7,5

15 reviews over Hotel Tryp Rex in het Nederlands

Gehorig en oud

Ruud
15-12-2015

Perfecte ligging en vriendelijk personeel. Maar wat een oude kamers. Sanitair slecht. Kamers gehorig. Dus slechte nachtrust. Deuren die klemmen. Echt nooit meer dit.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 12 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super ligging

Inge
4-6-2015

Hotel ligt aan Gran Via, tussen 2 metro stations (met verschillende lijnen) in. Vanuit hier is ook zo'n beetje alles lopend te doen, maar Madrid is heuvelachtig, dus een toeristenkaart is zeker aan te raden (deze kun je ook gebruiken vanaf het vliegveld, anders betaal je een extra toeslag!)

Het hotel is wel wat gehorig, maar op zich niet heel veel last van gehad. Verder zie je wel dat het wat ouder is, maar alles was schoon en netjes en dat is belangrijker dan dat het heel modern is.

Ontbijt was prima, ruime keuze.

Gereisd Met partner in maart 2015

Goed te doen.

Monique
23-10-2014

Hotel zit langs de gran via , ligging is ideaal omdat je vanaf dit punt overal naar toe kunt gaan .

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

michelluh
13-5-2013

Het hotel zit op de perfecte locatie op de Gran Via en vlakbij metrostation callao. Kamer is een voldoende, bedden lagen goed en het was schoon alleen werkte de airco niet en 2 tegels in de badkamer zaten los. 1 nadeel van het hotel is dat er 2 liften zijn waar in totaal maar 7 personen in kunnen, vooral 's ochtends kun je erg lang wachten.

Als ik weer naar Madrid ga is dit hotel zeker een optie.

Gereisd Anders in april 2013

Prima hotel

Jop M
22-10-2012

Prima hotel voor een stedentrip. Midden in het centrum. Ontbijt is goed. Kamers netjes en schoon.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel

Hendrik
6-6-2012

Mooi hotel, grote kamer, douche aan de krappe kant. Prima ontbijt.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu May 31 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

metro en binnenstad naast de deur

gerda de jong
Tue May 22 2012 11:52:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

stadshotel, aan te raden, voldoende comfort. geen geluidshinder van de drukke straat, Gran Via

Gereisd Met vrienden in mei 2012

verhouding prijs/kwaliteit in orde

Ton
18-5-2012

goed hotel op een centrale plek in madrid(callao). Mooie kamers, goed ontbijt. Gratis internet(2 desktops). Minpuntje:tewee kleine liftjes, waar je in de spitsuren niet zo veel aan hebt, want dan zijn ze steeds bezet. Als je op verdieping 8 of 9 zit is dit vervelend.Hotel stond volledig in de steigers in mei 2012, daarom geen of nauwelijks uitzicht, maar verder geen last van gehad, er werd kennelijk(nog) niet aan hotel gewerkt. Jammer:geen bar.

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Prima hotel voor een kort verblijf in Madrid

B. Arends
14-11-2011

Prima hotel en een aanrader dus voor een verblijf van enkele dagen in Madrid. Dicht bij het centrum gelegen. Een paar honderd meters van de pleinen Puerta del Sol, Plaza Mayor en metrostations op twee minuten lopen. Hotel is misschien wat gedateerd maar dat heeft ook wel weer zijn charme. Kamer was schoon en dat lijkt me wel belangrijk. En dat er af en toe een nors ogende man bij de receptie zat, och wat maakt dat uit. De anderen waren vriendelijk en behulpzaam. Er zijn twee kleine liften (4 en 3 persoons) dus bij drukte (bij vertrek bijv) zou je wel eens een tijdje moeten wachten. Hadden wij bij ons verblijf geen last van. Ontbijtbuffet was prima!! Hotel ligt in het centrum aan een doorgaande weg, uitzicht is mooi op 8ste verdieping. Kan me voorstellen dat wanneer de kamer aan de voorzijde ligt je wat lawaaioverlast hebt. Prijs kwaliteit prima.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig hotel op een geweldige locatie!

r.hulsman
22-10-2011

Een geweldig hotel op een toplocatie ,erg behulpzaam personeel.Een paar minpuntjes wij hadden een geweldige kamer maar als wij op het toilet zaten ,zaten we echt met de benen onder de wastafel.En ik gebruik incidenteel een rolstoel en was erg blij dat er een lift in zat maar er stond niet dat je eerst trappen moet lopen om de lift te bereiken.Ik kan dat toevallig nog wel maar iemand die echt aan de rolstoel gekluisterd is heeft toch een probleem de liften zijn niet op de begane grond dus geen aanbeveling voor invalide mensen .

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 10 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand< 100 km

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tryp Rex in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tryp Rex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.