Hotel Tryp Gran Via

Hotel Tryp Gran Via
7,8

Laatste review

Prima hotel, kamers waren erg schoon, wel aan de kleine kant en het bed is eigenlijk niet echt een bed maar meer een rijdbaar slaapplek op wielen. Badkamer ook erg schoon en netjes. Ontbijt was ook erg goed en uitgebreid. Personeel vriendelijk en aardig. Wel goed om te weten dat de straat om de hoek een straat is waar er overdag en in de avond/nacht uren veel prostituees staan en mannen aanspreken. Hotel ligt wel midden op de Gran Via dus voor de winkels en bezienswaardigheden een zeer goede locatie!

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

21 reviews over Hotel Tryp Gran Via in het Nederlands

Erg goed, ligging midden in het centrum

van Gijzen,
2-10-2017

Fantastische plek!

sanne
24-4-2016

Goede locatie, verbouwing zeker de moeite waard geweest. Er zou nog wel wat aan de aankleding gedaan mogen worden (slechts een bijzaak). Lekker ontbijt, goede Service en vooral prettig dat uitchecken tot 12:00 uur mogelijk is. Aanrader!

Het hotel ligt midden in het centrum

santen12
14-2-2016

De ligging was midden in het centrum, mooie kamer schoon, een beetje klein.

aanrader

j van dijk
12-9-2010

Geweldig hotel voor een weekend Madrid ontbijt erg goed en midden in het centrum

Dit was voor ons een erg prettig hotel voor een citytrip. Plaza Mayor enz liggen op loopafstand. Wel de 'Red Light Zone' naast de McDonald om de hoek, maar totaal geen last van.

De kamers aan de voorzijde van het hotel liggen aan de Gran Via en met de ramen open heb je wel last van de toeterende auto's en sirenes. Je kunt vragen om een kamer aan de binnenplaats als je voor de rust komt. Voor ons was het geen probleem.

Ontbijt was vers, uitgebreid en lekker. Van gebakken ei tot koeken, alles werd netjes aangevuld

Kamer en badkamer waren verouderd, maar wel schoon. Vriendelijk Engels sprekend personeel aan receptie, eetzaal en zelf kamermeisjes spraken Engels.

Madrid is echt een super gezellige stad en mochten wij er nog een keer naar toe gaan dan komen we zeker terug in dit hotel.

een voldoende

lucille
4-5-2009

wij hebben twee dagen overnacht in dit hotel,dat was ook genoeg want de bedden waren keihard.ook de badkamer was aan een opknapbeurt toe.

het ontbijt was goed en zeer uitgebreid en de ligging is ook perfect.

tegenover het hotel is een metrostation

2008

Aanrader voor een stedentrip

J. Knipping
20-10-2008

Goed hotel voor een stedentrip! Perfecte ligging, alles op loopafstand. Nette kamers, worden iedere dag goed schoongemaakt! Ontbijtbuffet is uitgebreid en heeft een mooi uitzicht over de Gran Via!

hotel aan zeer drukke Gran Via, als je niet van drukte houd dan is het niets, heel uitgebreid ontbijt, verder geen mogelijkheid tot eten, maar direct in het centrum, dus van alles te vinden.

Hotel ligt prachtig in centrum met metro voor de deur. Overigens heel veel op loopafstand.

Prima uitgebreid ontbijt; hotel beschikt niet (meer) over een restaurant.

Hotel beschikt niet over airco (koelfunctie).

In kamers aan straatzijde veel verkeerslawaai; oordopjes aanbevolen.

Min puntje was de bar, alleen in de ochtend open

Jan van Heugten
11-2-2008

Min puntje was de bar, alleen in de ochtend open. De ligging is werkelijk ideaal. Winkels en bezienswaardigheden allemaal op loopafstand. Plaza Mayor, Prado en Palacio Real allemaal loopbaar binnen 15 minuten. Ook de botanische tuin en het prachtige Retiro park zijn te voet prima te doen.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tryp Gran Via in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tryp Gran Via zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.