Hotel Tryp Cibeles

8.1Fantastisch

Tonen op kaart

13 reviews over Hotel Tryp Cibeles

• 9Marijke en Jack22-10-2015

Fantastisch hotel, uitstekend voor stedentrip

Vriendelijk personeel Zeer goed ontbijt Centrale ligging Mooie kamer

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Pels18-04-2014

Heel goed

Perfect hotel,uitstekende locatie. Eén bezwaar: airco wordt alleen hoogzomer ingeschekeld. Wij waren er in april met prachtig weer (gemiddeld 26 graden) met zon de gehele dag op de ramen waardoor bloedheet in de kamer. Raam openzetten is niet een te bevelen door enorm verkeerslawaai op de Grand Via.

Gereisd met partner in april 2014

• 8Caroline08-04-2013

Prima hotel centraal gelegen in het centrum.

Prima hotel, goede service, zeer centraal gelegen.

Gereisd met partner in april 2013

• 8heer Haverans07-03-2013

Try Cibeles

goed bereikbaar hotel in centrum dichbij shops en metro geen last van drukke gran via

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8J.H.17-09-2012

Goed. degelijk betrouwbaar hotel centraal gelegen.

Bewaakte ingang, grote bedden maar wat stug. Zeer centraal gelegen, ontbijt prima, personeel vriendelijk, openbaar vervoer naast de deur. Mooie stad echter door Roemeense jongelui opgelicht voor 400 euro. Spajaarden waren vriendelijk en waarschuwen ook voor zakkenrollers en bedriegers. Helaas voor mij te laat. Veel te zien. Prijzen zeer verschillend voor bier en eten. Cola over het algemeen duurder dan bier. Toeristenbus voor senioren 8 euro en 12 euro voor 2 dagen. Openbaar vervoer voor 1 dag 8 euro. Doen, doen, niet voor invaliden

Gereisd met partner in september 2012

• 7stevenceuppens18-03-2011

Goed voor citytrip

Hotel ligt aan vrij drukke straat, nachtlawaai. Voor de rest alles ok. Waren hier in mei en het was reeds zeer heet! Mooie stad om te bezoeken, zeker qua musea.

Gereisd met partner in januari 2006

• 9Nicolet16-05-2010

Toplocatie voor stedentrip

Luxe hotel op een fantastische locatie, midden in het centrum aan de Gran Via, alles op loopafstand. Ideaal voor een korte stedentrip. Door de centrale lokatie wel wat geluidsoverlast, maar als je de ramen 's nachts dichthoudt, merk je daar weinig van.

Gereisd met vrienden in april 2010

• 8Zipper ERF02-03-2009

Prima hotel met één nadeel

Tryp Cibeles ligt pal aan de Gran Via, een 6-baans weg met 24 uur volop verkeer en veel sirenes. In de nacht zijn er altijd veel mensen op straat die veel lawaai maken. Omdat er geen dubbele beglazing is heb je als gast veel last van straatlawaai. Als je daar niet tegen kan slaap je niet.

Gereisd met partner in februari 2009

• 9Michel04-06-2007

Mooi hotel, mooie ruime kamers. Vriendelijk personeel. Ligging aan Gran Via met alle voor-(ligging in centrum) en nadelen(lawaai 's nachts). Uitgebreid ontbijtbuffet. Madrid is mooie, bruisende stad maar Madrilenen zijn niet vriendelijk. Wij zijn de 1e dag zowel door een taxichauffeur als in een broodjeszaak belazerd. Naast de meterprijs werd in de taxi zomaar € 10,- koffertoeslag gerekend en in een broodjeszaak werd € 20,- gerekend voor 3 extra broodjes. Behalve deze ervaringen hebben we hele leuke dagen gehad in Madrid en is iedereen aan te raden. Voor de voetballiefhebbers natuurlijk een bezoek aan het Bernabeu-stadion (€ 10,- entree maar de moeite waard).

Gereisd in juni 2007

• 8Kevin11-02-2007

Wij hebben hier de kerstvakantie doorgebracht van 26/12 tot 30/12. Alles zeer goed in orde in dit hotel, kamer ruim en verzorgd, vriendelijk personeel(ook schoonmaak), aan de ingang staat een veiligheidsagent zodat alleen de hotelgasten binnen kunnen, gewoon even je hotelkaart tonen en je bent binnen! Voor de rest is Madrid ook zeker de moeite, ideaal citytrip hotel!

Gereisd in februari 2007

1 tip over Hotel Tryp Cibeles

• Pels, 18-04-2014

Neem niet de extra standaardkamer met stadsuitzicht. Veel zon en verkeerslawaai. En prima ontbijt bij McDonalds aan de overkant.

0 vragen over Hotel Tryp Cibeles

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • RokenToegestaan

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald