Hotel Sterling

Hotel Sterling
7,2

42 reviews over Hotel Sterling in het Nederlands

er zijn in madrid voor de helft van de prijs van dit hotel hotels te vinden die net zo goed zijn gewoon daar boeken dus en niet vanuit nederland.verder wel netjes maar eenvoudig hotel,ontbijt had iets uitgebreider gemogen

goed

I. Cameron
13-8-2007

goed.

12.00 uur uit checken. achter de receptie bagageruimte. MAAR zou graag de mogelijkheid gehad willen hebben om na 17.00 uur te kunnen douchen. je heb tenslotte toch nog een tijdje in Madrid gelopen. en als je vlucht na 21.00 uur is, is het wel heerlijk fris om gedouched en al het vliegtuid in te kunnen stappen.

Hebben een heerlijk weekend in Madrid gehad. Hotel ligt op loopafstand van vrijwel alle toeristische bezienswaardigheden, metro dichtbij en zelfs de stop van de toeristenbus is om de hoek. Wij vonden het personeel wel vriendelijk en bij het inchecken werden we gewoon netjes in het Engels te woord gestaan. Ontbijt was niet echt mega maar voor een 2 sterren hotel in het centrum van Madrid...geen klacht. Kamers waren ok en met de airco heerlijk koel. Kortom zeker een aanrader voor mensen die een aantal dagen in Madrid willen vertoeven.

D-reizen

Personeel was totaal niet gastvrij

emy
11-6-2007

Personeel was totaal niet gastvrij. Praten alleen Spaans. Kreeg kamer aan de voorkant (103). Slijtplekken op tapijt. Afstandbediening tv met deuken en brandplekken. TV geluid automatisch hard!? Badkamer zeer eenvoudig. 'snachts niet geslapen door veel lawaai, hangtieners die harde muziek draaien 3.00 uur. Personeel deed niets na klagen. Lift superklein.

We sliepen 5 nachten in Alexandra

Martin Halma
17-5-2007

We sliepen 5 nachten in Alexandra. Kamers zijn schoon, ruim, maar sleets (gaten in de vloerbedekking). Airco goed .Bedden goed, hoewel zeil in het onderlaken niet prettig aanvoelt. Badkamer royaal en goed. We hadden een kamer aan de voorzijde. Dus slapen met de ramen dicht want de straat is erg rumoerig (verkeer, bar, nachtclub). De foto's van hotel en kamers zijn geflatteerd. De ontbijtzaal is een ongezellige ruimte in het souterrain. Ontbijt is eenvoudig zonder enige variatie. Van de veelgeroemde vriendelijkheid van het personeel weinig gemerkt. Bij aankomst waren de enige woorden die de receptionist tot ons heeft gesproken: Paspoort! en Handtekening! Daarbij heeft hij ons niet één keer aangekeken. We hebben in het totaal 6 of 7 receptionisten meegemaakt. Ze hadden allen meer aandacht voor de computer dan voor de gasten. Op één na scheen geen van hen woorden als: welkom, goedemorgen, -middag, welterusten etc. te kennen. Het kamermeisje was de enige die echt vriendelijk was

2006

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Schone kamers, goede bedden, televisie op kamer, bad in badkamer. Rustig gelegen bij kamer aan achterkant. In wijkje van alles te koop. Dichtbij metro en Gran Via.

Prima uitvalsbasis voor bezoek aan Madrid

goede kamer, bedden, badkamer

10-11-2006

goede kamer, bedden, badkamer. Vriendelijk, behulpzaam personeel. Wij hadden rustige kamer aan de achterkant, geen lawaai. Dichtbij metro en Gran Via. Gezellig buurtje. Dichtbij supermarktje.

Ik vond het hotel best ok

Evelyne Coussee
9-6-2006

Ik vond het hotel best ok. De kamer was voldoende groot, net en gezellig. Ook de badkamer was mooi ingericht. Het ontbijt was voldoende uitgebreid, niets op aan te merken. De ligging is prima, z goede aansluiting op de andere metrolijnen en vanuit het hotel is alles dichtbij. echt een aanrader

2005

Prima prijs-/kwaliteitverhouding

Monique
28-11-2005

Prima prijs-/kwaliteitverhouding. Bij een 2-sterren hotel kun je geen uitgebreid ontbijt verwachten en dat is het dan ook niet. Maar wat geeft het als je binnen een minuut op de Gran Via zit? Prima ligging, wel een drukke straat dus je moet met de ramen dicht slapen. In het najaar is dat echter geen probleem. Goede bedden en lekkere warme/hete douche met goede straal.

Hotel ligt centraal, alles op loopafstand

Sylvia van der Klauw
20-10-2005

Hotel ligt centraal, alles op loopafstand. Grote kamer,goede bedden met prima badkamer met ligbad.Ligt aan drukke,stinkende straat met lawaai en stankoverlast, dus of benauwd met raam dicht slapen of benauwd door de uitlaatgassen en lawaai overlast. Er is nauwelijks een receptie en ook geen lobby/bar/of zitdeel.De ontbijtzaal is in een kleine benauwde ruimte in de kelder zonder ramen.Lopend buffet.Ach ,voor een stedenhotel met 2 sterren, prima te doen voor een paar nachten.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sterling in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sterling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.