Hotel Sterling

Hotel Sterling
7,2

42 reviews over Hotel Sterling in het Nederlands

indien je weinig eisen hebt, prima hotel

G. Veenvliet
27-8-2008

Nadelen; uitzicht vanuit de kamer, bedden, achterstallig onderhoud aan kamers (verf, vloerbedekking) en erg gehorig in het gebouw.

Voordelen; ligging t.o.v. centrum

Indien je weinig eisen stelt aan comfort, maar een kamer zoekt voor overnachting, omdat je reisdoel met name bezichting stad of bijv. voetbalwedstrijd is, is dit een goede accommodatie

Zeer goed hotel

Dorien
3-8-2008

Zeer tevreden over dit hotel, super ligging, vriendelijk... Metro vlakbij, dit was handig voor dingen die iets verder leggen, maar de meeste bezienswaardigheden waren te voet makkelijk te doen.

De kamer was ook ruim genoeg, alles heel netjes. Onze kamer had ook een terras, wat wel heel leuk was.

Het ontbijt was simpel, maar in orde.

Zeer goed hotel dicht bij het centrum

Twan Simons
30-7-2008

Het hotel was goed en de kamers waren ruim, niet te groot maar groot genoeg. ook werd er iedere dag op de kamers schoongemaakt en was het ontbijt goed.

ook was er altijd iemand bij de receptie zodat je daar vanalles kon vragen, over het hotel maar ook over bezienswaardigheden en uitstapjes.

we moesten wel om 12 uur uit de kamer op de dag van vertrek maar je kon je koffers gewoon daar achter de receptie in een kamertje laten staan zodat je gewoon nog van alles kon gaan doen.

metro station op nog geen 100m was ook heel handig, al was het niet echt nodig om die te gebruiken want het hotel ligt midden in het centrum.

kortom een goed hotel.

D-reizen

Eenvoudig, maar prijs/kwaliteit ok!

Stefan Kort
24-7-2008

Een zeer basic hotel, maar goed genoeg voor de prijs die je er voor betaald. Personeel aardig, helemaal fan van Oranje haha... Kamer ook eenvoudig, misschien toe aan een opknapbeurt. Ontbijt stelt niet veel voor, maar voldoende om de dag mee te beginnen.

goed

Hankie de Graaf
2-7-2008

jammer dat er bij het ontbijt alleen maar wit brood is en verder allerlei zoete koeken wat meer keus in brood zou erg prettig zijn. De kamer was goed alleen de vloerbedekking is hard aan vervanging toe.

Alles was prima in orde, de kamers waren schoon en werden

g.dekraker van der Veen
27-5-2008

Alles was prima in orde, de kamers waren schoon en werden elke dag goed verzorgd. Alleen de kamers waren zeer, maar dan ook zeer gehorig. Dat is vervelend als er een kind naast je op de kamer zeer lang huild, mensen vroeg opstaan en/of laat naar bed gaan. Ontbijt zeer karig en als je wat aan de late kant bent is het brood op, en er is dan alleen maar nog voorvepakte koek e.d.

Maar de plek in Madrid is perfect!

Aardig hotel, geweldig centraal gelegen. Personeel achter de balie erg vriendelijk. Schoonmaakster van de kamer supergoed!! Alles was elke dag spik-en-span! Kamer zelf was klein, ouderwets, wel rustig gelegen (aan de achterkant) maar uitzicht was een stenen binnenplaatsje, omheind door muren (en dan bedoel ik een plaatsje van 5 x 5 m, dus meer een koker). Ontbijt waardeloos. Toch hebben we het hier goed gehad: douche was lekker en de ligging is perfect!! Zou het niet aanraden, maar zeker niet afraden.

Hotel Alexandra heeft gewoon een super ligging! Personeel is niet super vriendelijk, maar ik heb me er niet aan gestoord!

Dit hotel is een prima 2* hotel, zeer goede ligging

Christel de Jongh
26-3-2008

Dit hotel is een prima 2* hotel, zeer goede ligging. Het ontbijt is prima en wij vonden het een goed stadshotel.

2007

Voor een twee sterren hotel, prima schone kamers met douche en toilet,goed schoongemaakt. prima ontbijt,alles voldoende. Goede ligging t.o.v centrum. algemeen oordeel,Prima.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sterling in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sterling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.