Hotel Sterling

42 reviews over Hotel Sterling in het Nederlands

Eenvoudig maar goed hotel

Etienne Thans
9-2-2016

Het is een uitermate geschikt hotel om Madrid te ontdekken. Kort bij de Grand Via zonder enige vorm van geluidsoverlast. Simpel maar goed ontbijt, voldoende keuze in buffet-vorm

te veel slechte details

ian cummins
19-11-2015

samengevat: kamer is gehorig ondanks 6de etage. bad had schimmel(water vocht zwart).bed was slecht, zeer oud matras, veren versleten. ontbijt was mager, geen bruin brood, maar kon net. receptie vroeg om deposit. ondanks dat je al betaald had. wou ook paspoort kopie houden. mag officieel niet. 360 euro betaald was gewoon 260 waard.

plus, locatie, nacht receptie, goed warm water, bad (redelijke staat), ruime kamer. wifi werk slecht door het hele hotel, maar was er wel 5 dagen gebleven.

Goed hotel op goede lokatie

Christa Zegers
6-6-2012

Hotel Sterling is een uitstekend hotel voor een stedentrip naar Madrid. Ligt in het centrum maar toch rustig. Vriendelijk personeel, goede kamers (zeer schoon en netjes). Kluisje op de kamer, koelkastje aanwezig. Zeer goede douche. 3 persoonskamer is een 2 persoons waar een bed bij is geplaatst maar er was ruimte genoeg.

Tegenvaller

Janssen
30-5-2012

Ligging van het hotel is goed. Om de hoek van de Gran Via. Sol/Centrum is 2 metrohaltes of 5 tot 10 minuten lopen. Koninklijk Paleis ook op loopafstand. Metrohalte voor de deur, met 1 overstap sta je op de luchthaven. Kamer had geen airco, had 2 losstaande eenpersoonsbedden. Wel ruime badkamer. Ontbijt was basic, geen poespas. Ook geen standaard 'extraatjes' die je in hotels aantreft. Hotel heeft op aanvraag gratis wifi.

Uitstekende locatie

ACR
29-2-2012

Prima ligging met veel bezienswaardigheden op loopafstand. Inrichting is verzorgd en onze 3 persoonskamer was voldoende groot. Personeel is behulpzaam maar zelf een paar woorden spaans spreken helpt zeker! Ontbijt is oké. Grootste nadeel is dat de kamers (zeer) gehorig zijn....... Taxi naar de luchthaven rond de 30 euro. Madrilenen zelf zijn vriendelijk en voorkomend.

leuke plek

madda
8-12-2011

ligging was goed, hotel zag er schoon uit. drie sterren. Eten kan beter, maar te doen.

Goed, schoon hotel

naam naam
7-10-2011

Hotel Sterling is een goed hotel. Hadden alleen last van het verkeerslawaai en de airco. Hadden een schone kamer. De ligging is fantastisch. Midden in het centrum. Op loopafstand veel bezienswaardigheden. Vlakbij de metro Santo Domingo. Voor Spaanse begrippen een goed ontbijt. receptie was klantvriendelijk.

ideale ligging

NN
2-10-2011

Vlak bij Gran Via en Plaza de Espana waardoor het hele centrum makkelijk beloopbaar is. Voor je het weet heb je Puerta Sol, Plaza Major, Paleis en dergelijke al lopend bereikt. En uiteraard 's avonds op de Gran Via is sfeervol (zeker als de temparatuur prima is)

Uitstekend gelegen

Steve
30-9-2011

Hotel Sterling is een redelijk goed hotel: ruime en nette kamers met schone badkamers. Het interieur is erg strak en daardoor misschien wat kil. Het hotel ligt uitstekend gelegen in een zijstraat van de Grand Via. Het ontbijt is goed, alleen is de ontbijtzaal niet echt gezellig ingericht.

De kamers zijn uitgerust met een flatscreen TV en airco. Het personeel bij de receptie en spreekt redelijk tot goed Engels.

Als uitvalsbasis om Madrid te ontdekken een goed hotel, binnen 10 minuten te voet via de Grand Via naar de Puerta del Sol en de Plaza Mayor. Tevens meerdere metrostations in de buurt.

goede ligging

vakantiegangers
8-9-2011

Goed hotel. Pas gerenoveerd. Kamer 201 (3 pers.) Stonk naar rotte eieren. We kregen een andere kamer. Ontbijt beetje saai maar voldoende.Bedden prima en badkamer ook. Kamer schoon maar wel aan een drukke straat. Raam dicht houden en airco aan!Wifi in lobby gratis. Leuke restaurantjes in de wijk achter het hotel!Metro bijna voor de deur. Bijna alles met metro te bereiken, heel prettig.

Fijne 5 dagen in Madrid gehad. Mooie stad.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sterling in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sterling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sterling scoort een 7.22 uit 10 op basis van 42 reviews.