Hotel Sercotel Liabeny

Hotel Sercotel Liabeny
8,1

10 reviews over Hotel Sercotel Liabeny in het Nederlands

Goed hotel midden in het centrum

psionboys, 11-9-2014

Goed onderhouden hotel. Ligging perfect hoewel het plein voor het hotel een upgrade verdiend. Echter alle toplocaties zijn op loop afstand, zoals Plaza Mayor.

Geweldig hotel. Fantastische ligging

lamgerry, 22-10-2012

Midden in het centrum van Madrid. Mooi hotel. Goede bedden. Mooie schone grote badkamer. Prijs / kwaliteit perfect. Niet gegeten in het hotel, maar in een van de geweldige restaurantjes/ tapa barretjes.

Elke dag schone handdoeken en kamers schoongemaakt.

Super Hotel

anoniem, 3-10-2012

Perfecte ligging, direct in het centrum, op een paar meter lopen van het Placa del Sol. Ruime kamers, met uitstekende faciliteiten. Kingsize bed, ruime badkamer, met regendouche, toilet en bidet. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dus daar kan ik niet over oordelen. Bij de receptie heel vriendelijk personeel. Het hotel beschikt over een eigen parking. Echt een aanrader, voor een citytrip Madrid.

2 minuten van Puerta del Sol

aad dourlein, 2-4-2012

Hotel Liabeny ligt midden in het centrum.

Kamers zijn goed en schoon , vraag om een rustige kamer.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Bedden wat hard, maar als je de hele dag gelopen hebt , val je wel in slaap.

Ontbijt niet genomen , maar om de hoek van Sol gegeten bij Museo de Jamon, voor weinig geld zeer goed.

Goed hotel!!!

Maurits en Astrid, 21-1-2012

Mooie centraal gelegen, goede restaurantjes in de buurt.

Winkelen binnen 2 minuten.

Hotel ligt precies midden in Madrid

Edwin Wieringa, 29-11-2011

Een ideaal hotel een voor een stedentrip. Schoon hotel en perfect ontbijt.

Goed hotel

p_addie, 7-10-2011

4 nachten verbleven in hotel Liabeny, het hotel ligt in hartje centrum, maar het is er toch rustig.

5 min naar Sol, Gran Via of Plaza Major.

Hotel doet wat oubollig aan maar het is er zeer schoon, en de bedden zijn goed, iets aan de harde kant.

Wij hebben geen last gehad van lawaai o.i.d., terwijl het hotel toch in het centrum ligt.

De kamers doen net als de rest van het hotel oubollig aan en zijn aan de kleine kant.

Madrid is overigens een geweldige stad, ga er graag nogmaals heen.

prima ligging, goed hotel

engelandvaarders, 26-3-2011

Het geluid van de stad was goed buiten te sluiten door de goed geluidisolerende ramen. maar met het raam open was er veel lawaai van buiten. (ook snachts).

Het hotel ligt echt midden in het centrum en alle bezienswaardigheden zijn goed te voet bereikbaar. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt dat het hotel aanbiedt, er zijn in de directe omgeving genoeg mogelijkheden voor een spaans ontbijt.

geweldig hotel met prachtige ligging.

J. nijsten, 19-10-2010

Het hotel ligt midden in het centrum aan een gezellig plein waar je direct al heerlijk kunt eten bij de Italiaan. We hebben bijna alles te voet kunnen doen en af en toe de metro wat ook goed gaat maar kijk uit voor zakkenrollers.

Kamers heel mooi en ruim. Ontbijtbuffet heel erg goed, wel duur.

Vriendelijk personeel alleen de barman is niet erg vriendelijk, kan geen lach vanaf.

Hotel Liabeny is zeker een aanrader.

Centraal gelegen hotel

carmenos, 26-7-2010

Het hotel ligt aan een klein pleintje (met goed italiaans restaurant!), net achter de drukke winkelstraat. Plaza del Sol is ook binnen 5 minuten te voet te bereiken, dus centraler kon niet! Het hotel oogt ouderwets chique. Kamers zijn ruim en schoon. Personeel spreekt nauwelijks Engels, maar we konden ons verstaanbaar maken. Wel veel 60+ ers.

We hebben een aantal aanbieders voor Sercotel Liabeny voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sercotel Liabeny in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sercotel Liabeny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sercotel Liabeny scoort een 8.08 uit 10 op basis van 10 reviews.