8,1

10 reviews over Hotel Sercotel Liabeny in het Nederlands

Goed hotel midden in het centrum

psionboys
11-9-2014

Goed onderhouden hotel. Ligging perfect hoewel het plein voor het hotel een upgrade verdiend. Echter alle toplocaties zijn op loop afstand, zoals Plaza Mayor.

Gereisd Met partner in januari 2014

Geweldig hotel. Fantastische ligging

lamgerry
22-10-2012

Midden in het centrum van Madrid. Mooi hotel. Goede bedden. Mooie schone grote badkamer. Prijs / kwaliteit perfect. Niet gegeten in het hotel, maar in een van de geweldige restaurantjes/ tapa barretjes. Elke dag schone handdoeken en kamers schoongemaakt.

Gereisd Met vrienden in Thu Oct 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super Hotel

anoniem
3-10-2012

Perfecte ligging, direct in het centrum, op een paar meter lopen van het Placa del Sol. Ruime kamers, met uitstekende faciliteiten. Kingsize bed, ruime badkamer, met regendouche, toilet en bidet. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt, dus daar kan ik niet over oordelen. Bij de receptie heel vriendelijk personeel. Het hotel beschikt over een eigen parking. Echt een aanrader, voor een citytrip Madrid.

Gereisd Met partner in september 2012

2 minuten van Puerta del Sol

aad dourlein
2-4-2012

Hotel Liabeny ligt midden in het centrum. Kamers zijn goed en schoon , vraag om een rustige kamer. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bedden wat hard, maar als je de hele dag gelopen hebt , val je wel in slaap. Ontbijt niet genomen , maar om de hoek van Sol gegeten bij Museo de Jamon, voor weinig geld zeer goed.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2012

Goed hotel!!!

Maurits en Astrid
21-1-2012

Mooie centraal gelegen, goede restaurantjes in de buurt. Winkelen binnen 2 minuten.

Hotel ligt precies midden in Madrid

Edwin Wieringa
29-11-2011

Een ideaal hotel een voor een stedentrip. Schoon hotel en perfect ontbijt.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

p_addie
7-10-2011

4 nachten verbleven in hotel Liabeny, het hotel ligt in hartje centrum, maar het is er toch rustig. 5 min naar Sol, Gran Via of Plaza Major. Hotel doet wat oubollig aan maar het is er zeer schoon, en de bedden zijn goed, iets aan de harde kant. Wij hebben geen last gehad van lawaai o.i.d., terwijl het hotel toch in het centrum ligt. De kamers doen net als de rest van het hotel oubollig aan en zijn aan de kleine kant. Madrid is overigens een geweldige stad, ga er graag nogmaals heen.

Gereisd Met partner in oktober 2011

prima ligging, goed hotel

engelandvaarders
26-3-2011

Het geluid van de stad was goed buiten te sluiten door de goed geluidisolerende ramen. maar met het raam open was er veel lawaai van buiten. (ook snachts). Het hotel ligt echt midden in het centrum en alle bezienswaardigheden zijn goed te voet bereikbaar. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt dat het hotel aanbiedt, er zijn in de directe omgeving genoeg mogelijkheden voor een spaans ontbijt.

Gereisd Met partner in maart 2011

geweldig hotel met prachtige ligging.

J. nijsten
19-10-2010

Het hotel ligt midden in het centrum aan een gezellig plein waar je direct al heerlijk kunt eten bij de Italiaan. We hebben bijna alles te voet kunnen doen en af en toe de metro wat ook goed gaat maar kijk uit voor zakkenrollers. Kamers heel mooi en ruim. Ontbijtbuffet heel erg goed, wel duur. Vriendelijk personeel alleen de barman is niet erg vriendelijk, kan geen lach vanaf. Hotel Liabeny is zeker een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 16 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Centraal gelegen hotel

carmenos
26-7-2010

Het hotel ligt aan een klein pleintje (met goed italiaans restaurant!), net achter de drukke winkelstraat. Plaza del Sol is ook binnen 5 minuten te voet te bereiken, dus centraler kon niet! Het hotel oogt ouderwets chique. Kamers zijn ruim en schoon. Personeel spreekt nauwelijks Engels, maar we konden ons verstaanbaar maken. Wel veel 60+ ers.

Gereisd Met vrienden in Mon Mar 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sercotel Liabeny in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sercotel Liabeny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.