7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sercotel Gran Conde Duque voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Sercotel Gran Conde Duque in het Nederlands

2008

Niet heengaan in naseizoen

rob
23-10-2008

Gloednieuw congreshotel in flatwijk in aanbouw. We zaten in het naseizoen met 300 Spaanse congresgangers, wat een enorm kabaal opleverde. Slechts 2 andere buitenlanders toen wij er waren. Kamers goed, ruim, mooi, maar toch al wel het nodige stuk zoals plafond en rek in badkamer. Het eten en de service in het restaurant uitgesproken slecht: weinig smaak, lauwe wijn waar we om moesten bedelen, ook hier het nodige stuk, opeens geen joghurt bij het ontbijt. Rookvrij maar zaten boven de ingang waar alle rokers stonden. Aan boulevard zelf al veel dicht zo in het naseizoen.

Gereisd Met partner in Thu Oct 23 2008 19:06:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sercotel Gran Conde Duque in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sercotel Gran Conde Duque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.