Weer vandaag7°-1°
9,7

28 reviews over Hotel Regina in het Nederlands

Prachtige locatie, fijn hotel!

JF,
31-8-2017

De stad Madrid bezocht. Dit hotel bevindt zich op een ideale plek, vlakbij het centrum. Je bent in 2 minuten op het centrale plein midden in Madrid,, waar je alle kanten uit kunt. Het personeel is vriendelijk. Het ontbijt is fantastisch, veel keus en heerlijk eten. Hotelkamer is modern ingericht, ruim en netjes. Al met al een hotel dat ik aan iedereen kan aanraden die een paar dagen in Madrid wil doorbrengen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Zeer centraal hotel

HD
14-8-2015

Het hotel is erg centraal gelegen; het meeste is op loopafstand.

De kamer was prima in orde, en we hadden ook nog een klein 'sta-balkonnetje'.

Het ontbijt was uitstekend.

Het hotel is erg geschikt voor een stedentrip, en voor ons voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in mei 2014

Prachtig hotel in hartje centrum Madrid!

ronniemarjan
25-4-2015

In september met een vriendin een stedentrip naar Madrid gemaakt. We verbleven in dit prachtige hotel. Midden in het centrum. Een geweldig plek, overal dichtbij. We hadden een kamer aan de achterkant, lekker rustig. De kamer was heel schoon en een moderne badkamer. Top!!!

Het personeel was ook erg aardig en behulpzaam.

We hadden geen ontbijt in het hotel. Iedere ochtend gingen we ergens ontbijten voor nog geen 3 euro per persoon. Erg leuk om tussen de Madrilenen te zitten.

En ook wij pasten ons aan, aan de Spanjaarden. 's-Avonds pas rond 23.00 u. lekker eten op gezellige terrasjes.

Gereisd met vrienden in september 2014

D-reizen

Het hotel ligt super centraal; is gemakkelijk te bereiken met de aeropuerto-sneldienst van en naar Barajas (slechts 5 euro pp); heel veel bezienswaardigheden op loopafstand van het hotel; het hotel heeft vriendelijk personeel, de kamer die wij hadden was waarschijnlijk pas vernieuwd; zag er helemaal top uit met een prachtige, ruime badkamer. Het ontbijt was werkelijk voortreffelijk. Kortom een aanrader voor eenieder die een tijdje in Madrid wil vertoeven. Als wij nog een keer gaan, kiezen we zeker weer voor hotel Regina.

Gereisd met partner in september 2014

Hartje Madrid en heerlijke geslapen!

connie_jager_1
9-9-2014

Wij hadden een 3-pers. kamer met terras/balkon op de 5e verdieping ad achterkant vh hotel. Heerlijk rustig 's nachts. Kamer was ruim, badkamer nieuw. Bedden lagen erg goed. Airco prima en wifi goede snelheid. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid! Personeel vriendelijk. Hotel ligt perfect in hartje Madrid op loopafstand van vele bezienswaardigheden. Metro station Sevilla ligt tegenover hotel en halte hop-on/hop-off voor het hotel. Eten is geen probleem in Madrid, mega veel leuke tapasrestaurants (ga kijken op Plaza de Santa Ana). Madrid is een vriendelijke, mooie, statige en schone stad. Hele andere sfeer als bijvoorbeeld Barcelona. Te veel aanraders om op te noemen. Ga ook zeker 's avonds laat de stad in, plaza puerto del Sol is gezellig. Wij gaan zeker terug naar Madrid en Hotel Regina!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

goed hotel, zeer kleine badkamer

patrick
16-6-2014

zeer goed hotel, vriendelijke personeel, zeer verzorgd ontbijt, zeer goede locatie

Minpunt was de kleine badkamer. Bad diende enkel voor onder douche te staan, was geen ligbad.

Gereisd met partner in mei 2014

Prachtig hotel, goede service.

irma feld
4-6-2014

Wij hadden gereserveerd samen met vlucht. Via een aanbieding. Het is een prachtig mooi en schoon hotel.

Zeer goede service, en heel vriendelijk en correct. Zalige bedden, mooie kamer en vooral netjes en schoon. Personeel vriendelijk van personeel achter de balie tot schoonmakers allemaal vriendelijk.

ligging ook nog eens top. wij hebben vrijwel alles lopend kunnen doen.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Hotel ligt echt op Toplocatie!

Piet Besseling
26-8-2013

Zeer centraal gelegen hotel voor een verblijf in Madrid.

Prima ontbijt, met zelfs heerlijke cava! Vooral de service bij het inchecken

willen wij hierbij vermelden, de trolleys werden zelfs door een vriendelijk personeelslid naar onze kamers gebracht, echt ouderwetse service hoor!

Madrid is echt een prima stad voor een stedentrip!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

"top" hotel

jos lenselink
1-7-2012

fantastisch hotel dat ons verblijf in madrid dubbel aangenaam heeft gemaakt. prima, ruime kamer, goede badkamer. uitstekende service, zeer gastvrije medewerkers op alle fronten en een top ontbijt dat prima werd georganiseerd. ligging zeer centraal in het centrum zodat de meeste bezienswaardigheden zich op loopafstand bevonden. metro halte, voor zover nodig, pal voor de ingang van het hotel. een prachtig park voor de rustmomenten eveneens op loopafstand. een aanrader dus!

Gereisd met partner in juni 2012

Wat een fantastisch hotel...

Dion
1-6-2012

Wij hebben hier 2 nachten doorgebracht en het hotel is echt SUPER!

Wij hadden een zeer ruime kamer met een riant dakterras.

De nette kamer had goede en vooral grote bedden.

De keuze bij ontbijt was uitgebreid en het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam.

De ligging van het hotel is ook geweldig, 200 meter van Plaza del Sol en met een metro-halte pal voor de deur.

Wij hadden dit hotel via een scherpe aanbieding geboekt als je ter plekke een kamer komt boeken is wel prijzig...

Gereisd met partner in mei 2012

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regina in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.