Hotel Regente

Laatste review

goede ervaring

Tineke,
25-9-2015

Een fijn hotel, centraal gelegen aan de Via Grande. Lekker ontbijtbuffet, goed personeel en uitstekende prijs kwaliteitsverhouding.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk

62 reviews over Hotel Regente in het Nederlands

goede ervaring

Tineke
25-9-2015

Het hotel ligt op een mooie plaats midden in het winkelgebied van Madrid. De metro stopt op 3 minuten lopen, en binnen 20 minuten bij je zowel in het westen als oosten van de de oude stad. De de locatie blijft de omgeving 's nachts wel rumoerig, dus met ramen open slapen is eigenlijk geen optie. Maar door de airco is de hotelkamer prima koel te houden. De kamer werd netjes schoongemaakt tussendoor. Aanrader!

Fantastisch hotel op top locatie

Lianne
9-4-2014

Super goede prijs/kwaliteit verhouding. Het hotel ligt aan de Gran Via, dus een top locatie. Alles in op loopafstand. Plaza del Sol ligt vlakbij, net als Plaza Mayor en Plaza de Santa Ana (aanrader). De winkels liggen naast het hotel, ideaal. Het personeel is vriendelijk, de receptionist wist meteen ons kamernr en gaf de sleutel al uit zichzelf aan, top service. Wij hadden een kamer met uitzicht op de Gran Via, het hotel is idd wel vrij gehorig maar met oordoppen merk je daar niets van. De kamer was prima, niet groot maar genoeg ruimte. Ook het bed was prima, heerlijk geslapen. Wij hadden geen ontbijt bijgeboekt maar naast het hotel zit een superleuk tentje waar je voor weinig geld een top ontbijtje scoort. (Tegenover ingang hotel). Schoonmaak was prima, elke dag schone handdoeken etc. Het hotel kan een taxi van hotel-airport regelen voor 30 euro, ook dit is echt een aanrader. Perfect geregeld allemaal. Top hotel met top service!

Vakanties.nl

Lekker hotel op perfecte locatie

marielle
14-8-2013

Wij waren in mei een paar dagen in Madrid en verbleven toen in hotel Regente. Het hotel ligt direct aan de Gran Via, ingang is in een zijstraatje, en op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden. Onze kamer keek helaas uit op een binnenplaatsje met containers, maar daar konden we niet mee zitten, aangezien we de hele dag op pad waren. De kamer was verder goed, iedere dag schoonmaak en schone handdoeken, comfortabele bedden. Het ontbijt was uitgebreid, maar na de eerste dag bijna mijn tanden te hebben gebroken op een broodje toch maar ergens anders gaan ontbijten.

Personeel was vriendelijk, hebben we niet veel mee te maken gehad. Hotel ligt vlakbij de metro wat handig is voor bezoek aan verder weg gelegen bezienswaardigheden zoals een van de voetbalstadia of de architectuur in de zakenweek.

Al met al een geweldige tijd gehad in Madrid.

Super hotel om Madrid te bezoeken

Vera
14-5-2013

Hotel is midden in de stad, op steenworp afstand van Plaza del Sol. Buurt is prettig. De kamers zijn klein maar praktisch. Aandachtspunt voor mensen die met open raam willen slapen of gevoelig zijn voor geluid: het hotel is heel lawaaierig, zowel van buitenaf als intern. Elke waterdruppel van douches en toilets van andere kamers hoor je. Heb je daar geen last van, ben je een goede slaper zoals wij, is het een geweldige plek om vanuit op stap te gaan. Het ontbijt is geweldig. Je tafel wordt steeds gedekt met een schoon tafellaken en koffie wordt vers bij je gebracht. Er is keuze te over, alles is vers. Wij zijn zeven dagen geweest en hebben geen keer hoeven wachten. Hebben wel anderen gezien die even moesten wachten tot een plek vrij kwam.

Goede ligging

alie van Gosliga
4-5-2013

Zijn 5 dagen geweest, ontbijt goed kamers veel te klein met klein tweepersoonsbed.

Ik snap niet dat er tegenwoordig geen koelkasten op de kamer is.

Verder madrid is prachtig, ligging goed.

Perfecte locatie in centrum.

Phw1961
1-5-2013

Het hetel ligt op 200 m afstand van het metrostation gran via. Lopend kun je alle bezienswaardigheden bereiken.

Ontbijt is goed.

Kamer is belachelijk klein voor twee personen. Het bed en de douche goed. Kamers zijn zeer gehorig.

Hotel is prima met de metro te bereiken vanaf het vliegveld.

een ideale ligging

tukkertje
26-4-2013

Hebben in dit hotel 6 nachten doorgebracht en zijn vooral over de ligging zeer tevreden.In de direkte omgeving liggen 2 metro-stations,maar ook te voet kun je alle kanten op.Het ontbijt is wat magertjes,wel voldoende,maar niet zo'n gote keus.In verhouding met het aantal kamers,is de ontbijtzaal veel te klein.Je moet 'sochtends vaak wachten voor er een tafeltje vrij is,terwijl het nog voorseizoen is....Wij zaten op de 7e etage;de kamer was netjes,maar van een uitizicht was geen sprake:stenen muren en ramen en de lucht was niet te zien.

Na terugkomst op de kamer van onze 2e dag was er met mijn extra slot op mijn koffer gerommeld. Hij was kapot geforceerd en stuk van binnen. Ik kon mijn koffer dus niet meer open maken.... na 45min proberen toch gelukt en dus alleen met slot naar de receptie om dit aan te geven. Die konden mij alleen verbaasd aankijken. Er was verder niks verdwenen want het slot hebben ze niet open gekregen... dan heb je weinig om op te staan. Nooit meer dit hotel of zelfs Madrid voor ons.

Verder:

-Kleine hele gehorige kamers

-Onvriendelijke mensen bij de receptie, kan geen lach vanaf

-Locatie is het enige positieve, alles op loopafstand

Mooi Hotel

Theo Gommers
15-9-2012

Het hotel is prachtig in het centrum van Madrid vlak bij het metro station alles is makelijk te bereiken

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Regente in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Regente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.