6 reviews over Hotel Praktik Metropol in het Nederlands

ideale uitvalsbasis om Madrid te verkennen

fam. Floris
8-8-2013

Zeer mooie en prettige accomodatie, stijlvol ingericht. Het licht midden in het centrum op de hoek van de Gran Via-Avenue en een brede straat met veel terrassen en restaurants. Het uitzicht vanuit de kamers is prima en vanaf het dakterras schitterend. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit verhouding prima!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Fantastische locatie

Mariette
15-5-2013

Dit hostal is helemaal prima. Midden in de stad, vlak bij Retiro park, musea, restaurants, barretjes en winkels allemaal op loopafstand. Je loopt het hostal uit en je bent met 10 passen verwijderd van de Gran Via. Vriendelijk personeel. Proberen zelfs Nederlands te praten. Kamers comfortabel maar klein. Maar wie zit er nou op zijn kamer als er zoveel leuks buiten is. Helaas wel veel lawaai van de luchtkokers. Ontbijt voor 4 Euro: 1 zoet en 1 hartig broodje, kop koffie en jus. Dakterras, helaas zonder barretje. Maar wanneer je een flesje wijn en een broodje zelf mee neemt kun je aan de tafeltjes gaan zitten. Een 6 tal ligstoelen en een douche voor verkoeling. Hoertjes voor de deur. Maar daar heeft niemand last van. Is ook geen achteraf straatje waar ze staan maar een gewone winkelstraat. Eigenlijk best vermakelijk.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne plek, kamers klein aan de achterzijde!

Casper
9-5-2012

Dit Hotel kan je gerust nemen. Kies dan kleine kamer 3.20x3.2o aan de achterzijde op binnenmuur of grotere kamers aan zijstraat of Gran Via? Groot bed wel 1.80x200 en grote badkamer. Geen ontbijt mogelijk wel Donuts en koffie voor 1 euro, maar aan de overzijde twee ontbijt zaakjes en ik weet wel een hele leuke op 5 min. je mag altijd mailen! Het personeel (3) goed, vooral de schoonmakers bij kamer en voordeur. Voor die deur staan en lopen of hangen een achttal hoertjes, geen last van gehad, zien er correct uit :))

Gereisd Met partner in mei 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Praktik Metropol voor je op een rij gezet:

Leuk hotel, goed bereikbaar en perfecte ligging

vanessa
2-5-2012

Prima hotel met modern interieur bij Metrostation Gran Via; binnen 5 minuten in het centrum en een prima sfeer

Gereisd Met partner in april 2012

Super!

Claudia
30-9-2011

Het hotel heet eigenlijk Praktik Metropol. Het is een superfijn hotel. De kamer is heel klein en je moet er tegen kunnen dat als je in de badkamer bent je nog gezien kan worden door je kamergenoot, maar het is echt heel mooi. Heel schoon, cute ingericht en de badkamer is helemaal super omdat er een stort douche in zit. Ik zou zeggen ga je naar Madrid, ga dan naar dit Hotel.

Gereisd Met vrienden in september 2011
2008

Budget youth hostel

Frank W.
6-2-2008

Budget youth hostel. Het enige positieve is de ligging. Prijs voor een 2persoonskamer was 50€. Dit is niet veel, maar propere bedlinnen verwacht je toch wel. Ook veel lawaai, niet alleen door de jongeren, dit weet je op voorhand. Maar ook door personeel die al van vroeg in de ochtend druk bezig is.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Afstand tot strand< 100 km

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Praktik Metropol in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Praktik Metropol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.