Hostel Plaza D' Ort

Met vrienden

Geweldige service

S. Bout
28-5-2010

Plaza D'ort is een klein hostel in het centrum van Madrid. Wij hebben dit hostel geboekt voor een stedentrip.

Qua ligging is dit een geweldige uitvalsbasis. De leukste restaurants, terrassen, winkels, monument allemaal op loop afstand. Binnen een paar minuten sta je op Sol.

Wij hadden met z'n drieën een 3 persoonskamer (room 41) met eigen badkamer. Dit was perfect qua grootte en deze heeft als leuke bonus een Frans balkon.

De heren hebben ons meer dan geweldig geholpen toen na een weekendje madrid ons vliegtuig niet meer ging en wij twee extra overnachtingen nodig hadden. Onze kamer werd direct open gehouden en we konden er zo weer in.

Het communiceren in het Engels was soms een uitdaging, maar met handen en voeten kwamen we er altijd wel uit.

Tot slot onze complimenten aan de schoonmaakster ik ben in 4 sterren hotels geweest die minder schoonwaren.

Enige minpunt....geen lift en dat is 4 hoog wel fijn.

Wat ons betreft een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Plaza D' Ort in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Plaza D' Ort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.