Hotel Petit Palace Tres Cruces

Hotel Petit Palace Tres Cruces
8,4

5 tips over Hotel Petit Palace Tres Cruces

doreen_dopje, 27-3-2013
Aan Plaza Mayor hebben we voor 5 euro per tapa heerlijke luxe tapas gegeten!
Alexandra, 19-8-2012
Neem je spaanse woordenboek mee als je geen spaans kunt, want spanjaarden kunnen geen woord engels (in het hotel wel, maar in restaurants etc. niet)
Emmytjuh_klein, 25-2-2012
Hou goed je spullen in de gaten in de stad en metro, er wordt regelmatig gestolen. (Neem een tas met rits of andere goede sluiting).

We hebben een aantal aanbieders voor Petit Palace Tres Cruces voor je op een rij gezet:

lvm, 16-2-2012

Goed Italliaans restaurant, aan de Plaza del Carmen, op de hoek van de straat. Snelle en aardige bediening, goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Bezienswaardigheid: wienig over te lezen in de boekjes maar zeker een aanrader: Teleférico del Rosas, een kabelbaan over de rivier met een schitterend uitzicht over Madrid. Retourtje €5.50. Boven kun je op het terras gnieten van het uitzicht of een heerlijke wandeling maken.

José, 12-1-2012
koop vantevoren in Nederland geen metrokaart, voor 2,50 Euro ben je van luchthaven naar Hotel en vice versa, de meeste bezienswaardigheden zijn goed te belopen. Het Pallacio Real is echt de moeite waard.