FamiliehotelWeer vandaag34°19°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Petit Palace San Bernardo voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Petit Palace San Bernardo in het Nederlands

Drie keiharde sterren

Klaas
20-3-2013

Goede ligging, vlakbij de Gran Via. Metro in de buurt. Grote badkamer. Niet de massagedouche gebruiken, alles loopt dan onder water. Maar dit is geen vier sterren hotel. Treurige lobby waarbij je voortdurend op de tocht zit of door de hete lucht zachtjes wordt gekookt. Hotel is donker en loeiheet. Merkwaardig is dat ze ook hier (eerder in Barcelona meegemaakt) de airco's winters uitzetten. Onze kamer was niet af te koelen, zelf met het raam open en een buitentemp. van 5 graden. En dan heb je weer last van lawaai buiten, ironisch genoeg van de loeiende airco's van de buren. Die doen het dus wel. Keiharde bedden waarop het slecht slapen is.

Gereisd Met partner in maart 2013

Modern hotel voor een uitgeruste nacht

Tielke
22-12-2012

Waren uitgestapt bij het San Bernardo metro station, maar moest dus Santo domingo zijn, maar de straat naar beneden lopen langs winkeltjes en je bent er binnen 10 minuten vanaf daar. Mooie, nette kamer. Breed bed en ruime badkamer met wc. Onze kamer was aan de binnenkant en we keken uit op een mooie 'waterval' (die niet veel aan stond hoor, alleen overdag vlgs mij). Ontbijt was oké, voldoende verschillende dingen en niet elke dag precies hetzelfde. Wel kleine ruimte voor 't aantal gasten. Geen last gehad van geluid van mensen op de gang (goed geïsoleerde kamer). Je zit in het centrum dus je kan vanaf hier alle kanten op om dingen te bezichtigen of te shoppen.

Gereisd Met vrienden in november 2012

Prima uitvalsbasis voor stadsbezoek!

Theo
28-10-2012

Modern hotel met dito faciliteiten. Jong en vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijtbuffet. Kamers zijn modern en schoon met eigen laptop en gratis wifi in hele hotel. Kamers aan de straatkant hebben (Frans) balkonnetje, maar verkeerslawaai laat je de ramen sluiten. Ligging aan de rand van het centrum (tegen de Gran Via) en tegenover metrostation Santo Domingo is perfect. Kortom: heerlijk verblijf voor een mooie stad!

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Centraal gelegen hotel

Peter van Lent
2-1-2012

Het hotel heeft een prima ligging, direct in het centrum (2min lopen), Wij hadden een arts nodig, personeel heeft ons totaal verkeerd gestuurd. Dit was minder prettig. Bij het uit chekcken mochten wij tot 17.00 de kamer houden, top dachten we! Toen wij om half vijf naar onze kamer wilden bleken alle spullen beneden in een gangetje te staan (icl paspoorten ipad enz). Algemene indruk van het hotel is dat ze echt een ster te veel hebben. Bij het dochen overstroomde de badkamer, goedkoop en slecht afgewerkt. Ze hebben de extra ster gekregen omdat er op de kamer een lapto en hometrainer staat. Onbijt was super alleen wel tochtig, je zit namelijk voor de entre deur.

Gereisd Met partner in december 2011

mooi hotel met heerlijke douches

peter
30-12-2009

goed hotel met een minpunt die je even moet weten: bedden zijn keihard, heeft ons drie slechte nachten bezorgd (is natuurlijk afhankelijk van wat je gewend bent) laptop op de kamer, dat scheelt een boel gesjouw met zon ding vriendelijk en behulppzaam personeel

Gereisd Met oudere kinderen in december 2009

Uitstekende ligging maar geen 4 sterren.

Birgitta
3-5-2009

Waren hier weekend 1, 2 en 3 mei. Uitstekend gelegen hotel, kamer OK, waren met 2 volw. en 2 kinderen, wel kleine kamer voor 4 personen, badkamer idem. Hydrodouche is niet te gebruiken, hele badkamer vol water. Kwaliteit ontbijt goed, ruime keus maar in het weekend lange wachttijd, 2 keer bijna half uur gewacht toen buiten de deur gaan ontbijten. Als het hotel vol zit, ca. 50 kamers en men heeft maar 7 tafels gaat dit lang duren. Maak niet veel uit hoe laat je komt. Personeel reageerde heel passief op klacht hierover, we konden ons geld terugkrijgen, verder geen aktie. Wij zouden hier, ondanks de geweldige ligging niet nog een keer terugkomen.

Verdere tip boek in het weekend geen Madrid Vision tour, de bussen zijn overvol en je staat langer op de bus te wachten dan dat je erin zit. Lopen is echt veel beter.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun May 03 2009 18:36:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Top!

Sander + Melanie
24-9-2008

Zeer mooi hotel met een goede ligging dichtbij DE winkelstraat van Madrid (Gran via).

Gereisd Met partner in Wed Sep 24 2008 21:11:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer mooi hotel

sofie
27-5-2008

zeer mooi hotel . een zeer goede ligging allemaal mooi op wandelafstand. Ik kom zeker weer naar deze hotel keten

Gereisd Alleenreizend in mei 2008

Modern designhotel, kleine kamers, laptop op kamer, goed

Riet Meisen
11-2-2008

Modern designhotel, kleine kamers, laptop op kamer, goed verzorgd onbijtbuffet

Gereisd Met partner in februari 2008

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petit Palace San Bernardo in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petit Palace San Bernardo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.