7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Petit Palace Posada del Peine voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Petit Palace Posada del Peine in het Nederlands

mooi hotel op toplocatie

Margreet
9-5-2015

Centraal gelegen in het oude deel van Madrid, dichtbij de Plaza Mayor. Kleine receptie, waar je vriendelijk wordt ontvangen. personeel spreekt spaans en engels. Inchecken ging vlot. Wij hadden en driepersoonskamer op de derde verdieping. We zaten op een hoek met uitzicht op verschillende gezellige steegjes. met de deuren open kan het lawaaierig zijn. De kamers zijn overigens voorzien van een frans balkon....Je kunt er dus niet echt op zitten. Kamer netjes en schoon en er stond een flesje wijn en een bordje met hapjes om ons welkom te heten. De TV had 1 goed kanaal en de rest was sneeuw. douche ruim, netjes en schoon met toiletartikelen welke elke dag worden bijgevuld. Ook handdoeken worden dagelijks verwisseld (hoeft wat mij betreft niet maar toch fijn) de douche is een hydromassage douche. Eén van de betere douches die ik in een hotel heb meegemaakt. Matrassen erg hard en kussens erg slap/zacht. Ontbijt prima. Koffie middels een espressomachine; uitstekend! Wifi uitzonderlijk goed.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

wat een beroerde bedden!

k verstraaten
15-3-2014

leuk hotel op een prima plek, maar helaas: de bedden zijn beroerd! het is een plank (letterlijk!) waarop een springveren matras is gelegd. Het bed is opgemaakt met lakens met daartussen een dunne deken. het kussen is net een springworm.Je bent de hele nacht in gevecht met het beddengoed. Jammer, want voor de rest is het een prima plek. kamer netjes. je kan zelfs je euro's op het nachtkastje laten liggen.

Gereisd Met partner in maart 2014

Centraal gelegen

Frank
23-9-2012

Dit hotel lig letterlijk op een steenworp afstand van het Plaza Mayor. Net geen vier sterren waard. Inderdaad niet kiezen voor kamers die eindigen op ..15. De kamer beschikt over laptop en internet. Airco. Er is geen zitje. De badkamer is uitstekend en heeft een massagedouche. Het ontbijt is zeer royaal. Door de centrale ligging zijn veel bezienswaardigheden te voet goed bereikbaar, o.a. het museum Reina Sofia (gratis op zondag; ga ook naar de Guernica van Picasso kijken!).

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch gelegen

Yves
30-12-2011

Mooi hotel gelegen tussen de plaza major en de puerta del sol. Ontbijt voor 9 euro is dik in orde. Zelfs de taxi werd geregeld tegen 04.00'. Goede douche, bedden zijn redelijk hard maar echt vervelend is dit niet. De grootte van de kamer viel heel goed mee (4 grote personen), kamer 215. Last van lawaai hadden we niet. Wel voelden ons ook wel veilig 's avonds zodat we dikwijls gingen wandelen. Personeel vriendelijk, kamer elke dag gekuist.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2011

Algemeen cijfer: prima

bijnen
12-10-2009

Prima hotel, hadden eigenlijk een andere petit palace geboekt, deze is 4 sterren, wij 3plus, dus dat is mooi. Dit overkwam ook iemand anders een paar weken geleden maar kreeg een minder hotel toegewezen. Vervoer naar ander hotel moest je zelf regelen!! Vrees dat men onderling schuift met bezetting van alle petit palace hotels in Madrid. High tech, valt mee: Men zei dat andere hotel dicht was i.v.m. electr.problemen. Hier deed lift het niet, en in ontbijtzaal waren mankementen met o.a. koffieapp,broodrooster. Receptie (jong/studenten) prima, Ligging perfect! Harde bedden klopt, maar niet vervelend(ook niet na 2 nachten)! Sliepen op kamer 216 (3 personen), ligging aan zijkant, prima met oordoppen te doen!

Gereisd Met vrienden in oktober 2009

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

aanrader

Ben & Joyce
18-4-2009

Prima hotel. Prachtige ligging in hartje Madrid. Daardoor natuurlijk wat rumoerig maar met de deur dicht is het prima geisoleerd. Heerlijke douche en laptop met internet op de kamer. Normale vriendelijkheid aan de receptie. Meer hoeft toch niet. Bedden zijn hard maar na een dagje Madrid slapen ze heerlijk. Als we in Madrid komen boeken we hier zeker weer.

Gereisd Met partner in Sat Apr 18 2009 20:14:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Mooi hotel met een superligging

Jan en Marie-Jose
16-9-2008

Het mooie hotel ligt zeer centraal. De kamers zijn goed ingericht en voorzien van gratis kluis, laptop en lcd-tv. De douche is heerlijk, maar de bedden hebben vrij harde matrassen. Het ontbijt is prima. Prijs / kwaliteit-verhouding is realistisch.

Gereisd Met partner in Tue Sep 16 2008 14:13:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel verzorgd, de grootte viel een beetje tegen maar wel

M. Hofhuis
8-3-2008

Heel verzorgd, de grootte viel een beetje tegen maar wel luxe. Hele fijne douche en goed geisoleerd dus geen geluidsoverlast. De bedden hadden iets luxer gemogenn. We hebben niet ontbeten hier dus ik weet niks over het eten.

Gereisd Met partner in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

dit hotel heeft een perfecte ligging!!! dichtbij het plaza

sandra
7-6-2007

dit hotel heeft een perfecte ligging!!! dichtbij het plaza Mayor, de Gran Via en het Puerta del Sol. 3 minuten lopen van de Hop-on bus. vriendelijkheid van receptie kan wel beter, erg chagerijnig. Ontbijt onder in het hotel, erg mooie ruimte en prima verzorgd. mensen die klagen moeten maar om de hoek bij de Mac gaan ontbijten...kamers zijn trendy ingericht met een heerlijke hydro-douche ( die je zeker kan gebruiken na een dag stappen)aanrader!!!

Gereisd Anders in juni 2007

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petit Palace Posada del Peine in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petit Palace Posada del Peine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.