Hotel Opera

Tonen op kaart

15 reviews over Hotel Opera

• 7evelien_9918-10-2014

4 dagen Madrid

Wij hebben 3 nachten (4dagen) door gebracht in dit 4* Hotel. Het ligt op een prima locatie. Metro dichtbij, gelegen op het plein tegen over het hotel. Winkelstraten rondom het hotel ruim aanwezig. Madrid is een mooie stad, wanneer je van Kunst/Musea's houdt. Het Opera Hotel vinden wij niet 4* waardig. Wanneer je een 4 persoonskamer boekt dat er dan 2 personen op een slaapbank + klapbed moeten slapen. Het ontbijt was niet bijzonder, maar wel oke. Fitnessruimte is geen ruimte te noemen, klein hok. Je kunt geen eens hard lopen omdat je dat je hoofd stoot tegen de schuine kant.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 7Janssens31-05-2012

correct hotel

Goede prijs-/kwaliteitverhouding... prachtige ligging,vlakbij het koninklijk paleis en winkels en op 50m van de metro. Perfecte uitvalsbasis voor een citytrip. Wel redelijk gehorig. 's Nachts veel lawaai van buiten en we konden vanuit onze kamer de metro horen, elke 5 min (gelukkig niet zodanig luid dat je er echt wakker van werd). Een nacht volledig doorslapen zonder enig lawaai was niet gelukt. Vriendelijk personeel, propere kamer, nette badkamer. Zeer kleine ruimte rondom het toilet. Ontbijt: veel keuze in beleg en soorten croissants en koffiekoeken en zelfs vers geperst sinaasappelsap. Wat wel tegenviel was het aanbod in broodjes. 1 soort pistolets die op sommige dagen écht steenhard waren. Op sommige dagen was het te doen. Verder ook nog "toastbrood", als alternatief voor de steenharde broodjes. Ruim aanbod vers fruit, echter op sommige dagen écht té vers.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9ab196419-01-2012

Centraal gelegen

Hotel Opera in Madrid is zeer mooi gelegen, in het centrum, dichtbij het plein Opera. Metro Opera ook dichtbij, wat dit hotel ook ideaal maakt om uitstapjes te doen vanaf dit punt. Ontbijt was erg royaal met veel keus, zowel warme als koude gerechten. We hadden een kamer met jacuzzi geboekt die niet werkte. Dit hebben we gemeld bij het uitchecken waarna het personeel ons op allerlei manieren probeerde te compenseren. nErg vriendelijk en gastvrij. we gaan hier zeker weer naartoe! Een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Fien02-07-2011

Enorm centraal en verzorgd hotel

Hotel opera ligt op enkele meters van plein isabella. Van daaruit kan je via een winkelstraat naar de puorta del sol. Park el retiro is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Magda en Gino26-08-2010

goed voor een 4 sterren

ligging goed. ontbijt goed. internet gratis. Proper hotel.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Noguera23-06-2009

Goed hotel zeer centraal gelegen

Hotel is centraal gelegen en alles belangrijke punten zijn op loop afstand, geluidsdichte kamer.

Gereisd met vrienden in april 2009

• 8Van Eyck G.05-05-2009

Goed hotel voor een kort stadsbezoek

Goed hotel voor een citytrip. Wij hadden een 3 persoonskamer die duidelijk vernieuwd was, mooie badkamer Heel veel last gehad van straatlawaai 's nachts, terrasjes, feest en rond 3 uur de vuilophaling die vreselijk veel lawaai maakte. Over 't algemeen zeer tevreden maar moe wegens niet uitgeslapen!

Gereisd met vrienden in april 2009

• 8liesje12-03-2008

Dit is een echte aanrader voor hotel als je naar Madrid reist. Verzorgde kamers en een uitgebreid ontbijtbuffet. Meer moet je niet hebben.

Gereisd met familie in februari 2008

• 7W. Bruinsma15-07-2007

De kamers waren ouderwets. De Badkamers erg onder de maat, er was schimmelaanslag vanwege het water. De badkamer was slecht onderhouden. De airco werkte gelukkig wel erg goed. veder sprak het personeel bijna geen Engels waardoor je je niet verstaanbaar kon maken

Gereisd met partner in juli 2007

• 8Marina27-04-2007

Meer dan goed stads hotel.Supervriendelijk personeel aan de balie.Het ligt echt heel kort bij het koninklijk paleis en kort bij de winkels van de Gran Vía,en de metro is op weinig meters.Zeker een aanrader.Alleen het gratis internet(wat er zeker is)is wel voor mensen met veel geduld.Even verderop genoeg internetcafés.

Gereisd met partner in april 2007

• WinkelsCadeauwinkel
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald