Geen afbeelding beschikbaar

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Mora by MIJ

Ontdek het hart van Madrid bij Mora by MIJ, een oase van comfort en gemak. Gelegen in het bruisende centrum, is dit hotel de perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen. Met een scala aan faciliteiten en diensten ontworpen om elke vakantieganger te bekoren, staat Mora by MIJ garant voor een onvergetelijk verblijf.

Mora by MIJ

De ligging

Mora by MIJ bevindt zich op een onovertroffen locatie in het hart van Madrid, direct aan de Paseo del Prado. Het hotel is omgeven door enkele van de meest beroemde bezienswaardigheden van de stad, waaronder het Reina Sofia Museum en de Botanische Tuinen, beide op slechts een steenworp afstand. Het Retiro Park en het Prado Museum zijn binnen 10 minuten lopen te bereiken, waardoor het de ideale plek is voor cultuurliefhebbers. Voor vakantiegangers die verder willen verkennen, ligt het Atocha trein- en metrostation op 250 tot 400 meter afstand, waardoor de rest van de stad en daarbuiten gemakkelijk toegankelijk is. De afstand tot de luchthaven maakt het ook een handige keuze voor reizigers.

Het hotel en de faciliteiten

Mora by MIJ biedt een scala aan faciliteiten om het verblijf van elke vakantieganger zo aangenaam mogelijk te maken. Bij binnenkomst verwelkomt de 24-uurs receptie je met open armen. De aanwezigheid van gratis Wi-Fi, airconditioning en een lift zorgt voor comfort en gemak gedurende het hele verblijf. Vakantiegangers kunnen gebruikmaken van de wasservice, wat een zorg minder betekent tijdens de vakantie. Voor ontspanning biedt het hotel een prachtige tuin waar je kunt genieten van de rust en stilte, ondanks de centrale ligging in de bruisende stad. Hoewel er niet expliciet wordt gesproken over zwembaden in de beschikbare informatie, biedt Mora by MIJ genoeg andere faciliteiten om een aangenaam verblijf te garanderen.

Eten en drinken

Vakantiegangers bij Mora by MIJ kunnen de dag beginnen met een energiek ontbijt in het restaurant, waar een verscheidenheid aan heerlijke opties wordt geserveerd. Gedurende de dag biedt het koffiehuis een ontspannen sfeer voor lichte snacks en uitstekende koffie. Voor avondvertier nodigt de bar uit om te genieten van verfrissende drankjes en goede gesprekken. Hoewel er geen informatie beschikbaar is over een all-inclusive verzorgingstype, zorgt Mora by MIJ ervoor dat er genoeg culinaire faciliteiten zijn om aan de wensen van elke vakantieganger te voldoen.

Goed om te weten

Rolstoelvriendelijke kamers zijn op aanvraag beschikbaar bij Mora by MIJ, wat het hotel een toegankelijke optie maakt voor vakantiegangers met beperkte mobiliteit. Het hotel accepteert meerdere creditcards, waaronder American Express, Visa, Diners Club en MasterCard, wat zorgt voor gemak bij het afrekenen. De toeristenbelasting en eventuele klimaattoeslagen zijn nog niet inbegrepen en dien je ter plekke te voldoen. Sommige faciliteiten zijn tegen betaling en kunnen mogelijk niet het hele jaar geopend zijn vanwege het weer, het seizoen, onderhoud of bezetting.

• Airconditioning

[email protected]

32 Paseo del Prado, 28014

Website

Mora by MIJ

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.