Hotel Moderno

8.2Fantastisch

26 reviews over Hotel Moderno

• 2018
    9norbertjozef15-06-2018

The place to be voor een citytrip !

Ideale ligging voor een stadsbezoek. Supervriendelijk personeel, goed geïsoleerde kamers, uitstekend ontbijt. Het desk-personeel heeft goede tips zoals Restaurant Casa Gallega (fijne Galicische keuken) en de flamencoshow Torres Bermejas en dit alles op wandelafstand.

Alleen gereisd in juni 2018

• Oude reviews

9Joost19-10-2017

De perfecte uitvalbasis! Super hotel!

Hotel Moderno is gelegen aan de Puerta del Sol en is daarmee de perfecte uitvalbasis voor een bezoek aan Madrid. Prima kamers en voorzieningen en 's-nachts geen last van het leven dat op de Puerta del Sol gewoon doorgaat. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt in het hotel omdat we in een van de vele dichtbij gelegen café's hebben ontbeten. Het personeel heeft ons prima tips gegeven over tapasbar's, restaurants en bezienswaardigheden. En ook ongevraagd werden de bedden opgedekt en handdoeken vervangen. Als wij weer naar Madrid gaan, staat het hotel al vast. In één woord: SUPER!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Dorien04-05-2017

Goed hotel

Prima hotel voor een verblijf in Madrid. Ligt vlakbij Sol, het centrum van de stad en dus makkelijk bereikbaar met metro. Vriendelijk personeel. De kamer was proper. Niet héél ruim, maar voor een citytrip zeker groot genoeg voor 4 personen. De badkamer was goed uitgerust met bad, douche, bidet, lavabo en toilet en was zeker ruim genoeg. 's Avonds hoorden we nog wel wat muziek, maar we weten niet of dit afkomstig was van buiten of van ergens in het hotel. Maar het stoorde ons niet. Ontbijt was goed in orde. Voldoende keuze en werd steeds aangevuld. Wij zouden hier zeker opnieuw verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 9kris gaethofs heusden-zolder belgie19-09-2016

ideaal gelegen hotel waar je vanuit het hotel kor

Personeel was zeer vriendelijk en Engels sprekend. Zeer uitgebreid ontbijt en zeer lekker. Elke dag verse handoeken. Mij leek het eerder een 4 sterren dan een 3 sterren hotel. misschien een klein minpuntje:er had misschien een koelkastje in de kamer mogen zijn voor je drinken koel te bewaren maar je kreeg koffie die op je kamer stond en lekker was. als ik ooit terug naar madrid ga,wordst het opnieuw dit hotel

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9herdim14-06-2016

Top hotel op top locatie!

Ligging is perfect. 10 minuten lopen naar het paleis, binnen 3 minuten allerlei terrasjes en restaurants en de metro voor de deur.

Hotel was prima, wij hadden een 3persoonskamer. Niet heel ruim, maar wel een goed bed en een top badkamer. Ontbijt was goed. Diverse soorten fruit, brood, ei, sappen etc.

De drukte op het plein gaat door tot diep in de nacht, maar door de dubbele ramen heb je hier totaal geen last van.

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Martijn09-04-2015

De perfecte plek voor een stedentrip!

Echt het perfecte hotel voor een stedentrip. Een betere ligging is sowieso niet te vinden. Aardig personeel, goede service voor een zacht prijsje. Het ontbijt was wat simpel en niet hoogwaardig, maar goed genoeg voor een goede start van de dag. Met geluidsoverlast hebben wij niet te maken gehad. Wij zaten echter op de vijfde verdieping, dus onderliggende metro konden wij niet horen. Je moet wel wat geluk met je buren hebben, want de kamers onderling zijn wel wat gehorig.

Vanaf de vijfde verdieping en hoger zijn de balkons groter. 1 t/m 4 zijn Franse balkons. Zeker met het mooie weer zijn de grotere balkons voor 's avonds aan te bevelen.

Gereisd met partner in maart 2015

• 10monique en mario27-03-2014

Geweldige ligging! Perfect om madrid te ondekken

Moderno is een geweldig hotel, personeel was vriendelijk en behulpzaam, gegeten hebben we hier niet dus hier kan ik niet over oordelen, uitzicht hadden we op een binnenplaats maar we kwamen om madrid te ondekken en vanaf dit hotel was er van alles op loopafstand. Het hotel ligt aan een plein waar van alles te beleven is kamer was schoon en klein badkamer met fohn bad douche en toilet, kluisje airco radio en tv aanwezig. Prijs kwaliteit mijn inziens perfect! Kom hier zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in maart 2014

• 8Wendy28-11-2012

Centraal gelegen hotel!

Hotel Moderno ligt super centraal gelegen aan de Puerta del Sol waardoor veel bezienswaardigheden en de meeste stadsdelen te voet te bereiken zijn. Iets wat mij enorm appreciëren in een stad (aangezien je te voet toch meer kan ontdekken en zien dan via de metro). De hotelkamers zijn eerder klein, maar beschikken over het noodzakelijke comfort om je een goede nachtrust te garanderen. Onze kamer was goed onderhouden en werd ook dagelijks schoon gemaakt. Het ontbijtbuffet is eerder basic, maar wij vonden er alles wat we nodig hadden (paar soorten brood, cornflakes, het nodige beleg, gebakjes, koffie/thee/melk/chocomelk). Mits een 2 à 3-tal eurootjes bij te betalen, kon je gewoon à la carte ook een omelet of iets dergelijks bestellen. Het personeel aan de receptie waren vriendelijk en behulpzaam (er was 1 norse Spanjaard in het team, maar als je vriendelijk en enthousiast blijft, draait die persoon ook gewoon bij). De prijs-kwaliteit was ok. Meer zoeken we gewoon niet in een stadshotel!

Gereisd met partner in november 2012

• 8Jolanda09-12-2010

Ideale ligging

Het hotel ligt in een winkelstraat, vlakbij het plein Puerto del Sol met metrostation. Helaas wel wat geluidsoverlast van de metrolijn die recht onder het hotel is gelegen. Rond 5.30 kun je de eerste metro horen, tot iets na middernacht. Het hotel ligt op loopafstand van het koninklijk paleis (10-15 min. lopen). De driepersoonskamer was wat aan de krappe kant voor drie volwassenen, maar wel schoon en goed verzorgd. Goed ontbijtbuffet, variatie was wel beperkt.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8Dirk De Moye02-05-2010

ideale ligging

hotel moderno madrid : ideaal stadshotel , perfect gelegen, mooi en verzorgd interieur met nette en tamelijk geluidsdichte kamers. Weinig storende geluiden ondanks de ligging aan het drukste plein (puerta del sol) van Madrid. Goed ontbijt

Gereisd met partner in april 2010

Hotel Moderno info