Hotel Mercure Madrid Santo Domingo ****

Hotel Mercure Madrid Santo Domingo
Hotel Mercure Madrid Santo Domingo
6,4

Weer vandaag16°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Madrid Santo Domingo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mercure Madrid Santo Domingo in het Nederlands

Lang vergane glorie

Mirel, 23-11-2017

Echt onder de maat voor 4 sterren, schoonmaak is vreselijk, vlekken op de muur en beharing die je liever niet ziet her en der 😖

4 sterren?! Ik zeg 2! Personeel is vriendelijk.

Neem een kamer in de "nieuwe" vleugel.

Rick, 21-6-2012

Dit hotel is bestaat uit twee vleugels, een voortbestaan van twee hotelpanden die nu één groot hotel vormen. Ik sliep in de "nieuwe vleugel" en had een prachtig uitzicht op de binnentuin. Met trots kan ik zeggen dat ik een heerlijk verblijf heb gehad hier en werkelijk niets kwam me tekort. Voor de kamer die ik gekregen heb, kan ik de prijs/kwaliteitsverhouding zéér goed noemen. Ik had een standaard kamer geboekt, maar gezien de ruimte en luxe, twijfel ik haast of ik misschien wel een free upgrade heb gekregen.

De ligging van het hotel is ideaal, wel in een levendige buurt. Je stapt uit bij de metrohalte Santo Domingo en je staat direct naast het hotel. Het receptiepersoneel is zeer vriendelijk en spreekt goed Engels.

Het hotel beschikt over een restaurant en een cocktailbar, welke ook door mensen van buitenaf bezocht kan worden. Daarnaast is het na een dag door de stad slenteren heerlijk vertoeven op het dakterras van het hotel en kun je een frisse duik nemen in het zwembad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Madrid Santo Domingo in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Madrid Santo Domingo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mercure Madrid Santo Domingo scoort een 6.4 uit 10 op basis van 3 reviews.