Hotel Iberostar Las Letras Gran Via

Hotel Iberostar Las Letras Gran Via

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Las Letras Gran Via voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Iberostar Las Letras Gran Via in het Nederlands

Prachtig City hotel met Iberostar kwaliteiten

Debby Minnart
17-8-2016

Hotel Las Tetras Gran Via is een schitterend city hotel van Iberostar.

Het heeft een prachtige ligging op de gekende Gran Via met zijn vele winkels en restaurantjes.

De kamers zijn zeer stijlvol ingericht en beschikken over alle mogelijke luxe die je nodig hebt tijdens je verblijf.

Het ontbijt is echt schitterend - ik heb nog nooit zo een lekker ontbijt gehad tijdens de ochtend. Het is ontzettend uitgebreid en het leuke vanal is dat er ook typische Spaanse dingen op het ontbijt aanwezig zijn.

Tip: Geniet 's avonds eet van een heerlijk dinner in het hotel want het is zeer lekker en het heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Kortom: een ideaal hotel voor een tripje naar Madrid.

Verrassend goed stadshotel

Marieke
18-9-2011

Dit hotel verdient een recente beoordeling! De Las Letras is een goed verzorgd boetiekhotel, centraal gelegen aan de Gran Via in Madrid. Modern, netjes, prettige sfeer. Nette kamer, mooie inrichting, met prettige bedden, plasmascherm en grote badkamer. Aan de straatkant geen overlast gehad van het stadsverkeer. Vriendelijke service bij de balie. Wel een dakterras, maar geen last van gehad (kamer was op 3e etage). Vlakbij de grote winkelstraten, 15 minuten lopen naar de gezellige restaurantjes. Ik zou hier zo weer naar toe gaan. Wij waren blij verrast met dit hotel!

Centraal gelegen aan een drukke staat

Jan Lamers
24-1-2009

Het hotel is centraal gelegen, maar een deel van de kamers bevinden zich aan de Gran Via. Ik kreeg een upgrade naar een mooie hoekkamer, maar het verkeerslawaai bleef. Om rustige te kunnen slapen moest ik wassen geluidsdempers gebruiken. Wanneer ik er nog een keer terug zou gaan, zou ik wel om een kamer aan de achterzijde vragen, misschien een minder mooi uitzicht, maar wel rustiger slapen. De vloer van de kamer is van parket, hetgeen koud aanvoelt, maar gelukkig staan er slippers in de kast. Toegang tot internet is gratis, nadat ik had laten weten geen wifi verbinding op mijn kamer te hebben, kreeg ik zondermeer een datakabel.

Het ontbijt is goed verzorgd, maar als je thee wilt, moet er specifiek om worden gevraagd, het ligt niet op de buffettafel.

IBEROSTAR Quality Manager, orm, 14-1-2015

Sehr geehrter Jan,

Vielen Dank für Ihre Bewertung. Gerne nutzen wir die Gelegenhiet um Ihnen mitzuteilen, dass das Hotel Las Letras nun von Iberostar übernommen wurde.

Exzellenter Service gehört seit jeher zu unseren Steckenpferden unserer Hotelkette.

Wir würden uns freuen Sie daher bald in unserem Hotel begrüssen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüßen

Quality Manager

IBEROSTAR Las Letras

2007

Prachtig hotel! Ontbijt erg verzorgd

Daniel
9-12-2007

Prachtig hotel! Ontbijt erg verzorgd.

Sauna mooi en inbegrepen in de prijs.

Locatie: perfect

Restaurant: zeer matig

Kamers: mooi en ruim (hadden een DLL...absolute aanrader)

In juli 2006 met onze twee kinderen in superior kamer 321 (met uitzicht op de Gran Via) genoten van het heerlijke hotel de las Letras. Perfect gelegen midden in de stad, mooie ruime kamers, hoge plafonds, 2 flatscreen tv's, mooie badkamer en heerlijke bedden. Onze kamer had ook een met glas afgeschermd balkon maar hier geen gebruik van gemaakt gezien de drukte op de Gran Via (geluid). Als je de deuren dichthoudt heb je totaal geen geluidsoverlast. Het enige jammere was dat het hotel geen parkeergelegenheid heeft voor de auto's van de gasten, wij moesten parkeren in de publieke parkeerplaats (5 min. lopen). Voor de deur van het hotel stoppen diverse bussen, het metrostation 250 m.

Verder heeft het hotel een perfect ontbijt. Voor ons het beste adres in Madrid. Vraag wel om een kamer met zicht want er zijn ook enkele standaard kamers die geen ramen hebben en daardoor donker zijn (mijn schoonouders hadden die namelijk en waren een stuk minder enthousiast).

2006

Heel mooi designhotel op toplocatie

monique
25-4-2006

Heel mooi designhotel op toplocatie. Hotel is in juni 2005 geopend. Erg ruime kamers (wij hadden een superior kamer), stijlvol ingericht, heerlijke bedden en hele mooie ruime badkamer. Mooie loungebar op begane grond. Verder een dakterras en een mooi zwembad met verschillende sauna's. Personeel is erg vriendelijk.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Las Letras Gran Via in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Las Letras Gran Via zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Las Letras Gran Via scoort een 9 uit 10 op basis van 7 reviews.