Hostel Hostal Gala

Hostel Hostal Gala

8.2Fantastisch

Spanje, Madrid, Madrid

Op vakantie geweest naar Hostal Gala?

8.2Fantastisch

Hostel info

Meer hostel info

5 reviews over Hostel Hostal Gala

• 9f_raaijmakers728-09-2012

een prima plek voor een city trip

Wij zijn van 11-09 tot 19-09 in Madrid geweest, en hebben gelogeerd in hostal Gala. Voor ons was het voor de eerste keer in een hostal, nou deze doet niet onder voor alle hotels die we in het buitenland hebben bezocht. Personeel een en al vriendelijkheid, met welke vragen je ook kwam, men probeerde je te helpen, en in goed engels. Kamer mooi niet groot, maar super schoon en fris, heerlijke douche. Het lawaai binnen ok het is wat gehorig, maar lawaai van buiten af , en wij zaten aan de voorkant precies tegenover 3 terassen, geen probleem. Een super hostal prima prijs voor een ierder aan te raden ligt ook heerlijk centraal alles op loop afstand.

Gereisd met partner in september 2012

• 7Alex03-10-2011

Prima

Waar voor het geld ! Euro 110,- voor 2 nachten. Veel voor weinig dus !

Gereisd met partner in september 2011

• 8Ellen12-05-2010

Aanrader

Dit was mijn eerste keer in een Hostal en ik ben positief verrast. De kamers waren goed, gezien de prijs/kwaliteitverhouding. De bedden zijn goed, verder schoon en netjes. Er is aandacht besteed aan de inrichting, met low budget een hippe uitstraling.
    Vriendelijk personeel en heel behulpzaam, ze spreken zeer goed Engels. Ook mijn zoontje van 6 voelde zich er erg thuis. Perfecte ligging, de afstand tussen de metrostations zijn erg klein, dit is heel makkelijk te lopen. We waren verrast dat we zo centraal in het centrum zaten, door alle metrostations hadden we daar een ander beeld van. Plaza Mayor en het paleis is allemaal op loopafstand. Vlak bij het Hoastal zit de grote winkelstraat Gran via met Starbucks, een groot warenhuis met een supermarkt. Volgende opties om een ontbijtje te halen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 8Geert05-05-2010

Perfecte ligging, netjes ingericht

Net gerenoveerd hostal, was 2 maanden open voordat wij kwamen. Niet alle kamers waren 100% gereed, wij vroegen om een rustig gelegen kamer en om die reden moesten we 1 uurtje wachten voordat we de kamer op konden. Leuk ingerichte kamer met 1 kast, 1 kruk bij tafel aan de muur en 1 nachtkastje. Mooie douche ruimte met heerlijke douche. Voor kamer 219 geldt dat deze klaar was maar niet tot in de puntjes we hebben hier geen hinder van ondervonden. De kamer heeft uitzicht op de binnenplaats dus geen balkon maar ook geen herrie van stappende jeugd in de nacht/ ochtend of loeiende ambulances. Kamers aan de wegkant hebben balkon en een aangenaam uitzicht maar ik betwijfel of je hier gebruik van zult maken, mogelijk om koelere lucht binnen te laten in de kamer. Personeel van het Hostel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ligging van hostel is perfect, je zit vlak bij het koninklijk paleis en Plaza Mayor en diverse andere leuke dingen om te zien of te doen.Aanrader

Gereisd met partner in april 2010

Hostel Hostal Gala info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats