Hotel High Tech Petit Palace Ducal

Hotel High Tech Petit Palace Ducal

7.8Goed

Spanje, Madrid, Madrid

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor High Tech Petit Palace Ducal voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

34 reviews over Hotel High Tech Petit Palace Ducal

• 8naam naam15-02-2012

Perfect gelegen voor ons.

Dit hotel ligt letterlijk om de hoek van de de Gran Via en aan het begin van de wijk Chueca. Vanwege deze centrale ligging is dit hotel ideaal voor een stedentrip. Ontbijt niet nodig omdat er om het hotel zoveel gelegenheden zijn om (goedkoper) te kunnen ontbijten. Zo maak je nog meer het Madrileense leven mee.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Ferd&Lidy05-02-2011

perfecte uitvalsbasis voor een citytrip

Prima hotel, geboekt in arrangement wat erg goedkoop was dus we hadden vooraf weinig verwachtingen maar viel 200% mee. Ligt erg centraal tov metro en interessante bezienswaardigheden, ontbijt zéer uitgebreidt en goed, kamers niet bijzonder maar daar slaap je alleen, wel schoon. lobby klein maar ook niet belangrijk, internet gratis in lobby en op sommige kamers een pc aanwezig. Straat verderop zijn fietsen te huur, is perfect om te doen (hadden citytoer met Nl-gids) Kortom aanrader !!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 6Hanneke Aukema11-02-2010

geen aanrader

Gehorig. Ontbijt 2 deuren verder, waar de verwarming niet werkte. Maar 1 klein stoeltje op de kamer. Aleen een zitje bij de balie.

Gereisd met partner in februari 2010

• 9marieke14-11-2008

ideaal voor citytrip

Het hotel is centraal gelegen. Op enkele minuten wandelen van puerto del sol. Ligt aan een drukke baan: ook 's nachts vrij veel geluid van de auto's. ( we lieten 's nachts de raam open op een kier) Het hotel ligt vlak aan het metrostation/ Gran Via. Personeel is heel vriendelijk: de tv werkte niet, dit probleem werd meteen én vriendelijk opgelost. De badkamer heeft een glaze matte muur: je kon niet binnenkijken. Dus ook voor vrienden die er logeren, mag dit geen probleem zijn. Ideaal hotel om de stad te verkennen! Een aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2008

• 9gertruud bodewes11-05-2008

hartje centrum. Veel shops (Zara's) en supermarkt vlakbij. Ideaal voor combinatie cultuur en winkelen, want je loopt zo naar alle pleinen en musea toe. Ontbijt zeer goed net zoals de bedden. heerlijke luxe douche ook. Van het lawaai (terwijl we aan de voorkant zaten (+balkon)) geen last gehad. kortom, voor ons een fantastische plek voor een bijzondere mooie stad

Gereisd met familie in mei 2008

• 5J. Anemaat13-03-2008

Pas gerenoveerd hotel, waart té veel concessies gedaan zijn aan een zo "high tech" mogelijk uitzien van het hotel

Gereisd met partner in maart 2008

• 6MW26-02-2008

Veel geluidsoverlast, door verkeer op de Gran Via. De ramen openzetten was gewoon niet mogelijk. Lijkt in de hete zomer geen aan te raden hotel. Verder wel een ideale ligging, in een leuke wijk. Oordopjes verplicht!

Gereisd met partner in februari 2008

• 9Claudia en Roel24-02-2008

Op zich redelijk hotel.Wij hadden alleen erg veel last van de geur van riool in onze kamer.Je werd er soms onpasselijk van.Ligging is perfect vlakbij Gran Via en metrostation op de hoek!Ontbijt was erg karig en er was een hele kleine ontbijtzaal maar zeker vriendelijke service en genoeg eten voorradig.Al met al redelijk hotel afgezien van de lucht (die was echt niet te harden). Ook zeker positief: gratis internet en weinig geluid van de straat.

Gereisd met partner in februari 2008

• 10Brigitte24-01-2008

Gewoon GOED!!!!! Er is inderdaad wel wat geluid van de grote straat Gran Via, maar je ligt ook in het midden van het centrum..... Eten...niks op aan te merken. Kamer....goed onderhouden. Vriendelijkheid en behulpzaamheidheid van het personeel....Prima. Een aanrader

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8Monica/Marina/Patrick17-01-2008

Net terug van een lang WE (drie nachten) met vrouw en dochter (12j). Perfect gelegen hotel, in het centrum en aan de metro. Kleine maar leuke en vooral proper-onderhouden kamer gehad. Onze kamer (nr 402) lag rustig aan de achterzijde van het hotel en keek uit op de gevel van een kantoorgebouw. Ontbijt was goed (spek en eieren,beleg,koeken,...) Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom, goed meegevallen, zeker als je de prijs in acht neemt.

Gereisd met familie in januari 2008

Hotel High Tech Petit Palace Ducal info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats