Hotel High Tech Petit Palace Ducal

7,8

We hebben een aantal aanbieders voor High Tech Petit Palace Ducal voor je op een rij gezet:

34 reviews over Hotel High Tech Petit Palace Ducal in het Nederlands

Perfect gelegen voor ons.

naam naam
15-2-2012

Dit hotel ligt letterlijk om de hoek van de de Gran Via en aan het begin van de wijk Chueca. Vanwege deze centrale ligging is dit hotel ideaal voor een stedentrip. Ontbijt niet nodig omdat er om het hotel zoveel gelegenheden zijn om (goedkoper) te kunnen ontbijten. Zo maak je nog meer het Madrileense leven mee.

perfecte uitvalsbasis voor een citytrip

Ferd&Lidy
5-2-2011

Prima hotel, geboekt in arrangement wat erg goedkoop was dus we hadden vooraf weinig verwachtingen maar viel 200% mee. Ligt erg centraal tov metro en interessante bezienswaardigheden, ontbijt zéer uitgebreidt en goed, kamers niet bijzonder maar daar slaap je alleen, wel schoon. lobby klein maar ook niet belangrijk, internet gratis in lobby en op sommige kamers een pc aanwezig.

Straat verderop zijn fietsen te huur, is perfect om te doen (hadden citytoer met Nl-gids) Kortom aanrader !!

geen aanrader

Hanneke Aukema
11-2-2010

Gehorig. Ontbijt 2 deuren verder, waar de verwarming niet werkte. Maar 1 klein stoeltje op de kamer. Aleen een zitje bij de balie.

2008

ideaal voor citytrip

marieke
14-11-2008

Het hotel is centraal gelegen. Op enkele minuten wandelen van puerto del sol.

Ligt aan een drukke baan: ook 's nachts vrij veel geluid van de auto's. ( we lieten 's nachts de raam open op een kier)

Het hotel ligt vlak aan het metrostation/ Gran Via.

Personeel is heel vriendelijk: de tv werkte niet, dit probleem werd meteen én vriendelijk opgelost.

De badkamer heeft een glaze matte muur: je kon niet binnenkijken. Dus ook voor vrienden die er logeren, mag dit geen probleem zijn.

Ideaal hotel om de stad te verkennen! Een aanrader!

hartje centrum

gertruud bodewes
11-5-2008

hartje centrum. Veel shops (Zara's) en supermarkt vlakbij. Ideaal voor combinatie cultuur en winkelen, want je loopt zo naar alle pleinen en musea toe.

Ontbijt zeer goed net zoals de bedden. heerlijke luxe douche ook. Van het lawaai (terwijl we aan de voorkant zaten (+balkon)) geen last gehad. kortom, voor ons een fantastische plek voor een bijzondere mooie stad

Pas gerenoveerd hotel, waart té veel concessies gedaan zijn aan een zo "high tech" mogelijk uitzien van het hotel

Veel geluidsoverlast, door verkeer op de Gran Via. De ramen openzetten was gewoon niet mogelijk. Lijkt in de hete zomer geen aan te raden hotel. Verder wel een ideale ligging, in een leuke wijk. Oordopjes verplicht!

Op zich redelijk hotel

Claudia en Roel
24-2-2008

Op zich redelijk hotel.Wij hadden alleen erg veel last van de geur van riool in onze kamer.Je werd er soms onpasselijk van.Ligging is perfect vlakbij Gran Via en metrostation op de hoek!Ontbijt was erg karig en er was een hele kleine ontbijtzaal maar zeker vriendelijke service en genoeg eten voorradig.Al met al redelijk hotel afgezien van de lucht (die was echt niet te harden).

Ook zeker positief: gratis internet en weinig geluid van de straat.

Gewoon GOED!!!!!

Er is inderdaad wel wat geluid van de grote straat Gran Via, maar je ligt ook in het midden van het centrum.....

Eten...niks op aan te merken.

Kamer....goed onderhouden. Vriendelijkheid en behulpzaamheidheid van het personeel....Prima.

Een aanrader

Net terug van een lang WE (drie nachten) met vrouw en in

Monica/Marina/Patrick
17-1-2008

Net terug van een lang WE (drie nachten) met vrouw en dochter (12j). Perfect gelegen hotel, in het centrum en aan de metro. Kleine maar leuke en vooral proper-onderhouden kamer gehad. Onze kamer (nr 402) lag rustig aan de achterzijde van het hotel en keek uit op de gevel van een kantoorgebouw. Ontbijt was goed (spek en eieren,beleg,koeken,...) Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom, goed meegevallen, zeker als je de prijs in acht neemt.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel High Tech Petit Palace Ducal in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel High Tech Petit Palace Ducal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel High Tech Petit Palace Ducal scoort een 7.76 uit 10 op basis van 34 reviews.