Hotel High Tech Madrid Aeropuerto

We hebben een aantal aanbieders voor High Tech Madrid Aeropuerto voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel High Tech Madrid Aeropuerto in het Nederlands

lekker dichtbij vliegveld

Fam. Seepers
3-8-2012

Goede service met shuttlebus van en naar vliegveld.Prima ontbijtbuffet.

Lekker zwembad maar met beperkte openingstijden: van 12.00 tot 13.30 en van 16.00 uur tot 20.30 uur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel High Tech Madrid Aeropuerto in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel High Tech Madrid Aeropuerto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel High Tech Madrid Aeropuerto scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.