Hotel Fiesta Gran Hotel Colón

7.7Goed

Hotel Info

• Jacuzzi
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Fiesta Gran Hotel Colón voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Fiesta Gran Hotel Colón

• 7snieuwland26-07-2012

Goed hotel, slechte service

Mooi hotel met goede kamers, maar personeel is niet echt vriendelijk. Ramen van de kamer kunnen niet open, wat niet echt prettig is. Wel dichtbij metro en bushalte.

Met jonge kinderen

• 8G.C.24-06-2010

Mooi hotel, locatie iets minder

Mooi hotel, locatie iets minder. Goede verbindingen naar centrum met metro.

Met vrienden

• 8B.R. van Maurik03-07-2007

Fijn hotel bestaande uit 2 blokken, blok America en blok Europa verbonden door een lange gang die ook dienst doet als art-galerie. Je moet wel even precies weten in welk blok je kamer is want anders kom je via de verkeerde receptie binnen en sta je met je koffers zo'n 200mtr. van je plek. Het hotel ligt in de Ciudad Lineal, tussen de M-30 en het Retiro park, dus niet echt centraal en lopend ben je dan ook bijna 35min. onderweg naar het centrum. Er is wel een directe busverbinding (lijn 20) en vlak bij ook metro, met een taxi ben je ongeveer 6.--€ per rit kwijt, in de directe omgevng is weinig te doen. Het is hotel is strak maar met nette, schone kamers voldoende voor 2 personen, voorzien van een minibar. Het eten is goed met een ontbijt-buffet. Ook a la carte is het betaalbaar en goed tot zeer goed. De bar in het blok America is vroeg dicht en gaat pas laat open, maar in de cafetaria van het blok Europa kun je wel vroeger terecht. Een redelijk goed hotel om Madrid te verkennen.

Met vrienden

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald