Hotel Exe Moncloa ****

7,9

Weer vandaag16°-2°

4 tips over Hotel Exe Moncloa

Tirza Verduin, 31-8-2014
Bezoek in parque del oeste rond schemertijd de Egyptische tempel.Met de rode/oranje verkleurende luchten is dit schouwspel werkelijk magisch.Geniet daarna van de vele locals die hier samenkomen om muziek te maken,te kletsen of hun honden uitlaten.Sfeer ten top.
Tirza Verduin, 31-8-2014
Informeer even ter plekke:Het koninklijk paleis heeft op vastgestelde tijdstippen gratis toegang wanneer je je paspoort laat zien (enkel voor EU-staatsleden).Vergaap je aan de rijkdommen van eeuwen geleden in de opengestelde ruimtes en maak foto's van de buitenkant van het paleis zonder de hekken ervoor.
Tirza Verduin, 31-8-2014
Loop in 10 minuutjes naar Metrohalte Arguelles.Hier naar rechts toe(naar beneden,richting bosgebied)en neem de kabelbaan Teleferico voor 5,80 euro p.p.door Casa del Campo.Prachtig uitzicht op oa het koninklijk paleis,rivier e.d en mogelijkheid om de ZOO of attractiepark te bezoeken(ook mogelijk met combikaart voor kortingen)

Tirza Verduin, 31-8-2014
Neem vanaf het vliegveld metrolijn 8 naar Nuevo Ministerios.Hier overstappen op lijn 6,halte Moncloa is bij hotel Exe Moncloa.Kosten enkeltje p.p is 5 euro.Totale duur is een kleine 60 minuten.