Hostel Excelsior

Hostel
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Excelsior voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Excelsior in het Nederlands

Oud en gaar maar vriendelijk

naam naam
17-9-2011

Hotel Excelsior is een oud hotel maar de service is goed. Kamers zijn schoon maar ook echt oud. Slapén aan de straatkant is geen optie,veel te veel verkeer

Nunca mas

Manuel
17-5-2010

Ante todo decir que la chica de recepcion muy correcta y amable en todo momento. El ultimo dia de estancia resulto faltar un cojin (segun una señora mayor que trabaja alli) .

Por lo menos de 5 o 6 € de valor, nos acuso sin tener ningun tipo de prueba y lo mas vergonzoso no registro las maletas en busca de el. Al comprobar claramente que no lo habiamos cogido no tuvo la mas minima educacion en pedir disculpas por la equivocacion. Despues de gastarnos mas de 400€ en dos dias asi lo agradecen. Pienso que si son tan miserables como para creer que tres parejas vayamos a un hostal y luegos nos llevemos un misero cojin. No volveremos a ir ni recomendar a nadie por el trato despues de haber pagado tuvieron con nosotros.

Manuel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Excelsior in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Excelsior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Excelsior scoort een 5.5 uit 10 op basis van 2 reviews.