Hostel Excelsior

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag21°13°
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Excelsior voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Excelsior in het Nederlands

Oud en gaar maar vriendelijk

naam naam
17-9-2011

Hotel Excelsior is een oud hotel maar de service is goed. Kamers zijn schoon maar ook echt oud. Slapén aan de straatkant is geen optie,veel te veel verkeer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Excelsior in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Excelsior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.