Hotel Emperador

8Fantastisch

30 reviews over Hotel Emperador

• 9Richard Bodde29-06-2016

Fijne accomodatie

Alles was goed, alleen bij thuiskomst hebben ze 20,- van de creditcard afgeboekt ? Wij hebben daar alles gepind, dus onbekend waar die 20,- voor is afgeboekt. Al vier mails gestuurd en er wordt niet gereageerd, minpunt dus.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Anne02-05-2016

Waanzinnig dakterras

Hotel Emperador ligt in hartje Madrid, dat voor mijn gevoel een beetje het ondergeschoven kindje van Spanje is. Onterecht! Madrid is een prachtige stad en dit hotel is de ideale uitvalsbasis voor een city trip. Het hotel ligt echt midden in het centrum, en bijna alles wat je wil zien is op loopafstand. Wij hadden een rustige kamer. Het voordeel daarvan is dat we geen last hadden van de rumoerige Gran Via. Nadeel is dat je geen mooi uitzicht hebt. Vanaf 1 mei is het zwembad op het dak geopend, vanuit daar geniet je van een prachtig stadsgezicht. Bedjes zijn echt wel erg prijzig! Kamers zijn schoon en smaakvol ingericht. We hebben niet in het hotel gegeten en waren niet met kinderen dus daar kan ik niet over oordelen. Het personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels.

Gereisd in april 2016

• 8leen_verreyt17-01-2016

vergane glorie

oud hotel, was ooit een prachtig hotel maar helaas nu vergane glorie. Alles is heel oud en dringend aan renovatie toe. eerste kamer (204) was er geen daglicht en de raam keek uit op een muur en de motor van de airco-installatie. dan maar een nieuwe kamer gevraagd,(708) deze was beter , wel daglicht en ja kon s nachts je raam open zetten zonder al te veel lawaai. oude tapijt in de kamer en wollen dekens , beetje jaren stillekes , zeer onhygiënisch want ze zaten niet in een dekbedovertrek en haast onmogelijk voor mensen met een allergie. ontbijt was ondermaats voor de prijs. amper wifi, krant downloaden was onmogelijk omdat hij te traag was.personeel was wel behulpzaam en vriendelijk en de ligging is zeer centraal

Kamertip: vraag een zo hoog mogelijke kamer

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Siham03-07-2015

Prima centraal gelegen hotel met dakterras

Voor de prijs waren de kamers iets te klein. Wifi op de kamer kostte 12e per dag, in de hal was het gratis. Het dakterras is heerlijk - veel bedden, lekker en schoon zwembad. Frisdrank 5e, wijn en sanrgía 6e. Het eten was naar verhouding niet duur. Heel centraal gelegen, als je buiten stond stond je al midden in het centrum. Ontbijt heb ik ih restaurant niet gehad, maar buiten zijn genoeg gelegenheden om te ontbijten. Lekker buiten! Prima uitvalsbasis voor een weekendje Madrid!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9johan avonture04-08-2014

fantastisch

lekker ontbijt, fantastische zwembad en ligruimte op de 10e verdieping, wel een beetje prijzig

Gereisd met partner in juni 2014

• 8M. van Eck01-10-2013

Mooie centrale plek

Hotel Emperador ligt aan de Grand Via. Metro en de halte voor hop on hop off tour liggen er vlakbij. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Uitzicht op het dak is prachtig. Na een heet dagje Madrid is het zwembad op het dak een heerlijk verkoeling. Ontbijt was prima!! Restaurant was niet aanwezig in het hotel maar buiten het hotel genoeg keuze. Taxirit van hotel naar vliegveld is ongeveer €30,00. Leuk hotel om een paar dagen in te verblijven!!

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8Ferdinand08-11-2011

Uitstekende uitvalsbasis in hartje Madrid

Midden in het centrum aan een drukke verkeersader, maar vlak bij metrostrations, parken, pleinen en wat je maar wilt ligt dit uitstekende hotel met op het dak een heerlijk zwembad met prima relaxmogelijkheden hoog boven de dynamische metropool Madrid. Geen hotel om met kleine kinderen te verblijven daar is de accomodatie niet op afgestemd. Personeel is uiterst behulpzaam, de kamers zijn heel schoon en jekunt er prima eten.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Al Premo29-08-2011

Rustig hotel, goed ontbijt, tegen het centrum aan.

Hotel is 4 sterren waard, koffers worden aangenomen en naar de kamer gebracht. Kamers zijn goed onderhouden, maar via de ramen kwam veel straatlawaai door, het ligt op een kruising, waar de politie van de sirene gebruik maakt, ook s'nachts. Misschien dat net onze kamer daar last van had. Internet via wifi moet betaald worden 7 eur voor 1 uur. Internet was niet stabiel, dat is uiteindelijk ook niet berekend. De sevice is uitstekend. Voor Spaansbuffet moet bijbetaald worden, het Continentalbreakfest voldoet volkomen. Je stapt het hotel uit en in 10 minuten sta je op de Puerta del Sol, metrostation San Domingo direkt voor de deur, van hieruit met een meerdaagsticket (je kunt het aantal dagen aan de automaat kiezen) naar alle bezienswaardigheden in de stad of zelfs daarbuiten. Musea Thyssen-Bornemisza of del Prado of Reine Sofia zijn zo omvangrijk, dat elk van hen niet in een dag te behappen zijn. Van te voren keuzes maken wat je wilt zien, datnkan het in 3 uur.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8Lady M.23-08-2011

Goed...

Hotel Emperador is good but quite pricy... Its a clean hotel,nice swimming pool on the roof...No restaurant but you can order by the pool till 5p.m..Its in the centre of Madrid and easy to locate..Lots of restaurants around there.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6Chris15-06-2011

Fantastische ligging maar slechte service

Een mooi hotel in het centrum van Madrid, aan de Gran Via met de metro vlakbij de ingang. Wij verbleven hier een aantal dagen in november 2010. De airco op onze kamer deed het niet, waardoor het afwisselend heel warm of heel koud was. In de badkamer zaten veel insecten. De dekens jeukte enorm, we hebben 3 keer naar de receptie gebeld om te vragen of we iets anders konden krijgen maar dit kon niet, vervolgens zijn we naar beneden gegaan en geloofden ze ons niet.. nadat we volhielden hebben ze ons naar het restaurant gestuurd om daar een tafellaken te halen, daar hebben we de hele nacht in geslapen.. de volgende dag bleek dat de dekens nieuw waren en nog nooit waren gewassen, ze boden hun excuses aan maar we werden niet serieus genomen. Voor de rest een prima hotel, maar zal volgende keer een andere boeken.

Gereisd met partner in november 2010

Hotel Emperador info