Hostel

24 reviews over Hostel El Pilar in het Nederlands

Geweldig!

Antonia
26-9-2015

Vriendelijk personeel. Hotel, kamer en badkamer kraakschoon. Prima bedden! Ligging midden in het centrum. Super! Wij dachten proberen ook eens een hostel, ons verblijf lag ruim boven verwachting! Niets op aan te merken!

Gereisd Met partner in september 2015

Overal dichtbij

Emma
13-9-2015

Keurig netjes hostel met vriendelijke mensen aan de receptie. Het gebouw is oud, maar schoon en fris. Kleine hotelkamers, ingericht met alleen het hoognodige. Douche en toilet op de kamer, geen shampoo of badschuim aanwezig. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Het hotel is erg gehorig, je slaapt net zo veel als de mensen om je heen toestaan. Het hostel is op de 2e, 3e en 4e verdieping van een verzamelgebouw. Vanaf de 2e verdieping is er geen lift.

Goed hotel voor de prijs

Ilona
5-3-2015

Wij zijn in januari een lang weekend naar Madrid geweest en hebben in El Pilar gezeten. Het is een oud gebouw waar het in zit maar wel een goede hostel. Eigenaren zijn super aardig. Bij vragen of bepaalde excursies kreeg je voldoende uitleg. Kortom geen aanmerkingen en zou zeker terug gaan naar dit hotel.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Perfecte plaats voor citytrip

Bea gils
2-6-2014

Dichtbij Puerta del Sol, waar altijd wat te beleven valt. Prima uitvalsbasis om Madrid te verkennen. Badkamer is klein en basic. Kamer is netjes, airco werkt prima en in de aan de achterzijde gelegen kamer hoor je geen nachtlawaai. Personeel js vriendelijk maar niet iedereen spreekt Engels. Aanrader prijs-kwaliteit

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Super!!!

Gino
4-4-2014

Deze hostel ligt in aan de puerta del sol! in een zijstraat. Geen straatlawaai en toch in het middenpunt. Kamers zijn zeer proper en simpel. Kleine badkamer met bad/douche. Vriendelijk personeel. Wel weinig stekkers

Gereisd Anders in maart 2014

Zeer centraal en keurig schoon

marit
14-6-2013

Een echte aanrader!! De ligging is zeer centraal. Het ligt dichtbij druk bezochte straatjes en pleinen. Centraal om te winkelen, uiteten, terrasjes, gebouwen bezichtigen en de hop on hop off bus stopt vlakbij het hostel. Van daaruit kan de hele stad bezichtigd worden.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gehorig!!

bianca
8-2-2013

Prima hostel met eigen WC en badkamer in het centrum van de stad, maar wat vele voorgangers zeiden: enorm gehorig. Wij sliepen dat 2 nachten en ik heb beiden nachten beroerd geslapen door het kabaal van anderen en de politiehelikopter die steeds rond vloog. De bedden waren ok, maar bezorgden mij toch flink wat rugklachten. Bij elke beweging in bed tikte het bed ook tegen de muur, wat ook niet fijn is. Bed verplaatsen was door de krapte niet echt te doen. Bij vrijende buren was dat kennelijk ook zo.... zucht.... Er was kennelijk iets fout gegaan met de boeking waardoor wij een 4 persoonskamer kregen: netjes. Schone kamer, schone badkamer, duurde wel erg lang er er (lauw)warm water uit de kraan kwam.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer centraal hotel

Hidde
22-11-2012

Wanneer je het hotel uitloopt loop je direct hartje centrum in van Madrid, Sol. het hotel zelf is eenvoudig ingericht, maar van alle gemakken voorzien. Het raam van onze kamer hebben we niet open gehad, omdat er dan een soort van loempialucht onze kamer in ging... we keken namelijk uit op een binnenplaats met een niet zo frisse geur. Al met al een hotel wat prima te gebruiken is voor een stedentrip, en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

Gereisd Met vrienden in april 2012

Ideaal voor jongeren die elke avond willen stappen

rmberg2
19-4-2012

De locatie en de kamers van deze hostel zijn prima maar je moet er niet op rekenen dat je er ook daadwerkelijk kunt slapen. De kamers zijn vreselijk gehorig en in het hostel stikt het van de jongelui die elke avond willen stappen en daarbij geen rekening houden met de rest van de gasten. Wij hebben in etappes geslapen omdat je om de zoveel uur wakker wordt van schreeuwende / dronken gasten in de kamers links, rechts of onder je. Kortom geen aanrader, je kunt beter iets meer betalen voor een beter ho(s)tel. De locatie is leuk maar het metrostelsel van Madrid is perfect dus waar je ook zit, in het centrum ben je zo.

Gereisd Met partner in april 2012

prima plek voor Madrid

Hans
3-10-2011

Prima gelegen hostal, kleine maar schone kamer met tweepersoonsbed of twee eenpersoons bedden. Eigen douche en toilet. Iedere dag vier schone handdoeken, kamer gepoetst, bedden opgemaakt en voldoende toiletpapier (dat is wel eens anders ...). Metro stopt op de hoek. Alle 'spots' zijn overigens ook gewoon te belopen. Vriendelijk en hulpvaardig personeel. Geen ontbijt mogelijkheden in het hostal, maar dat is gezien de vele goede en betaalbare (!) restaurants geen enkel probleem! Echt een aanrader!

Gereisd Met partner in september 2011

Hostel info

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel El Pilar in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel El Pilar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.