7,3

47 reviews over Hotel Cortezo in het Nederlands

prima!..

once,
12-11-2017

goed ontbijt, gedateerd maar schoon, receptie vriendelijk, nederlands, engels sprekend,

Gereisd met vrienden in november 2017

Nooit meer

Familie Joling,
2-9-2017

We zijn door de receptie zeer onbeschoft behandelt. De kamers waren erg verouderd en de bedden heel slecht. Toen wij hier een opmerking over maakte gaf de receptionist aan dat dit niet zijn probleem was. We werden vervolgens onbeschoft te woord gestaan en er werd zelfs tegen ons geschreeuwd. Dit hotel nooit meer.

Gereisd met partner in september 2017

toplocatie en topreceptioniste Patricia!

Christa & Marleen,
5-5-2017

Heerlijk ontbijt, volop keus. Schone kamers, heerlijk dakterras. Fijn 5 dagen genoten.

Gereisd met vrienden in april 2017

Vakanties.nl

Super! In het centrum, heerlijk rustig

Monique,
2-5-2017

Midden in het centrum, we liepen overal zo naar toe, rustige kamers, en heerlijk ontbeten.

En heerlijk schoon, wij zeggen, jaaaaaa, we gaan volgend jaar weer!!

Gereisd met vrienden in april 2017

Prima hotel

M. Koek
10-7-2016

Prima hotel vlakbij Puerta del Sol en metro's. Ga je linksaf het hotel uit is een supermarkt en iets verderop ook een metrostation.

In de buurt diverse restaurant's en barretjes.

Zijn vriendelijk bij de receptie, een Nederlandse receptioniste en goede service. De kamer is goed met minibar, tv en airco. Badkamer ook goed, alles is netjes en schoon. Ik had een kamer bij een binnenhofje, geen uitzicht, vond ik geen probleem. Het was 34 graden en dan hoef ik de zon niet de hele dag in mijn kamer, want logisch dat de airco moeite heeft met koelen.

Er is een dakterras, ontbijtruimte en lounge.

Absoluut aan te bevelen hotel Cortezo; goede prijs/kwaliteit verhouding!

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Goed hotel midden in centrum Madrid.

Zwart
11-6-2016

Goed hotel voor een korte vakantie of stedentrip.

Kamer niet echt helemaal schoon (stoffig). Badkamer wel goed schoon met royale badhanddoeken.

Goede eenpersoons bedden.

Twee keer dubbel glas aan voorzijde tegen geluidsoverlast van buiten.

Deuren inbouwkast en deur badkamer zijn wel aan vervanging toe.

Bijzonder vriendelijk personeel en prima service.

Ontbijt standaard maar wel ruim voldoende.

Gratis kluisje bij receptie.

Bij een volgend bezoek aan Madrid zou ik zeker dit hotel weer boeken.

Bijna alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Een metro-kaart is, afhankelijk van uw fysieke situatie, eigenlijk overbodig, uiteraard.

Tip: Maak een fietstocht door de stad onder begeleiding van een Nederlandstalige gids: Trixi-Com, Calle de los Jardines 12 (tussen de Gran Via en Plaza Puerta del Sol)

Gereisd met partner in juni 2016

Prettige ruime kamer in Hotel Cortezo, met dubbele ramen en airco. 's Nachts is het nogal rumoerig op straat, vanwege bioscoop en een paar nachtclubs, dus dat helpt wel. Verzorgd interieur en nette badkamer, met bad, wc, douche en bidet. Efficiente schoonmaakploeg en vriendelijk personneel (sommigen zelfs Nederlandstalig).

Goed voorzien ontbijtbuffet en een prettige ontbijtzaal.

Grootste pluspunt is de ligging: 5 minuten lopen van de Plaza Mayor, 7 min van de Puerta del Sol en 20 minuten van Station Atocha. De dagelijkse voedseluitdeling aan daklozen aan de overkant van de straat is wel confronterend, maar dat is een gegeven in de harde stad die Madrid is.

Gereisd met partner in februari 2016

Perfecte ligging

jackysmit
1-6-2014

Dit hotel is een aanrader , centraal gelegen in het centrum van Madrid.

Wij sliepen aan de achterkant van het hotel, dat was prima zo hadden we geen mogelijke overlast van de straat. Kamer en badkamer perfect, bedden slapen goed. Het ontbijt is uitgebreid buffet. Als ik weer naar Madrid zou gaan koos ik weer voor dit hotel.

Gereisd met partner in februari 2014

Perfecte uitvalbasis

Arthur
16-8-2013

Perfecte uitvalbasis voor een stedentrip in Madrid. Vriendelijk personeel en een goed ontbijtbuffet. De kamers zijn schoon en modern. Bezienswaardigheden en winkels zijn op loopafstand. Het gezellige Plaza Santa Anna met haar vele terrasjes ligt om de hoek. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Heerlijk centraal gelegen

Esther
26-7-2013

Net hotel, goed ontbijt. In Madrid geweest voor een congres. Dit hotel is heel goed gesitueerd, veel bezienswaardigheden op loopafstand. Kamers netjes en schoon, Bedden slapen prima. Wel jammer dat er geen kluisje in kamer aanwezig is. Zeker zijn 3 sterren waard.

Gereisd zakelijk in juni 2013

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cortezo in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cortezo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.