Hotel Cason del Tormes

10 reviews over Hotel Cason del Tormes in het Nederlands

Prima hotel

Liesbeth
28-10-2015

Prima hotel voor een stedentrip Madrid. Gemakkelijk bereikbaar per metro vanaf het vliegveld. Centraal gelegen t.o.v. bezienswaardigheden. Schone kamer met de nodige voorzieningen, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Echt een aanrader!!

Ideaal hotel op een ideale plek in Madrid

Judith
5-10-2012

Het hotel ligt vlakbij metrostation Plaza d'Espana, in een rustige straat. De kamers zijn ruim en schoon. De badkamer is groot. Het ontbijt is lekker en uitgebreid met veel verse ingrediënten. Het personeel is erg vriendelijk en je kunt je bagage achterlaten als je vliegtuig later vertrekt dan dat je moet uitchecken. Gratis wifi door het hele hotel. Kortom, geen aanmerkingen op dit hotel. Een prima plek voor een bezoek aan Madrid. Het koninklijk paleis en nog enkele bezienswaardigheden liggen om de hoek. Erg handig dat je vanuit het vliegveld met de metro naar de stad kunt, dus geen dure taxi nodig.

rustig

Shamboo
3-12-2011

prima ligging net buiten de stad, rustig, prima bediening, vriendelijk personeel, goede uitgangsplek om de stad te verkennen

Uitstekende locatie, centraal gelegen

Sonja
18-11-2011

In een zijstraat vlak om de hoek van Plaza de Espana, dichtbij het metrostation, net even rustiger dan de hoofdstraten ligt dit hotel. Voor een stadsbezoek ene prefecte ligging omdat alles toch goed op loopafstand is en anders snel via de metro te bereiken. Ruime, wel eenvoudige kamer- verwacht daar niet te veel van, goede kleine badkamervoorziening. Ruime kledingkast om al je spul in op te bergen> ook je tassen kan er in kwijt.

Alleen gemis van een koekastje en een waterkoker.

ideaal voor stellen zonder kids, aanrader!

margot
1-2-2011

prima hotel in het centrum, geen geluidsoverlast door ligging aan rustige straat.

Aan te raden stadshotel!

MG
28-7-2010

Waar ik echt blij mee ben, is dat een hotel een parketvloer heeft! En dat heeft dit hotel! De kamers zijn erg ruim, hebben airco en zijn super schoon! Zodra je uit het hotel loopt, loop je al midden in de stad. Madrid is echt prachtig! Veel te bieden en wat mij opviel is dat het erg schoon is. Wij gaan nog eens terug, genieten van de sangria, tappas en de bezienswaardigheden! Madrid is ook lang niet zo commercieel en toeristisch als Barcelona zodat het zijn eigen charme behoudt.

`Best deal in town`

uit Brabant
3-8-2009

Perfect gelegen. 2min van Plaza Espana, het metrostation en de Starbucks. 4min. van een goede tapasbar op de Gran Via. Aardige bediening. Net hotel en hele nette kamers. Met airco ... en wij hadden zelfs hele leuke(studenten)overburen vanaf ons balkon waarmee we al snel contact hadden. Geen stadslawaai. Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

2008

Perfect!

Dieter Staelens
2-9-2008

Zeer goed hotel in een rustige straat nabij Plaza de España en de Gran Via.

Vanuit het hotel kan je Madrid verkennen via de metro of te voet.

Mooie, propere kamers en het zeer vriendelijke personeel doet alles om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken!

Ontbijtbuffet voldoende uitgebreid en lekker.

Kortom de perfecte uitvalbasis voor een bezoek aan Madrid.

Ideaal

Martien
19-7-2008

Comfortabel hotel waar we genoten hebben van siesta en nachtrust. Alles was heel keurig en enige minpuntje was voor ons zeer beperkt ontbijtbuffet (misschien wat verwend!). Ligging is ideaal. Naast de metro en de winkels en restaurants zijn op loopafstand. Net achter de drukke straten, dus weinig tot geen geluidsoverlast. Wij zouden er zo weer naar terug gaan!!

2007

Van 1 tot 4 nov verbleven in dit hotel

Frank Locquet
6-11-2007

Van 1 tot 4 nov verbleven in dit hotel.Goed gelegen:200m van Plaza de Espana(= metrostation)en dichtbij het Palacio Real.10 min.stappen naar Plaza Major.Hotel ligt in een zeer rustige straat(=geen nachtlawaai).Kamers zijn ruim met mooie badkamer en laminaat vloerbedekking.Enige nadeel tijdens de zomerperiode:er is geen mini bar.Ontbijtbuffet is verzorgd en voldoende uitgebreid.Er is geen hotelrestaurant maar in de buurt zijn er voldoende eetgelegenheden. Echte AANRADER!We betaalden € 260 voor 2 personen/3 nachten.

We hebben een aantal aanbieders voor Cason del Tormes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cason del Tormes in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cason del Tormes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.