Hotel Best Western Premier Santo Domingo

Hotel Best Western Premier Santo Domingo

7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Premier Santo Domingo voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Best Western Premier Santo Domingo in het Nederlands

Centrale ligging

Gertrud
5-1-2011

Wij hebben met de medewerkers van ons bedrijf Madrid bezocht. Dit hotel heeft een goede ligging qua openbaar vervoer, maar ligt ook op loopafstand van vele bezienswaardigheden zoals Plaza Major en koninklijk paleis.

Het is een middenklasse hotel. De kamers zijn eenvoudig en iets gedateerd maar wel schoon.

Nadeel bij het ontbijt was dat er te weinig tafels waren tijdens het drukste tijdstip. Gevolg hiervan was dat er een rij stond voor je aan het ontbijt kon gaan.

Tip tapas restaurantjes aan de buitenkant van het Plaza Major. Dit zijn een soort grotten waar je heerlijk tapas kunt eten. Elke restaurant heeft zijn eigen specialiteit, dus overal een klein hapje halen. Je vindt er ook veel Madrilenen, wat een leuke sfeer geeft.

Gereisd Met vrienden in oktober 2010

Aanrader

Wendy
13-6-2010

Wij kregen een kamer in het nieuwe gedeelte, en die was schitterend! Kamer was weliswaar niet heel erg ruim, maar de inrichting was erg praktisch. Schitterende badkamer, alles design, inclusief inloop stortdouche, en speciale massage douche. Ook de lobby was erg mooi en uitgerust met design bank en lampen. Het ontbijt hebben 1x geprobeerd, maar in de buurt van het hotel kan je ook prima ontbijten op een terrasje. Wij vonden de ligging van het hotel ideaal, en hebben geen gebruik hoeven te maken van de metro, alles was op redelijke loopafstand. En winkels genoeg....binnen een halve minuut sta je op Gran Via.

Gereisd Met vrienden in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel.

Johan
22-7-2009

Het centrum is zeer goed bereikbaar. Met de metro gelegen tegenover het hotel is het 2 haltes (ca 15min.) of 20min te voet. Dunne muren met lawaaihinder van buren, toilet en dergelijke. Geen lawaaihinder van buiten. Airco gaat goed. We hadden een hogere prijskeuze van kamer genomen, spijtig ging de whirlpool niet. Personeel vriendelijk en hulpvaardig.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Een mooi wat kitcherig hotel.

M. Bruns
23-11-2008

Wij hadden voor een goede prijs een piepklein kamertje Midden in het centrum van Madrid. Alle extra's in hotel waren zeer prijzig (ontbijt, minibar, diner) Als je alleen maar in het hotel komt om te slapen dan zit je prima, vlak bij de metro midden in het centrum. Wel een mooie badkamer

Gereisd Met partner in november 2008

hotelkamers zijn erg,klein maar wat vooral ontzettend is

theo
18-6-2008

hotelkamers zijn erg,klein maar wat vooral ontzettend tegenvalt is de gehorigheid.Je hoort mensen hoesten,snurken en urineren in de badkamer.Het lijkt alsof de buren in je kamer slapen.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

mooi hotel, heel leuk ingericht

bianca
7-3-2005

mooi hotel, heel leuk ingericht. in een rustig gedeelte van het centrum. goed te bereiken met de taxi en een metrostation ligt recht voor de deur. mooie kamer met tv,minibar,radio en een mooie badkamer, heel schoon. het ontbijt was heerlijk! prijskwaliteit verhouding was heel goed.

Gereisd Anders in maart 2005

GaSamen.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Premier Santo Domingo in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Premier Santo Domingo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.