Hotel B&B Hotel Madrid Pinar de las Rozas

Hotel B&B Hotel Madrid Pinar de las Rozas
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor B&B Hotel Madrid Pinar de las Rozas voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel B&B Hotel Madrid Pinar de las Rozas in het Nederlands

Wel ver van Madrid

Jan
29-9-2014

Het hotel bereik je via een steile weg naar beneden, te voet , want de bus kan dar niet komen. Dat betekend dat je ook met de zware koffers ooit weer naar boven moet. Dat is een hele klim. De kamer is ruim en schoon. Het bed is uitstekend en er is een mooie badkamer met bad, bidet en föhn. De kamer heeft airco maar is wel wat gehorig. Het ontbijt is prima en voor een paar centen kan je er ook heerlijk dineren. Wel spreekt niet iedereen Engels. Het hotel ligt wel ver van Madrid en in de omgeving is werkelijk niets.

Niet te vinden!

H en L
30-10-2009

Dit hotel is op een onmogelijke plek gebouwd. We hebben ruim 100 km omgereden om de ingang te vinden. Navigatiesysteem werd overbelast en gaf de geest. Hotel staat aan invoegstrook langs snelweg. Na langs een lange muur gereden te zijn heb je 5 meter de tijd om uit te voegen naar hotel. Kamers netjes, receptie vriendelijk. Eten is veel te prijzig en we kregen de indruk dat bewust werd geprobeerd om je financieel in de maling te nemen. Opletten dus wat je besteld en gekregen heb! Otbijt is goed maar kan veel beter.

Parkeren kan in garage on het hotel of in een van de schaarse parkeervakken bij de ingang. Wij hoefden er zowaar niets voor te betalen. Ook internet is gratis en draadloos via een onbeschermd netwerk.

Hotel ligt dicht bij treintje die je voor € 1,95 na 40 minuten (hallo NS bent u daar nog ;-) in het Madrileense centrum afzet. Zeker doen want Spaanse verkeer is een ramp.

Leuk maar lastig te vinden

damswer
14-10-2009

Na uren, en dan bedoel ik ook echt uren te hebben heen en weer te hebben gereden uiteindelijk dit hotel gevonden. Het staat niet op borden, en de mensen die we aanspraken konden helaas geen engels. Maar met handen en voeten en gebaren kom je toch wel een heel eind.

Ondanks dat het pal naast de snelweg de A6 ligt merk je hier in de kamer weinig van. Wel ruikt het een beetje naar een ziekenhuis. En de douche die we hadden was blijkbaar niet voor lange europese mensen. Ach, we konden er gelukkig wel om lachen.

Lekker ontbijt, vriendelijke mensen en je kan ook nog leuke plekken op het internet opzoeken dmv het gratis internet wat men aanbied.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel B&B Hotel Madrid Pinar de las Rozas in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel B&B Hotel Madrid Pinar de las Rozas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel B&B Hotel Madrid Pinar de las Rozas scoort een 7.2 uit 10 op basis van 3 reviews.