Géén boekingskosten

Hotel Atlántico

SpanjeMadridMadrid

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Atlántico voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 13 reviews

• Sportfaciliteiten

13 Reviews over Atlántico

• 9elly van der plas17-05-2013

Gewelidig hotel

Hotel Atlantico Madrid is van alle gemakken voorzien, we hadden een goede kamer, goede bedden en een prima badkamer. Het is een mooi historisch pand, met een heel gaaf dakterras waar je vanaf de middag tot in de late avond een drankje en een hapje kan nuttigen. Het personeel is supervriiendelijk.De locatie is top, in het centrum, vlakbij de metro, de touristenbus etc.Zo loop je bv. naar het Koninklijk Paleis binnen een half uurtje. We hadden een kamer aan een binnenplaats, wat we niet vervelend vonden, aangezien het hotel aan een zeer drukke weg ligt.

• 8edward22-04-2013

Hotel "Beste Koop"

Gunstig gelegen hotel aan de Gran Via in nabijheid van metro Calleo en Gran Via. Shuttledienst naar de luchthaven (niet tijdens middaguur). Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Kamer gekregen op 5de verdieping met zicht op rustige zijstraat. Uitgebreid ontbijt (10 euro/pers). Nette kamer en badkamer. Lengte van bed misschien te krap voor grote personen. Dagelijks opkuis en vervanging badgoed. eeen aanrader!

• 10Lisan27-06-2012

Perfecte uitvalsbasi

Dit hotel is een 4* hotel, gelegen aan de Gran Via, een prachtige locatie, op steenworpafstand van metrostation Callao en 2 min lopen van Sol. Wij hadden een tweepersoonskamer, op de 5e verdieping aan de "binnenplaats" kant (was lekker rustig). Kamer was voorzien van allerlei gemakken. Fohn (2x zelfs!), badjas etc. Je kon zelfs je scheerspullen vergeten of je tandenborstel vergeten want ook dat lag er. 2x kregen we ook chocolaatjes kado (behalve toen we er eentje niet opaten ;)) en er was ook een souvenier als welkomstkado. Helaas maar één dus heb hem zelf niet ;) Er was ook een kluis, televisie en een minibar aanwezig. Minibar is nog vrij goedkoop vond ik. Heb er geen gebruik van gemaakt. Ontbijtbuffet zat er niet bij maar kon je per dag ter plekke beslissen. 9 euro kostte het en het is een vrij uitgebreid ontbijt.

• 9Tanya30-05-2012

Top locatie, prima service

Geweldige locatie midden in het centrum. Kamer was groot, schoon en van alle gemakken voorzien. Ontbijt oké en niet duur. Prima service, leuk en net personeel. Absoluut een aanrader.

• 9DHG28-03-2012

De Superior Room is super! Ligging geweldig! Doen!

Het Best Western Atlantico Hotel is heel erg goed! Voor een geringe meerprijs hebben wij een Superior Room geboekt, deze kamer is ook echt Superior! Badkamer met marmer, 2 wastafels, radio, een bad met stortdouche en gewone douche. De kamer is groot, met 2 grote twijfelaar-bedden. Badslippers en badjas staan klaar. Een ruim gevulde minibar is aanwezig. Elke avond gratis chocolaatjes.Er zijn 2 fohns aanwezig. Het uitzicht op Gran Via en de ligging van het hotel is super! Wanneer je het hotel uitstapt ben je gelijk midden in het centrum van Madrid. Heel veel is op loopafstand te doen, maar ook zijn er 2 verschillende metrohaltes in de buurt (Gran Via en Callao) Het hotel heeft een gratis shuttlebus van het vliegveld en kost 8,00 vanuit het hotel terug naar het vliegveld. We hebben niet in het hotel gegeten. In de buurt zijn ontelbaar veel restaurants. Ik raad u zeker aan dit hotel te boeken voor een citytrip Madrid, het is echt heel erg goed op een superlocatie in de hoofdstad van Spanje

• 10MJesus Ruiz06-09-2011

¡Perfecto!

Hemos pasado un fin de semana en Madrid y la elección del hotel ha sido perfecta: por su ubicación, cerca de todo; por sus instalaciones, limpísimas las habitaciones, amplio salón, sala de ordenadores para los clientes, la terraza con una vista espectacular; y el trato del personal totalmente profesional. ¡Bravo por el hotel Atlántico!

• 10rafa01-05-2011

Fantastico hotel para visitar Madrid

Habitaciones amplias, limpieza exquisita, trato agradable.

• 9Elize07-09-2010

Prima hotel

We zijn in augustus 4 dagen in dit hotel geweest. Met name de locatie is ideaal. We hebben een vijf dagen metro pas gekocht maar die nauwelijks gebruikt. Alles is eigenlijk goed aan te lopen en juist tijdens die wandelingen zie je ook het leuke bedrijvige Madrid.

Mensen in het hotel waren erg vriendelijk. Hotel was erg schoon. Onze kamer lag aan de Gran Via, de keerzijde van de ideale locatie want daar komt wel wat geluid vandaan. Hotelkamer wat kitch/romantisch ingericht, vrij klassiek, maar nogmaals: erg schoon.

Ontbijt was prima.

• 9Arno V13-05-2010

heerlijk hotel in hartje stad, aanrader

hotel in hartje madrid, metro aan de overkant van de gran via - de champs elisee van madrid: druk, maar gezellig, zoals te verwachten van centrum. de belangrijkste dingen op loopafstand. Voor het vliegveld heeft hotel Atlanico een eigen airport-shuttle, voor een paar euro, aanrader. het dakterras ideaal om einde dag te relaxen met biertje of wijntje

wij zaten op de 6e verdieping, kamer 614, groot genoeg voor een week, ruimte genoeg om alle bagage op te hangen en op te bergen. Niet vaak heb ik een hotel gezien dat er zo spik en span bij staat, wij vermoeden dat het net gerenoveerd is. de kamer zijn relatief stil, aan de straatzijde beter de airco aanzetten als het raam open, vanwege het verkeer. van het uitzicht moet je het niet hebben in je kamer - je ziet de overburen in kantoor aan het werk, maar de dakterrassen maken dit goed.

de service en klantvriendelijkheid was top: daar kunnen we in NL wat van leren. Voor 9,- heb je een heerlijk ontbijtbuffet, tot aan champagne toe.

• 9Henri26-02-2010

Prima Lokatie

Een heel goed hotel voor een centrum bestemming. Alles schoon en zeer goede staat,boven een mooi uitzicht over de stad. Alles is bij goed weer, makkelijk aan te lopen. Goed uitgebreid ontbijtbuffet voor €9,-pppd met campagne en lekkere echte koffie. Metro op 50 meter afstand (Callao uitgang Gran Via)twee keer overstappen voor het vliegveld.

Hotel Atlántico info

• CafeBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar