Hotel Asturias

95 reviews over Hotel Asturias in het Nederlands

oud...

Marije van Hulten
26-4-2014

Het hotel ligt perfect in de stad. Metrostation om de hoek. En je bent te voet zo op allerlei pleinen.

Het hotel zelf is echt oud. Kozijnen hebben niet voldoende aan een likje verf

Is echt oud. Trapleuning zit los. Heel erg gehorig. .

Ook zijn mijn toiletspullen die op de grond in een tas stonden weggegooid. Het personeel aanfe bali gaf hier werkelijk niks om. Ook geen sorry kon er vanaf. Het was echt te bizar..geen geld voor nieuwe toiletspullen...

Voldoende voor de nacht

Jens Huijbregts
22-4-2014

Het hotel ligt op een perfecte plaats voor een citytrip naar Madrid. Alle bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Veel beter kun je niet zitten. De kamer was zeer eenvoudig. Niet mooi afgewerkt en ook niet heel mooi ingericht. Bovendien was er geen airco en hoor je vrij veel. Voor onze citytrip van 3 nachten was het wel voldoende. Bedden, een douche en toilet en televisie. Het ontbijt was zeer oubollig en chaotisch, waardoor we besloten om toch maar ergens anders te ontbijten. Volop gelegenheid daartoe in de buurt. De prijs is redelijk in verhouding tot wat je krijgt. Voor een citytrip is dit hotel uitermate geschikt. Wil je wat meer luxe of ga je voor een langer verblijf, dan is dit hotel niet echt een aanrader. Tevens is er geen wifi.

Weekendje Madrid

hans_michielsen
13-1-2014

Wij waren met een groep vrienden dit weekend in Madrid voor een bezoek aan de Stad en het bijwonen van een voetbalwedstrijd.

Op de website leek het hotel vrij ok, maar het hotel zelf is verouderd en zeer dringend aan een volledige vernieuwing toe. Het ontbijt was goed maar beperkt.

Enigste voordeel van het hotel is de centrale ligging. Je kan vanuit het hotel alle kanten uit vertrekken. Er zijn genoeg eetgelegenheden in de buurt.

Het hotel ligt ook naast een drukke straat. Dat hoor je 's nachts wel met het doorgaan verkeer en mensen die passeren.

Perfecte plek!

Heleen
17-9-2013

Dit hotel bevindt zich echt super midden in het centrum!

De kamers zijn wat gedateerd. Wel ruim en schoon.

Alles werd ook elke dag goed schoongemaakt.

vanaf dit hotel kun je echt lopend naar alle bezienswaardigheden.

Ook voldoende eetgelegenheden om de hoek.

Top weekend gehad, want.... Madrid is ook een geweldige stad

Let op afzetterij bij het uitchecken

Tineke
9-5-2013

Het is een oud hotel. Gelegen aan een drukke straat, niet storend als je de luiken dicht deed. Het ontbijt was simpel.

Bij het uitchecken zei de receptionist dat we het ontbijt van alle 3 dagen nog moesten betalen. Gelukkig had ik een uitdraai van de site van het hotel waarop stond dat alle 'standard' kamers inclusief ontbijt waren.

Eenvoudig hotel op toplocatie

Martienne
2-10-2012

Een prachtige locatie, dat is waar Hotel Asturias staat. Vlakbij het Puerta del Sol, waar vele Madrilenen afspreken, dichtbij heerlijke restaurantjes en midden in het hart van Madrid (Centro). Het hotel is erg aan goed onderhoud toe (er wordt erg lelijk gerepareerd), maar de bedden zijn uitstekend en er is een grote hulpvaardigheid bij het personeel. Voor deze prijs is het een prima hotel. Verwacht alleen geen opsmuk, het is een goedkoop en eenvoudig hotel. Maar uitstekend voor een citytrip.

Weekend Madrid

B.Kwist
21-3-2012

De statige gevel van het hotel doet anders vermoeden. Eenmaal binnen lijkt het of het gebouw op instorten staat. Alles is oud en verwaarloosd. Scheuren in de muren en scheve trappen. Dit hotel is waarschijnlijk vanaf de opening niet meer gerenoveerd. Je waant je soms werkelijk in het oostblok. Kamers eenvoudig maar schoon. Bedden klein maar slapen goed. Ook zeer centraal gelegen in het centrum van Madrid. Personeel ook vriendelijk. Voor een weekend is het te doen maar verwacht niets aan luxe.

Super ligging, oud en eenvoudig hotel

Patricia
27-10-2011

Het hotel is super gelegen, midden in het centrum. Alles op loopafstand bereikbaar. Metro is heel dichtbij.

De bussen om de toeristische routes te rijden zijn ook heel dichtbij.

Het hotel zelf is best verouderd. Onze kamer en badkamer waren klein. Het bed is prima. De kamers zijn gehorig. Wij lagen aan de achterkant van het hotel, dus een eind weg van de levendige straat. De sirenes van de politie en ambulance waren wel hoorbaar. Van overige straatgeluiden geen last. De kamers op zich zijn ook gehorig. Maar na een hele dag lopen en alles bezichtigen slaap je savonds best goed. Er is geen airco maar wel een ventilator op de kamer. Die hadden we wel nodig snachts, het is best warm op de kamer.

Personeel in het hotel zijn super behulpzaam

Wat heel leuk is zijn de vele tapas barretjes en restaurantjes in de buurt.

We zouden dit hotel zo weer boeken want de ligging is echt TOP

`Geweldig!

kimberly
8-10-2011

We waren hier met school! Dit hotel heeft een perfecte ligging, de metrohalte sevilla ligt op korte afstand en je bent midden in de stad. Het zijn ruime kamers (op een paar na) met een klein balkon en lekkere bedden.

Wij hebben hier een top tijd gehad!

Wat een ligging, SUPER!!!

Minet
12-9-2011

Net terug van een super weekend in Madrid. Via touroperator boekten we een 'pakketje' Madrid, vertrokken vanaf Amsterdam. Het hotel ligt heel goed, op loopafstand van alle hoogtepunten en 's avonds ben je vanaf het leuke/gezellige plein Plaza Santa Ana in een paar minuten 'thuis'. Het hotel is eenvoudig maar de kamers zijn schoon en het ontbijt is prima. Aanrader; fietsen in Madrid!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Asturias voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Asturias in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Asturias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Asturias scoort een 6.94 uit 10 op basis van 98 reviews.