Hotel Astoria **

We hebben een aantal aanbieders voor Astoria voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Astoria in het Nederlands

Perfect hotel

Arjen, 20-4-2006

Perfect hotel. Ligging in de buurt van alle bezienswaardigheden. Kamers en ontbijt redelijk maar voor die prijs is dat perfect!

Prima hotel voor deze prijsklasse

Alfred/Henk, 22-5-2005

Prima hotel voor deze prijsklasse. Goed in het centrum, vlakbij Prado en iets verder weg van de grote metrolijnen (vanaf luhhthaven of hotel overstappen op metro om op goede lijnen te komen). Gratis breedband internet. Kamers ad wegkant zijn ruim maar s ochtends nogal gehorig.

Vorige week naar Madrid geweest en via Touroperator dit hostal geboekt. We waren met 3 personen, we hadden een 3 persoonskamer voor 2 geboekt en een 1-persoonskamer voor 1 persoon. De kamers zijn schoon en worden dagelijks netjes bijgehouden. De 3 persoonskamer is perfect in deze prijsklasse zo midden in het centrum, de 1 persoonskamer is iets te klein en heeft een eigen badkamer met toilet tegenover de slaapkamer op de gang...maar ach. Het is vrij rustig in de kamers zeker in de kamers die niet aan de straatzijde liggen. Dat mag uniek genoemd worden, want het hostal bevind zich nog geen 100 m van het drukke Puerto del Sol plein, vergelijkbaar met de Dam van Amsterdam en dan nog een stuk drukker. Uitgaan, de grote musea, openbaar vervoer: het is allemaal op 2 minuten loopafstand. Een aanradertje. Wij betaalden voor 3 nachten voor de 2 kamers 359 euro.

We hebben een aantal aanbieders voor Astoria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Astoria in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Astoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Astoria scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.