Hotel Artiem Madrid

Hotel Artiem Madridsterstersterster

8.5Fantastisch

Spanje, Madrid, Madrid

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Artiem Madrid?

8.5Fantastisch

Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Artiem Madrid

• 2017
    8Jill28-11-2017

Super goed hotel! Echt aanrader

Een fijn hotel waar je je welkom voelt. Er wordt een goed ontbijtbuffet gepresenteerd met live cooking. Verse producten en er word nagedacht over het milieu. De kamers zijn prima en erg schoon. In de lobby kun je gratis van alles pakken zoals frisdrank, bier, wijn, broodjes en soep. Kortom een top hotel. Het hotel ligt 15min lopen van metrostation Barrio de la Concepion. Je kunt ook lijn 21 pakken, die brengt je van voor het hotel zo naar het metrostation. De ligging is daardoor ook prima.

Gereisd met partner in november 2017

• 9Leen Vandevoorde22-07-2017

Heerlijk hotel!

Heel mooi design hotel, mooie ruime kamers, ontbijt is fantastisch! Bij aankomst hoor je dat je gratis gebruik kan maken van de bar in het hotel met frisdrank, cake, sandwiches,... nog nooit meegemaakt! Rechtover het hotel een speeltuintje, wel ver van eetgelegenheden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Eveline27-05-2017

Fantastische ruime kamers, heerlijke bedden!

Ruime kamers, aan het milieu gedacht gescheiden afval, hele goede bedden. Voor een derde persoon ook een heel ruim bedbank. Kamer leek wel een balzaal zo groot, frisse kamers, beneden in hal apart gedeelte waar je gratis soep, broodjes, frisdrank, wijn en bier kunt pakken. Ze serveren enkel en alleen ontbijt, fantastisch gevarieerd ontbijtbuffet met live cooking. Jammer, dat ze geen diner serveren hadden wij wel fijn gevonden. Hotel 15 minuten lopen van metrostation, je kan ook voor de deur de bus nemen. Metroverbinding echt super! Personeel in ontbijtzaal zeer vriendelijk en behulpzaam. Receptiemedewerkers vonden wij iets minder behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9rtvd22-04-2017

Uitstekend hotel

Plus: Een mooi nieuw ingericht hotel (2015) in een oud appartementengebouw. Met airco en gratis wifi. Wifi is redelijk snel. Zeer ruime (±30m²) en schone kamers met grote inloopdouche (met regendouche). Een enorm flatscreen voor het bed aan de wand. Uitstekend ontbijt. De eitjes worden naar wens voor je bereid. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. En nog iets wat we niet vaak meegemaakt hebben: gedurende de dag zijn er in de lobby gratis broodjes, hapjes en drankjes (incl. bier en wijn). Grote parkeergarage. De security is goed; zonder je deurpasje kom je met de lift niet omhoog. Het is een klein stukje stappen naar de metro (ongeveer 500m). Het hotel is normaal nogal aan de prijs, maar wij hebben gebruik kunnen maken van een zeer gunstige openingsaanbieding. Min: Met de metro ben je meer dan een half uur kwijt om in het centrum te komen. Geen PC aanwezig voor inchecken, dat moet via de receptie. De temperatuur van het water in de douche wisselde nogal eens van koud naar warm.

Gereisd met partner in mei 2016

0 tips over Hotel Artiem Madrid