Hostel Abami II

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig, ideaal hostal!

Barbara_Filtjens
15-1-2012

Ik vond het super dat de metro (50m van het hostal) tot 1u 's nachts open was! Je moest dus niet lang lopen om bij het hostal te geraken.

De kamers waren heel erg proper. Iedere dag werd onze (glazen) douche gekuist!

Er is natuurlijk geen mogelijkheid om te eten, maar wij vonden dat niet erg. Als je in Madrid bent moet je samen met de Madrilenen eten! Echte cultuurbeleving!

Er is draadloos internet in het hotel! Zeer leuk. Verder is het rustig en niet al te groot!

Een echte aanrader als je gewoon een hostal zoekt om te slapen en verder niet te veel tijd wil doorbrengen in je hotel!

De prijs was ook zeer goed in orde!!

Prijs-kwaliteit voor dit hostel fantastisch. Het centrum en de belangrijkste bezienswaardigheden liggen op loopafstand. Het hostel ligt op de 2e verdieping van een gebouw met oa op de 1e verdieping een ander hostel. Geen lift: dus wel traplopen!

keurige, onlangs gerenoveerde kamers met goedwerkende airco. Iedere dag schone handdoeken en er wordt goed gepoetst. Personeel is heel vriendelijk en zijn er behulpzaam. Heb geen problemen gehad met het geen engels spreken. De mevrouw die er overdag was, sprak een beetje engels en de meneer die er 's nachts zit, is heel aardig. 24 uurs receptie is sowieso prettig en geeft een veilig gevoel.

De kamers gehorig? Wij hebben daar totaal geen last van gehad. Als je moe bent van het wandelen door het prachtige Madrid en het genieten van de heerlijke Tapas, val je als een blok in slaap ;-)

Voor ontbijt is "Faborit" (5 minuten lopen naar rechts ad rechterkant) Ma t/m vrij e3,85 voor (goeie) koffie/thee/choco met broodje/croissant/muffin en verse jus.

Prima! Echt een aanrader!

Friek
10-6-2011

Prima gelegen, zeer schoon, vlakbij metro's en alles in het oude centrum.

Met gebruik van de aangerade oordoppen geen last gehad van geluiden, dochter van 10 heeft zonder oordoppen niets gehoord. Toch jammer dat er niet een paar woorden engels woorden gesproken bij de receptie (met uitzondering van één dame). Met kleine bagage kom je prima de trappen op. Verschillende kleine supermarkten op 50m (water, fris,snacks, broodjes).

Madrid is schoon, gezellig, overzichtelijk en erg spaans. Madrid is een aanrader!

Prima goedkope hostel

henriette
18-3-2011

Zit vlakbij winkelstraat Gran Via, theaters en Kon Paleis. Wat verder van de gezellige bekende pleinen. Toch hebben we veel lopend kunnen doen. Superschone kamers en badkamer. Elke dag schone handdoeken. Idd flatscreen maar alleen Spaanse zenders. Groot nadeel: ontzettend dunne wanden!! Je kunt je buren duidelijk horen en dat heeft niet veel goeds gedaan aan onze nachtrust. Dus goede ligging, schoon, goedkoop maar dan met oordopjes

Centraal, functioneel en schoon

Elisabeth
15-9-2010

Met de Gran Via om de hoek is hostal Abami 2 echt gelegen in hartje Madrid. De kamers zijn voorzien van draadloos supersnel internet, prima sanitair. Het is er brandschoon. Het enige minpunt (waar je zelf iets aan kan doen met oordopjes) is de gehorigheid. Dunne wandjes en het gebruik van laminaat zijn hier vooral de oorzaak van. Voor mensen die slecht ter been zijn is de ligging op de 2e etage zonder lift mogelijk een beperking.

Omdat er geen ontbijt geserveerd wordt betaal je hiervoor ook geen belachlijk hoge toeslag voor zoals in veel Madrileense hotels. Het 'paleis van de hammen' aan de overkant van de straat heeft een prima ontbijt voor een goede prijs.

Prima schoon plekje, basic inrichting

Jolanda
14-6-2010

Het hostal is prima. Schoon en verder gewoon twee sterren. Een goede plek om te slapen, badkamertje prima --> functioneel ingericht. Er is één maar, de muurtjes tussen de kamers zijn dun en dus gehorig. Wij hadden vier van de vijf nachten rustige buren, de laatste ochtend rumoerig.

We hebben een aantal aanbieders voor Abami II voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Abami II in Madrid, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Abami II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Abami II scoort een 8.5 uit 10 op basis van 6 reviews.