Hotel Abalu

13 reviews over Hotel Abalu

• 2019
    8Judith21-03-2019

Goede uitvalbasis in centrum Madrid

Een heerlijk lang weekend in klein maar fijn hotel in levendig Madrid

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

6Sabine31-10-2015

Transfer kwam tot 2 maal toe niet opdagen!

Via het hotel hebben wij (groep 7 personen) een transfer van en naar het vliegveld geregeld. Toen we aankwamen stond er buiten echter geen taxi te wachten en hebben we zelf 2 aparte taxi's moeten regelen. Bij het hotel aangekomen kregen we één of ander verhaal over verkeerde aankomsthal te horen. Dag voor vertrek nogmaals aangegeven dat we voor de dag erna een taxi wilde naar het vliegveld, zou geregeld worden! Uiteindelijk kwam er wéér geen taxi opdagen!!! Weer een smoes dat de taxi nog op het vliegveld stond en het erg druk was met verkeer en het 30 min zou duren dat de taxi zou komen (terwijl het al 15 min later was dan de afgesproken tijd en we inmiddels op hete kolen zaten!!). Wederom zelf maar een taxi op straat aangehouden. Beetje een domper als je stedentrip zo moet beginnen en eindigen!! Hotel verder oké, schoon, ontbijt prima, maar weinig opbergruimte op de kamer. Op loopafstand van Gran Via.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8Lauri20-06-2015

Super goed hotel, een aanrader!

Ik ben samen met mijn zus voor vijf dagen naar Madrid geweest en verbleven in dit hotel. De kamer was ietwat klein, maar zijn veel in de stad geweest waardoor dit niet erg was. Service was prima, aardig personeel, goede schoonmaak en iedere dag schone handdoeken. Het ontbijt was ook meer als genoeg en super goed geregeld. Jammer dat we vanuit de raam op een hele kleine binnenplaats keken, waardoor er weinig licht binnenkwam. Een kleine tien minuutjes lopen naar de hoofdstraat. Lekker rustig, hebt geen last van verkeer. Al met al een super goede prijs/kwaliteit verhouding en zeker een aanrader!

Gereisd in juni 2015

• 8Hindrik en Petra24-06-2013

Prima hotel op perfecte locatie

Het hotel was prima, de kamer was precies goed, zeker voor een stedentrip. De Gran Via is heel dichtbij, dus je zit meteen in het centrum, alwaar je ook op de toeristenbus kan stappen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 5Pieter01-04-2013

Geen aanrader, je kan beter krijgen voor je geld!

De kamers zijn slecht afgewerkt inclusief de bedden en kasten. Het lijkt er sterk op dat een doe het zelfer het werk heeft verricht. De ketel werkt slecht waardoor wij regelmatig een koude douche hebben gehad. De douchekop was lam waardoor je niet lekker kon douchen. Het plafond lekte vanwege de regen waardoor we een plas water in de kamer hadden. Voor de wifi moet je een behoorlijk bedrag extra betalen en voor een paar fatsoenlijke tv zenders ook. Voor een kamer van €165,- per nacht vinden wij dit absoluut niet kunnen. Midden in de nacht heb ik per ongeluk met mijn kussen een lamp van het nachtkastje kapot laten vallen. Zonder mij daarover in te lichten stond op de eindafrekening €50,- extra voor de lamp. Ik vroeg om een factuur van de lamp om de prijs te controleren maar die hadden ze niet. Ze hebben mij beloofd de nieuwe factuur van de lamp toe te sturen, die heb ik helaas nooit ontvangen.

Gereisd met partner in maart 2013

• 8menda10-02-2013

Mooie kamers, iets vervallen

Mooi ingericht hotel, modern, maar wel aan een opknapbeurt toe. Het hotel ligt net een paar straten achter het centrum van Madrid waar het allemaal gebeurd. Het personeel is vriendelijk. Naar mijn idee is het geen hotel voor kinderen. Kamers worden goed schoongemaakt, alleen de douche vond ik niet schoon.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Jeroen01-04-2012

Bijzonder hotel op een uitstekende lokatie

We waren voor een paar dagen naar Madrid en hebben in dit hotel geslapen. Het hotel is zeer modern en boetiek-achtig met hele bijzondere kamers. De ligging is perfect te noemen, nagenoeg alles is op loopafstand te bereiken. Ontbijt was prima en een goede start van de dag.

Gereisd met partner in januari 2012

• 8natalie14-12-2010

Sfeervol boutique hotel

Net achter de drukke winkelstraat gelegen dus centraal maar toch rustig. De metro ligt om de hoek. Sfeervolle kamers die allemaal anders ingericht zijn. Boutique design achtig hotel met een kleine ontbijtruimte waar ze een lekker, vrij uitgebreidt buffet hebben. Leuke details zoals barokke spiegels, mooie verlichting etc. maar sommige kamers hadden weer andere bijzonderheden.

Zakelijk gereisd in oktober 2010

Hotel Abalu info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald