Camping Capfun El Escorial

Camping Capfun El Escorial
5,4

Matig

11 reviews over Camping Capfun El Escorial in het Nederlands

Nog nooit zo slecht gehad

Dennis
1-8-2018

Park is netjes. Maar het personeel is bijzonder ongastvrij. Ronduit onbeschoft zelfs

Overvol tijdens het weekend

JW42
20-7-2018

Zeer grote camping. Wij zijn hier geweest voordat het hoogseizoen begon. Helaas wordt deze camping in het weekend overspoeld door publiek dat allemaal radio's en tv's meeneemt en die ongegeneerd hard aan laten staan tot midden in de nacht. Een kakafonie aan herrie van slechte muziek en Spaanse televisie. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Er is een mooi zwemparadijs. Helaas waren de mooie baden gesloten toen wij er waren. Hierdoor was het bad dat wel open was overbevolkt en had je geen mogelijkheid om een baantje te maken. En ook hier een massa jonge mensen met draagbare radio's, dus veel herrie.

We doen deze camping te kort als we niet ook de positieve punten noemen. Het personeel is vriendelijk en doet zijn best om je te helpen. Het sanitair is niet slecht en lijkt netjes schoongemaakt te worden. Het winkeltje biedt een goed assortiment. Dichtbij de camping stopt de bus die je rechtstreeks naar Madrid brengt of naar El Escorial.

Fantastische plek

myriam
11-6-2015

Verkast van camping Arco Iris die zeer slecht was de dag erop naar deze rustige ruime vlakke camping. Een verademing! Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel bij de receptie dat uitstekend engels spreekt. Je wordt naar een plek gebracht en krijgt de keuze en advies over diverse plekken die groot zijn. Campingwinkel zeer ruim gesorteerd. Hier 6 dagen gestaan tot de schoolvakanties van de spanjaarden, toen weggegaan omdat die met de kids tot 24u herrie maken, maar 's ochtends voor 10u niet slapen. Gedurende de dag en ook de nacht serveillance met golfkarretje of personenauto. Geeft een veilig gevoel. Sani tair uitstekend en warme douche.

Superschoon toiletgebouwen

Spkk
3-5-2014

Na ieder toiletbezoek, werden de wc s schoongemaakt, zo proper heb ik het nog nooit meegemaakt.

Keurig onderhouden, niet goedkoop.

Zwembad OK. Met de auto naar stadion gereden daar geparkeerd met hop on hop off bus door Madrid.

Doeken over je plaats voor de zon.

Fantastische camping

R. Burger
24-7-2013

Mooie ruime plaatsen worden toegewezen, op verzoek kan men ook een andere plaats krijgen. Bijv. Schaduw of zon. De bus naar Madrid stopt op 1 km afstand van de camping. Zeer fraaie toiletten en wasgelegenheden. In het weekend is het drukker, zijn er veel spanjaarden, maar geen enkele hinder van gehad. Hadden er mooi weer. In voorseizoen Acsi-tarief.

Goede camping

ferrie
10-6-2013

Prima ontvangst en goed georganiseerd. Plaatsen worden in overleg aangewezen maar als je een plek zonder veel schaduw hebt waag het dan niet om je auto (op een vrijwel lege camping) aan de overkant in de schaduw op een ander plekje te zetten. Ze zijn streng. Ruime plaatsen ook voor een grote caravan. Het lijkt er op dat Spanjaarden en buitenlandse toeristen gescheiden geplaatst worden. Ondanks alom aanwezige bewaking en controle in het weekend 's nachts lawaaig. Sanitair prima. Goede verbinding met de bus naar Madrid alhoewel in het weekend weinig frequent. Prima supermarkt op de camping.

Prima uitvalsbasis voor Madrid en omgeving

Marloes_scheffers
19-8-2012

Wij hadden bungalow rustica gehuurd, echt super geregeld. Mooi huisje met veranda, beddengoed en handdoeken incl, elke drie dagen komt er iemand schoonmaken en handdoeken/ beddengoed omwisselen. Super zwembaden met heerlijke ligweide en uiteraard enorm veel te zien in de omgeving, Madrid, el Escorial, Segovia, Avila, Toledo...

Super schoon!

Jansen
3-8-2011

Erg mooie camping. Ontvangst bij receptie super. Mooi plaatsen met schaduwdoeken. Superschoon sanitair, er was altijd wel iemand aan het poetsen.

Rustige camping. We kwamen op vrijdag rond 13.00 uur aan, de camping was zo goed als leeg. Een paar uur later was bijna alles vol. Voornamelijk Spanjaarden die een lang weekend hadden. Want maandagavond was het weer lekker rustig.

3 zeer mooie zwembaden. Veel sportgelegenheden. Zeer goede supermarkt!

Bar werkr met zelfservice en een ticketapparaat, niet zo handig als je geen spaans kunt...

Dichtbij El Escorial en Segovia, ook Madrid prima te doen!

ideaal voor bezoek aan het escorial

Jan van liempt
1-6-2011

zeer grote goed georganiseerde camping,goed kampwinkel en restaurant

2008

prima camping

JAW
8-8-2008

Met tent gekampeerd, op vrijwel leeg veld in augustus 2008!! Aankomst op zondagmiddag, meeste Spanjaarden waren al weer naar huis, het begon donderdag drukker te worden. Stgaantaplaatsen beschut en groot. Sanitair prachtig, werd zeer goed schoon gehouden. 3 zwembaden, goed onderhouden. Supermarkt op camping, eetgelegenheden minder. Madrid is goed te bereiken met de auto, parkeren in de stad kost evenveel als in grote stad in Nederland. El Escorial klooster op plm 6 km, daar is ook een grote supermarkt.

Prima camping als uitvalsbasis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun El Escorial in El Escorial, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun El Escorial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.