Hotel FC Villalba

3 reviews over Hotel FC Villalba in het Nederlands

Goed hotel

De Laat
30-9-2017

Het eten was Spaans, lekker en niet duur. Volop gratis parkeergelegenheid. Kamer en badkamer schoon. Alleen weinig ruimte om te zitten op de toilet. Wat wel handig is is het rode licht in de badkamer. Je hoeft dan het grote licht niet aan te doen en wordt je niet gelijk wakker. Vriendelijk personeel die wel Engels kunnen. Ligt inderdaad ver van Madrid af. Je kunt ook naar Segovia. Neem niet de tolweg maar de weg via de bergen. Mooie rit.

Goed hotel

JIM
19-9-2017

Ligt wel afgelegen maar er genoeg in de omgeving te doen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Mooi hotel met goed onthaal

Kiebooms
18-11-2016

Dit hotel ligt wel wat afgelegen maar ligt 70 km van Madrid dus als uitvalbasis goed te gebruiken. de kamers zijn heel ruim en het eten is er goed. Ook is het er heel rustig zodat je van een degelijke nacht rust kan genieten.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor FC Villalba voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel FC Villalba in Collado Villalba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel FC Villalba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.