Camping Internacional Aranjuez

30 reviews over Camping Internacional Aranjuez in het Nederlands

Rare gang van zaken

JW42
20-7-2018

We waren hier nog voor het hoogseizoen. Terrein was goeddeels leeg, maar we konden geen plek krijgen voor twee nachten. Eén nacht was maximaal en als we geluk hadden zou er de volgende nacht misschien nog plek zijn. De uitleg was; we zitten vol. Erg vreemde uitleg terwijl heel veel plekken niet bezet waren.

Zwembad is aardig, maar rondom het hele zwembad hing een soort rioollucht. Niet echt fris. Sanitair is ook aardig, maar de schoonmaak laat te wensen over.

De campingwinkel hanteert Spaanse tijden waardoor er om 9 uur 's ochtends nog geen brood is. Ook het cafetaria is niet geheel fris.

Het terrein ligt gunstig voor een bezoek aan het paleis. Daar kom je voor. Vanaf de camping is dit lopend goed te doen. In het nabij gelegen centrumpje is weinig te beleven.

Prima camping!! Geen verhoging op deze manier....

Ellie en Jan Lemmens
30-4-2018

Goede camping op veel gebieden. We kwamen in een hoogseizoen (week/weekend) 29/30 april 2018.....de prijs was 42 euro voor een nacht.....schaamteloos vind ik dat voor (jonge) gezinnen. Acsi geldt dan even niet. Dat is het zeker niet waard. Grof geld verdienen is dat!!!

Goede doorgangscamping

Annie Nelemans
26-2-2018

Wij hebben op deze camping 1 nacht gestaan met onze hond als doorgang naar de oostkust van Spanje. Het is een aardige camping. Vriendelijke receptie. Brood op de camping. We hadden ruime plaats aan het begin van de camping. Ook veel vaste plaatsen. We hebben goed op het terras bij het restaurant gegeten. Het sanitair is heel mooi en verwarmd in de winter. Je kunt lopen naar de plaats en het mooie koninklijk paleis.

Nooit meer

Alwin
5-7-2017

Deze camping kun je in 3 categorieën indelen. Een groot deel vaste gasten, een mooi schaduwrijk en afgebakend deel voor de groepen die deze camping in hun route hebben en het deel vnl. voor de passanten die in voor en naseizoen met een kortingspas (Acsi, Key Camp) verblijven. Die krijgen meestal een plek toegewezen in de rechterhoek, dor, weinig schaduw, een rioollucht mogelijk afkomstig van het toiletgebouw, slechte elektriciteitskasten kortom niet prettig. Bij de receptie, overigens aardige mensen, vertellen ze dat het de enige beschikbare plaats is dus je accepteert het maar. Wij zijn na 2 dagen vertrokken zelfs zonder het leuke stadje te hebben bekeken of een dagje naar Madrid te zijn geweest. Jammer, maar deze camping bezoeken wij niet meer.

Prima camping voor uitstapjes, mooie omgeving

Rita verkem
9-11-2016

Prima camping, netjes. Wel druk in 't weekend!

Goed voor een paar nachten.

Roel-Jaco
15-10-2016

Vriendelijke ontvangst en uitleg. Goed voor een paar dagen om o.a. het paleis te bezoeken. Camping met veel bomen. Slechte weg naar de camping toe. Prima sanitair, Het kan druk zijn in de lucht met vliegtuigen maar dat vonden wij niet storend. Prima gegeten in het restaurant.

Totaal geen charme camping!

familie Houben
22-8-2016

Camping Aranjuez vonden wij een grote massa camping met vooral Spaanse gasten die vermaakt wilden worden met via microfoons versterkte animatie tot 0.00 uur en daarnaast hun eigen televisie bij de caravan. Het verbaast ons dan ook zeer dat deze camping staat vermeld in het boekje charme-campings van de ANWB. Daarbij stonden wij vlakbij de rivier (erg vies en niet bereikbaar vanaf de camping) en een sanitair hok (prima sanitair). Helaas was er veel rioollucht wat ons heeft doen besluiten om na 3 nachten te vertrekken. Madrid is prima bereikbaar via de trein vanuit Aranjuez. Dit hebben we gelukkig gedaan. Personeel is aardig. Al met al geen charme maar massa en vermaak. Zwembad is prima.

Prima uitvalsbasis voor Madrid en omgeving

De vakantiegangers
9-8-2016

De campings is een weekend spot voor Madrilenen. Alles is goed georganiseerd, mooi (maar vol) zwembad, goede campwinkel etc. Vanaf de camping kan je Aranjuez inlopen, mooi plaatsje met prachtige parken en natuurlijk het paleis.

Wel is het druk en vol op de camping. Het avondeten begint vanaf 9 uur en tot laat, voor onze bergippen dan, zijn er shows en is er rumoer. Maar das ook het leuke hier in het hoogseizoen!

Wees er snel bij

Jack
20-6-2016

Camping Internacional in Aranjuez is een goede middelgrote camping. Het ligt ongeveer anderhalve kilometer van de stad, een afstand die goed is te belopen. Op de camping is er kano verhuur (alleen in het hoogseizoen 7 dagen per week), de winkel heeft een heel ruim assortiment en het restaurant biedt goede maaltijden voor een redelijke prijs. Het zwembad hebben we niet kunnen proberen want dat werd net gerenoveerd. Wordt vast beter dan dat het was. Voor de Wifi betaald worden en er zijn opvallend weinig waterpunten. Eigenlijk kan je alleen bij het sanitair terecht. Dat is overigens prima. Stroom 16 amp. Dus ruim voldoende. Vriendelijk personeel. Kom wel op tijd voor een goede plek, het is uitzoeken en na 3 uur wordt het druk (vooral op vrijdag) want het aantal plaatsen is beperkt ivm veel Spaanse seizoensplaatsen. De semi-permanente bouwwerken van deze gasten geven de camping helaas een wat rommelig uiterlijk. Op vrijdagmiddag na half vier loopt dan ook plotseling de camping helemaal vol.

mooie ligging, veel lawaai

JW en G
1-6-2015

De camping ligt op een strategische locatie voor een bezoek aan Madrid en Toledo. Ook het plaatsje Aranjuez is de moeite waard om te bezoeken. Het sanitair is aan een update toe. Veel lawaai door aankomst van een schoolkamp met 120 kinderen en 3 touringcars. Deze werden voor de kampeerplekken geparkeerd. Geen fraai gezicht. Was normaal volgens de vrouw op de receptie. Wat was nu het probleem? Dit schoolkamp zou 3 dagen op de camping verblijven. Samen met de geluidstesten van het plaatselijk feest, dat altijd de laatste week van mei is, zijn voor ons de reden de camping te verlaten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Internacional Aranjuez in Aranjuez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Internacional Aranjuez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.