Hotel Isla de La Garena

Airport hotel, FamiliehotelWeer vandaag38°18°
Hotel Isla de La Garena

We hebben een aantal aanbieders voor Isla de La Garena voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

2 reviews over Hotel Isla de La Garena in het Nederlands

Wat een heerlijk hotel

a_van_de_steeg
11-8-2015

Hotel Isla de la Garena is een middelgroot hotel dat helaas op een industrieterrein ligt. Maar met de taxi waren we binnen 10 minuten in de stad. Madrid ligt op ongeveer 20 minuten rijden. Het hotel is mooi, grote kamers, prachtig zwembad. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Het ontbijt wat goed. Wij verbleven er 1 nacht om weer door te reizen naar Segovia.

Prettig hotel met ruime kamer

m.meeder
15-6-2010

Hotel ligt op een half uur autorijden van Madrid, heeft een ruime kamer met balkon. Spa binnen en zwembad buiten. Helaas was het bad buiten niet open(15 mei) Wij vonden dat jammer, we kwamen hier ook voor ontspanning en niet alleen voor de stad. Verder prima hotel om voor een paar overnachtingen.

Gereisd Met partner in Sat May 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isla de La Garena in Alcalá de Henares, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isla de La Garena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.