Hotel Casona De Yaiza

1 review over Hotel Casona De Yaiza in het Nederlands

Nooit meer kamer 4

M&L
28-10-2016

Fraai hotel, prima uitvalsbasis om het prachtige Lanzarote te verkennen.

Echter, mijdt kamer 4 ivm geluidsoverlast van het Hotel-/Restaurantterras, de bovenburen (houten vloer) en de aanliggende houten trap.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casona De Yaiza in Yaiza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casona De Yaiza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casona De Yaiza scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.