Appartement Casa Vista Salinas

Appartement Casa Vista Salinas

Appartement
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Vista Salinas voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Casa Vista Salinas in het Nederlands

Rob Bronsema
23-4-2019

Kleinschalig. 5 appartementen. Zwembad. Auto noodzakelijk. Heerlijk rustig gelegen. Mooi uitzicht over zoutpannen en zee.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke oase

Jeti
5-9-2016

Zes appartementen voor 2 personen rond een zwembad (10x5m) met 16 ligbedden (2 parasols). Heerlijke oase direct naast Timanfaya (uitkijk op de vulkanen en zee). Alles is netjes en schoon. Ruime appartementen, (eenvoudige) keuken (2 kookplaatjes, magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat, broodrooster), nieuwe badkamer (douche, wc, bidet, wastafel) en een privé terrasje per appartement. Twee keer per week schone lakens en handdoeken. Yaiza op 6 km, Playa Blanca op 9 km, beide met supermarkt en restaurants. Je hebt hier wel een auto nodig, gratis parkeren voor de deur. Vergeet alle voorgaande reviews, het is inmiddels een topplek!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Rust en ruimte

Anouk
5-5-2014

Ondanks dat er wat negatieve geluiden zijn over deze accommodatie, vonden wij het wel meevallen. De doorgaande route loopt vlak langs het terrein met appartementen, maar daar hoor je absoluut niets van! Heerlijk rustig en midden in het bijzondere landschap van Lanzarote. Het dichtsbijzijnde dorpje (Yaiza) ligt om de hoek en daar kun je alles vinden wat je nodig hebt. Het is een goede uitvalsbasis voor de rest van het eiland ivm strategische ligging. Houd je meer van drukte, café's en vertier, dan zit je hier niet op de goede plek. Appartement heeft leuks spaans interieur en niet alle lampen deden het bij ons, maar dat mocht de pret niet drukken!

Gereisd Met partner in maart 2014

Kan het zijn, maar Love Tender & Care ontbreekt

h_veen
9-10-2013

Prachtplek en absoluut mooi concept. Ben het met anderen eens dat de eigenaar het allemaal - helaas - laat gaan. Ook onze ervaring met hem is niet positief. Veel achterstallig onderhoud (o.a. buitenverlichting grotendeels niet werkend; onderdelen bij zwembad niet werkend of vies, kitten badkamer) en zaken die niet werken. Zeer matige keukeninrichting. Op klachten wordt slechts waar strikt noodzakelijk gereageerd. Wij hadden bouwvakkers op terrein aan het werk, terwijl je lekker thuis middagje bij zwembad wilt; dat kan echt niet met gasten. Schoonmaak heeft klerenkasten volledig doorgewerkt en bijv. dure profi foto-app verplaatst; weliswaar niets verdwenen, maar daar hoort de schoonmaak absoluut niet te komen!!!

Gereisd Met partner in september 2013

Erg slecht onderhouden

funnyskate
1-3-2013

In eerste instantie ziet de locatie en de accommodatie er mooi uit. Maar zodra je dichterbij komt en beter kijkt, zie je gelijk dat het hele complex heel erg slecht onderhouden is. Jacuzzi's binnen en buiten kapot en vuil, tegels binnen los en kapot, keuken slecht uitgerust, vuil overal, badkamer vuil en beschimmelde kitnaden. Kortsluiting in de meterkast. Geen of te weinig handdoeken. De eigenaar en manager kan alleen bereikt worden in het bijbehorende hotel 7 km. verder op....daar moet je dus elke keer heen rijden...ook als je geen badlaken, etc. hebt. Hij is erg onaardig en doet niets met klachten behalve grote mond opzetten en weglopen. De organisatie waarbij wij geboekt hadden, heeft ons een geldsom teruggegeven. Wij waren niet de enige die geklaagd hebben en deze accommodatie is via deze organisatie niet meer te boeken. Onze kerstvakantie 2012 is hierdoor absoluut niet wat we ons ervan hadden voorgesteld.

Gereisd Met partner in december 2012

Service not up to specs

mrs999
24-9-2012

Four appartments in a quiet environment. Inside the appartments feature a living room with small kitchen, a large bedroom and a relatively large bathroom. Maintenance is not good. During our stay the air conditioning is some of the appartments failed. Ouside jacuzi can not be used. Bathroom jacuzi does not function in some of the appartments. Appartments are clean, but cleaning/towels is irregular. Outside there is very little shadow. Staff response to complaining was ineffective.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• KeukenKitchenette

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Vista Salinas in Yaiza, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Vista Salinas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.