Appartement

3 reviews over Appartement Casa el Morro in het Nederlands

Heerlijk!

Wilma Olijslager Rothuijsen
28-4-2018

Het waait hier altijd, dus neem een extra lange broek en vest/ jas mee. Er is veel te zien, prachtige desolate landschappen afgewisseld met spierwitte dorpen tegen het vulkanische zwart. Eten: Heerlijke verse vis.

Gereisd Met partner in april 2018

Een fantastische verslaving!

Nikol
7-1-2013

Sinds 2010 al voor de vijfde keer op vakantie geweest bij Casa El Morro. Voor liefhebbers van rust, ruimte, lekker eten en zon op een kleinschalig vakantiecomplex (7 huisjes en een yurt) in Balineese sferen, is het hier het walhalla. De eigenaresse Raquel doet er alles aan om iedereen een zeer welkom gevoel te geven. Heerlijke met aandacht door Raquel zelfgemaakte ontbijtjes, zoals alles hier met aandacht gebeurt. Yoga, massage, sauna, zwemmen... alles kan hier, maar niks hoeft. Kortom, voor mij de ideale vakantiebestemming.

Gereisd Met vrienden in december 2012

Lanzarote op andere wijze

fretan_zomerpark
24-9-2012

Casa el Morro, een bijzonder appartementen/bungalows complex op een heuvel nabij Uga (lanzarote). Geen appartement of vrijstaand onderkomen is hetzelfde ingericht. We hadden graag met de eigenaresse kennis gemaakt, maar die hebben we snel even één keer gezien.....en ddrana nooit meer. Het complex is echter bijzonder gelegen. Schoonmaken staat niet echt hoog in het vaandel, en ook het beddegoed kon wel meer verschoont worden, maar behoudens dit minpuntje een gigantische uitvalsbasis voor het eiland. Wel kan je merken dat er enkele zaken wel aandcaht moeten hebben qua onderhoud. Verder top locatie.

Gereisd Met partner in Thu Sep 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben een aantal aanbieders voor Casa el Morro voor je op een rij gezet:

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • FitnessYoga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa el Morro in Uga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa el Morro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.