Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

10 Reviews over San Blas

• 7Bea01-01-2016

Teleurstelling te danken aan touroperator

De ligging van de villa's is prima. Er zijn verschillende villa's met van elkaar afwijkende faciliteiten. Wij zijn uitgegaan van de website van touroperator niet wetende, dat deze reisorganisatie de mooiste van de villa's heeft omschreven. Omdat deze villa maar eenmalig is en reeds bezet was, hebben wij voor het zelfde bedrag minder gekregen (kleinere zwembad, loungegedeelte op de zijkant van de villa.....). Inrichting verder prima, helaas geen gebruiksaanwijzing van de faciliteiten en veel spaarmaatregelingen zoals tijdschakelaars. Wij hebben gekozen voor een verwarmt zwembad en deze is pas op dag van aankomst op een hogere temperatuur ingesteld worden. Hierdoor en door de tijdschakelaar was het de eerste 3 dagen niet prettig om in de pool te gaan. Wat de schoonmaak betreft, werd ons aangeboden om de villa nog een keer schoon te maken, omdat met name de keuken niet schoon is geweest. Dolores, de manager, heeft er wel alles aan gedaan om ons verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen.

• 8Jolanda05-03-2015

Genieten!

Ruime, schone accomodatie. Welkomstgeschenk bij aankomst en informatieboekjes aanwezig. Service prima. Kinderbed was bij aankomst niet aanwezig, maar die werd de dag erna keurig opgemaakt afgeleverd. Ook was het mogelijk een elektrisch kacheltje te huren. Personeel spreekt goed Engels (op de medewerker van het zwembad na). Wij waren er in februari en dan is het toch nog wel wat kil in huis. Nadeel was dat het zwembad onverwarmd was en we hier gezien de temperatuur van het water geen gebruik van hebben gemaakt. Zwembad is niet afgeschermd voor kinderen. De huisjes zijn gelegen in een rustige wijk van Tias, vlakbij de uitvalswegen en met de auto ben je zo in Puerto del Carmen. Supermarkt Hyperdino in Tias aanwezig. Je moet hiervoor in het centrum van het dorp zijn. In de omgeving is veel te zien en te doen. Lanzarote is nog niet overspoeld door toerisme en er is voornamelijk laagbouw. In Tias is een pizzeria, verder weinig horeca. Hiervoor is Puerto del Carmen zeer geschikt.

• 8Josphine 30-07-2013

Fijne villa, service er om heen wat minder

Het huisje met zwembad was prima, ook leuke ligging in een dorpje, en het had een mooi uitzicht over Puerto del Carmen en de zee. De service er om heen vond ik minder. We konden het adres niet goed vinden, de receptie ziet er aan de buitenkant niet uit als een receptie. De meneer kon heel slecht Engels.De receptie is altijd dicht en als je aanbelt is er ook niet altijd iemand. Wifi was trouwens vrij slecht, het haperde erg. Tv heb je eigenlijk niks aan want dat zijn alleen buitenlandse zenders. .De supermarkt zit op loopafstand +/- 7 min lopen en is tot 21.00 uur open. Het dorp heeft een aantal winkeltjes.

• 10ArieS05-04-2011

Wij komen hier al jaren lang en elke keer weer 't gevoel dat je "thuis" komt :) Dit keer 1 vd 2 villa's met verwarmd zwembad genomen, heerlijk. Pomp maakt wel wat herrie maar 24 graden C. maakt dit meer dan goed. Bijzonder vriendelijke mensen, staan altijd voor je klaar en wanneer er iets stuk gaat dan wordt dit direct vervangen. Schoonmaak is goed. Zwembad wordt vaak gereinigd. Handdoeken 2 keer per week, bedlinnen 1x per week. Welkomstgeschenk. Bloemetje op tafel. En het belangrijkste: PRIVACY EN RUST.

Arie y Yvette

• 7Alex en Ingrid10-11-2010

Prima villa

Begin november 9 dagen doorgebracht in één van de 12 villa's. Ligging is fantastisch; heel rustig, met een geweldig uitzicht en veel privacy. Als je de drukte zoekt, vind je die 5 autominuten verder, in Puerto del Carmen. De villa zelf was heel ruim, maar niet heel bijzonder qua inrichting. Comfortabel, maar niet heel erg schoon. Oppervlakkig lijkt het wel oké, maar je moet niet toevallig iets van z'n plaats halen... In de 9 dagen zijn de handdoeken slechts 1x verwisseld. Er stond een wasmachine, dus we konden ze natuurlijk wel zelf wassen. Wij hebben er een heerlijke vakantie gehad. We zochten rust en privacy; dat is wat we kregen en meer. En 's avonds lekker uitgaan in Puerto del Carmen, mooie vakantie gehad!

• 8André Stelling03-02-2010

Leuk

Ligt eraan welke villa je had. Uitzicht kan fantastisch zijn. Mieren in/op/naast/boven/onder keuken. TV enkel informatieve zenders, maar wel tetris spelletje ;) Zwembadman beetje teveel aanwezig. Privacy super !

• 9fam. Quik22-09-2009

Prima bungalow

bungalow ligt 3km van strand 5min per auto, is goed te doen. eiland is heeft grillige natuur (vulcaaneiland), de bezienswaardigheden zijn allen aangelegd maar ook schitterend, het eiland is echt schoon. eten kun je overal goed en goedkoop.

• 8tasmo25-08-2009

Goede accomodatie, leuk eiland

Villas zijn goed voor elkaar, zwembad ideaal. Ondanks hoge temperatuur niet te warm. Wifi wordt uitgeprobeerd. Het stadje Tias is een lokale stad, met supermarkt, groentewinkel en engelse winkel (Maceys) in de buurt. Verder een rustig stadje. Eiland is kaal, maar zeker leuk voor een vakantie. Auto is wel nodig bij deze villas.

• 9rini18-02-2007

mooie villa,s heel luxe ingericht ook mooi zwembad en veel prive een auto is wel nodig het ligt wat afgelegen, in een wat heuvelachtige omgeving.

• 8sabine en martin.13-11-2006

Mooi groot privehuis met eigen zwembad. Groot terras met lig en zitstoelen, bbq. 3 grote slaapkamers, 2 badkamers en mooie grote keuken met veel apparatuur.Matrassen waren helaas veel te hard. Zwembad niet verwarmd. Sateliettv deed het wat minder. Je hebt hier wel een auto nodig aangezien je aan de rand van een klein dorp ligt. Prima naar ons zin gehad in nov.2006

Villa San Blas info

Het complex

• Totaal aantal kamers12

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)