Appartement Casa Tomaren

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Tomaren voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Casa Tomaren in het Nederlands

• 7astrid02-04-2015

gebrek aan passie

Casa Tomaren heeft alles in zich om een fantastische plek te zijn. De ligging, de grootte van het terrein en de accommodatie. Echter ....... Er werd teveel van de creditcard afgeboekt waarvoor geen excuus werd aangeboden. Na 5 dagen hadden wij nog steeds dezelfde groene handdoekjes. Er werden geen handdoeken aangeboden bij het zwembad. Huisje Dewi lekte als een mandje op meerdere plekken. Er werd niets aangedaan gezien de oude "watersporen". Toiletpapier ontbrak zodat wij op "rooftocht" moesten. Geen personeel te vinden. En dan natuurlijk het belangrijkste wat maakt of breekt een geweldige accommodatie: het personeel. Zeer vriendelijk en aardig maar een totaal gebrek aan leiding en passie. De klant dient zich aan te passen. Als voorbeeld de inchecktijd (aanpassing aan de beschikbare tijd van de receptioniste). De eigenaar lijkt op Bali te vertoeven en lijkt het hele project als een investering te hebben opgezet. Jammer passie en betrokkenheid ontbreken!

7Inrichting
    8Zwembad
    5Prijs/kwaliteit
    6Hoeveelheid ruimte
    8Ligging

• 8ronaldhenrich02-01-2015

Prima als je rust en ruimte zoekt

Casa Tomaren ligt iets buiten Mozaga en San Bartelomé. Met de auto liggen deze plaatsen op 5 en 10 minuten rijden. Met een auto bezoek je binnen een half uur vrijwel het gehele eiland. Prima restaurants in Nazareth en Mozaga. Wij verbleven een week in het huis Akar Wangi. Een breed terras met de gehele middag zon. Binnen een komplete keuken, twee bankstellen en twee slaapkamers en twee badkamers. Na vijf uur koelt het hard af, maar de verwarming in het huis is prima. Het huis rook wat muf, maar was voldoende schoon. Voor een B en B is er een prima ontbijt buffet tot elf uur. Op verzoek bakt men eieren. Receptie is tot één uur bezet. Zwembad hebben we niet gebruikt, maar zag er goed uit. Vriendelijke mensen die klaar staan als het nodig is, maar je verder lekker met rust laten. Wij hadden een heerlijke week in Casa Tomaren. Een aanrader als je rust zoekt, maar een auto is wel noodzakelijk.

8Inrichting
    8Prijs/kwaliteit
    9Hoeveelheid ruimte
    10Ligging

• 5Anne marie04-12-2014

Dit nooit meer

Wij kwamen terecht in huisje Dewi zag er op het eerste gezicht aardig uit maar toen het ging regenen lekte het aan alle kanten en veel last van muggen en muizen ver van dorp moest alles met de auto doen op terrein zelf niks te beleven koud zwembad een ontbijtje en daarna zag je niemand meer vieze handdoeken werden per week maar een keer verschoond en roken naar ouwe dweilen geld absoluut niet waard nooit meer met deze touroperator.

5Inrichting
    5Prijs/kwaliteit
    5Hoeveelheid ruimte
    7Ligging

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Tomaren voor je op een rij gezet:

1 tip over Appartement Casa Tomaren

• ronaldhenrich, 02-01-2015

Restaurants Barstro, Caserio de Mozaga en Lagomar serveren uitstekend eten en liggen op maximaal 20 minuten rijden.

0 vragen over Appartement Casa Tomaren

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats