Appartement Casa Tomaren

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Tomaren voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Casa Tomaren in het Nederlands

gebrek aan passie

astrid, 2-4-2015

Casa Tomaren heeft alles in zich om een fantastische plek te zijn. De ligging, de grootte van het terrein en de accommodatie. Echter ....... Er werd teveel van de creditcard afgeboekt waarvoor geen excuus werd aangeboden. Na 5 dagen hadden wij nog steeds dezelfde groene handdoekjes. Er werden geen handdoeken aangeboden bij het zwembad. Huisje Dewi lekte als een mandje op meerdere plekken. Er werd niets aangedaan gezien de oude "watersporen". Toiletpapier ontbrak zodat wij op "rooftocht" moesten. Geen personeel te vinden. En dan natuurlijk het belangrijkste wat maakt of breekt een geweldige accommodatie: het personeel. Zeer vriendelijk en aardig maar een totaal gebrek aan leiding en passie. De klant dient zich aan te passen. Als voorbeeld de inchecktijd (aanpassing aan de beschikbare tijd van de receptioniste). De eigenaar lijkt op Bali te vertoeven en lijkt het hele project als een investering te hebben opgezet. Jammer passie en betrokkenheid ontbreken!

Prima als je rust en ruimte zoekt

ronaldhenrich, 2-1-2015

Casa Tomaren ligt iets buiten Mozaga en San Bartelomé. Met de auto liggen deze plaatsen op 5 en 10 minuten rijden. Met een auto bezoek je binnen een half uur vrijwel het gehele eiland. Prima restaurants in Nazareth en Mozaga. Wij verbleven een week in het huis Akar Wangi. Een breed terras met de gehele middag zon. Binnen een komplete keuken, twee bankstellen en twee slaapkamers en twee badkamers. Na vijf uur koelt het hard af, maar de verwarming in het huis is prima. Het huis rook wat muf, maar was voldoende schoon. Voor een B en B is er een prima ontbijt buffet tot elf uur. Op verzoek bakt men eieren. Receptie is tot één uur bezet. Zwembad hebben we niet gebruikt, maar zag er goed uit. Vriendelijke mensen die klaar staan als het nodig is, maar je verder lekker met rust laten. Wij hadden een heerlijke week in Casa Tomaren. Een aanrader als je rust zoekt, maar een auto is wel noodzakelijk.

Dit nooit meer

Anne marie, 4-12-2014

Wij kwamen terecht in huisje Dewi zag er op het eerste gezicht aardig uit

maar toen het ging regenen lekte het aan alle kanten en veel last van muggen en muizen ver van dorp moest alles met de auto doen op terrein zelf niks te beleven koud zwembad een ontbijtje en daarna zag je niemand meer vieze handdoeken werden per week maar een keer verschoond en roken naar ouwe dweilen geld absoluut niet waard nooit meer met deze touroperator.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Tomaren voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Tomaren in San Bartolome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Tomaren zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Tomaren scoort een 6.7 uit 10 op basis van 3 reviews.