Hotel VIK Hotel San Antonio

Hotel VIK Hotel San Antonio

7.4Goed

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 641p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.4Goed

• Animatie
  • Sauna

28 reviews over Hotel VIK Hotel San Antonio

• 9PAUL DE BRUYN27-02-2020

perfecte service . met als top kelner jose carlos.

ons verblijf is zeer goed verlopen. groot hotel wij waren de enige Nederlandstaligen.

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    6Michael11-09-2019

Mooi eiland niet groot maar we hebben ons vermaakt

Mooi hotel maar van het allinclusive niet te veel voorstellen. Het is een half pension hotel wat ook allinclusive aanbied wat inhoud dat je voor ieder drankje je handtekening moet zetten op een bon. Het personeel was hier duidelijk nog niet aangewend en was erg ongemakkelijk. Wat wel en wat niet binnen het allinclusive valt is ook niet duidelijk aangegeven. Ober spreken over het algemeen alleen spaans dus uitleggen in het engels konden ze ook niet. Eten was goed. Niet erg gevarieerd maar voldoende en goed. Mooi groot hotel wel gedateerd en op bepaalde plekken ernstig aan onderhoud toe. Na 12 uur gaat de muziek uit en is het overwegend stil. Al hoewel er veel Engelsen zijn en die op hun balkon tot diep in de nacht muziek aan hebben waar de receptie verder niks aan doet. Wij zaten daar niet naast maar mocht je die als buren hebben dan kan ik me voorstellen dat je geen oog meer dicht doet. Hotel licht direct aan het strand.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Lodie28-08-2019

Voldoende met onderhoud als aandachtpunt

Op zich goed verblijf , met aandachtspunten , veel ouder publiek had ik in hoogseizoen augustus niet verwacht , onderhoudsachterstand rondom dakterras zwembad . Door ouder publiek miste ik gezelligheid rondom de poolbar , mijn idee hiervan is rond 16 u gezellige muziek aan ( iets harder ) en tot uur om 19 open i.p.v. 17.30 u . Verder deed iedereen zijn/haar best op de gast het na het zin te maken , toppertjes . Kan touroperator reisleiding wat van leren , wat slecht is dit . Op vliegveld een briefje in je hand gedruk hier volg gele lijn naar de bus , verder niks blijkt als je het briefje leest dat men geen verdere ontvangst hebben en jou hotel dus zoek maar een ander hotel op , ben er nooit geweest dus hoe moet je een hotel vinden ? , ander bel je maar , nou ik vind dit echt slechte service en op terugreis precies zelfde , sterker nog de retour info zat in verkeerde map .

Alleen gereisd in augustus 2019

• 7Swiers16-07-2019

Prima hotel met aandachtspunten

Pluspunten: Aan het strand, bushalte voor het hotel, ontbijt en diner in buffet vorm goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Centrum op loopafstand.

Minpunten: Op sommige punten kan het hotel modernisering en renovatie gebruiken (oude stoelen en banken, tegels zwembad veel zonder cement in voegen, afgebladderde verf bij zwembad). Te weinig zonbedden bij zwembad, deze werden ook veelal al ‘s ochtends gereserveerd (hier werd niets aan gedaan).

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 8Frieda21-02-2019

Gemoelijk en oer gezellig

Echt een fijn hotel, zeker de kamers verouderd maar de rest maakt alles goed, avonds dansen en shows van goede kwaliteit. Eten prima, zeker de hoofdmaaltijd keuze zat. Volgend vier Sterren teverwachten. Personeel gezellig. Ouder publiek en verl singles. Gemoedelijk is hier op zn plek.

Gereisd met partner in februari 2019

• 7Rob K.08-02-2019

Lees de reviews en bepaal wat voor jou belangrijk

Het hotel is gedateerd. Ondanks wat verse verf, vertonen de kamers gebreken, zoals het ontbreken van ventilatie in de badkamer (schimmel!!!). De catering is uitgebreid en voor elk wat wils; de kwaliteit is redelijk tot goed. Verder kost ALLES extra, van gebruik maken van de lege koelkast tot het hebben van een waterkoker. Ondanks mijn punten van kritiek, hebben wij hier een prima verblijf gehad.

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij neckermann

• 2018
    7Ludo14-11-2018

Kan dringende renovatie gebruiken

Ligging en eten zijn goed, daar is niets op aan te merken. De kamer is ook in orde en alles is proper. Maar ik heb in heel mijn leven nog nooit in zulke slechte zetels gezeten, zowel in de hall als in de bar, en deze in het salon zijn rot versleten en dringend aan vervanging toe.Er is geen Wifi op de kamer wat ook niet meer van deze tijd is, ook geen BVN op de tv wel 100 andere zenders ! De voegen tussen de tegels aan het zwembad zouden ook wel eens terug mogen opgevoegd worden om nog te zwijgen van de verschrikkelijk lelijke betonnen trappen aan de buitengevels die stevig last hebben van betonrot (zie trap aan linker voorgevel). Dit zijn de trappen van de nooduitgangen !! Kortom een typisch Spaans hotel met een voornamelijk ouder en vast engelstalig clienteel.

Gereisd met partner in november 2018

• 8J.Fahey18-05-2018

De moeite waard!

Het hotel is wat ouder en kan een updating best goed gebruiken. Er komen vooral wat oudere gasten. Sommigen hadden moeite met de stoelen in lobby en kaartkamer doordat ze zo laag en uitgezakt waren.
    Maar het eten was prima. Wij hadden hp met prima uitgebreide keuze voor ontbijt en iedere avond heerlijk eten met vaak daarnaast nog eten met een speciaal thema. Altijd enorme keuze en goed warm. Genoeg ligplaatsen de zwembaden. Wij hebben genoten van het warme zeewater zwembad. Heerlijk. Het personeel is correct en vriendelijk en behulpzaam. De wifi kan alleen in een klein gedeelte van het hotel gebruikt worden. Dat is jammer. Dagelijks een optreden en/of show. Niet meteen een hotel voor kinderen maar het is daar goed toeven. Het ligt mooi aan.de wandelboulevard en het centrum ligt een kwartiertje lopen verderop. Wij hebben een prima vakantie gehad en alleen al voor het eten zou ik er weer heen gaan😃

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Natascha van der Klauw24-10-2017

heerlijk ontspannen

Alles was helemaal op en top verzorgd! Mooi hotel, direct aan het strand en prima eten. Het eten was ook elke dag afwisselend dus dat was top! Het enige wat voor jonge mensen vervelend kan zijn is dat er heel veel oudere mensen zitten,

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Don Lans11-01-2017

Een perfect Hotel met een goede locatie

Het hotel biedt tal van faciliteiten en ligt direct aan de gezellige boulevard en aan een mooie palmstrand Ruime comfortabele kamers met zee zicht Het eten is elke dag variërend en goed en het amusement voor de avond afwisselend en van behoorlijk niveau Het hotel is aanbevelings waardig voor jong en oud !!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Hotel VIK Hotel San Antonio info