Hotel VIK Hotel San Antonio

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag31°22°
Hotel VIK Hotel San Antonio

We hebben een aantal aanbieders voor VIK Hotel San Antonio voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel VIK Hotel San Antonio in het Nederlands

De moeite waard!

J.Fahey
18-5-2018

Het hotel is wat ouder en kan een updating best goed gebruiken.

Er komen vooral wat oudere gasten. Sommigen hadden moeite met de stoelen in lobby en kaartkamer doordat ze zo laag en uitgezakt waren.

Maar het eten was prima. Wij hadden hp met prima uitgebreide keuze voor ontbijt en iedere avond heerlijk eten met vaak daarnaast nog eten met een speciaal thema. Altijd enorme keuze en goed warm.

Genoeg ligplaatsen de zwembaden. Wij hebben genoten van het warme zeewater zwembad. Heerlijk.

Het personeel is correct en vriendelijk en behulpzaam.

De wifi kan alleen in een klein gedeelte van het hotel gebruikt worden. Dat is jammer.

Dagelijks een optreden en/of show.

Niet meteen een hotel voor kinderen maar het is daar goed toeven.

Het ligt mooi aan.de wandelboulevard en het centrum ligt een kwartiertje lopen verderop.

Wij hebben een prima vakantie gehad en alleen al voor het eten zou ik er weer heen gaan😃

heerlijk ontspannen

Natascha van der Klauw
24-10-2017

Alles was helemaal op en top verzorgd! Mooi hotel, direct aan het strand en prima eten. Het eten was ook elke dag afwisselend dus dat was top! Het enige wat voor jonge mensen vervelend kan zijn is dat er heel veel oudere mensen zitten,

Een perfect Hotel met een goede locatie

Don Lans
11-1-2017

Het hotel biedt tal van faciliteiten en ligt direct aan de gezellige boulevard en aan een mooie palmstrand

Ruime comfortabele kamers met zee zicht

Het eten is elke dag variërend en goed en het amusement voor de avond afwisselend en van behoorlijk niveau

Het hotel is aanbevelings waardig voor jong en oud !!!

WTC.nl

Zeer goed hotel, vel variatie met eten.

Will van der Heijden
10-10-2016

Alles in dit hotel is uitstekend en zeer vriendelijk personeel. Vooral het eten is geweldig en veel variatie. Vanuit het hotel kun je fijn over de boulevard lopen en op vrijdag naar de markt lopen via de boulevard. Een klein min puntje is dat het internet niet echt altijd goed is. Verder kun je vanuit hier overal makkelijk heen. Een aanrader is zeker RanchoTexas Park hier kan men te voet naar toe en is een heel mooi opgezet park. Als men een indruk wil hebben van het hotel zie de foto's die ik heb toegevoegd.

geweldig

Rob Pinkse
23-9-2016

Een fijn hotel. en ja he tis wat gedateerd. Maar het is schoon netjes en alles is in orde. De medewerkers waren stuk voor stuk geweldig. Het eten is in overvloed aanwezig en van zeer goede kwaliteit. Niets ontbreekt er tijdens de maaltijden. Wij hebben een fantastische week mogen ervaren in dit hotel. Ik ga daar zeker naar terug. Ook 's avonds in de bar waar entertainment de mensen vermaakt. hele goede barkeepers die precies weten hoe het hoort. Iedereen ervaart dit uiteraard anders maar men moet zich realiseren dat er keihard gewerkt wordt om het de gasten naar de zin te maken. En waar gewerkt wordt kunnen spaanders vallen. Maar in algemene indruk heerlijk fantastisch en prettig.

Heerlijk rustig en ontspannen

Romy
16-9-2016

De ligging is perfect: direct aan zee. Mooi uitzicht vanaf de zwembaden. Het personeel is over het algemeen vriendelijk en behulpzaam op een paar enkele na. Het hotel ligt aan een straat met allerlei leuke winkeltjes en gezellige restaurants. Ideaal voor een rustige en ontspannen vakantie. Het eten is lekker, goed en redelijk afwisselend. De kamers zijn standaard maar erg netjes en er wordt elke dag goed schoon gemaakt. Het hotel ligt vlakbij het vliegveld, maar 20 minuutjes rijden. Als je er op uit wilt, kun je heel dichtbij op de bus stappen of een taxi aanhouden. Al met al een top vakantie!

Perfect hotel!!

Fam. Kok
28-7-2016

Wij zijn 2 weken all inclusive in dit hotel geweest. We zijn al in heel veel hotels AI geweest, maar dit hotel overtreft qua eten en drinken alles!! Drie keer per dag een fantastisch buffet met live cooking. Het eten is heel smakelijk en er wordt heel veel zorg aan het eten besteed.

's Ochtends verschillende broodsoorten. Alles even perfect! Bij de 2 bars zijn alle dranken verkrijgbaar, ook de bekende merkdranken en verschillende biersoorten.

Iedere avond live muziek van 20.00 tot 24.00 uur met om 22.00 uur elke dag een ander optreden tot 23.00 uur. Overal heel vriendelijk personeel.

2 verwarmde zwembaden en een groot apart liggend kinderbad met een speeltuintje er naast. Er wordt veel gezegd dat dit hotel alleen voor ouderen geschikt is. Toen wij er waren in juli waren er enorm veel kinderen en verder mensen van alle leeftijden. Veel Engelsen en Ieren, maar ook behoorlijk wat Spanjaarden. Weinig Nederlanders, maar dat vinden wij niet erg.

Het hotel ligt aan het strand, maar daar kan men niet de zee in vanwege de rotsen. Echter 200 meter lopen en dan is er een prachtig strand om de zee ook in te kunnen gaan. Kamers wat verouderd, maar schoon. Wij hadden totaal geen geluidsoverlast.

All In heeft Wifi op de kamer en in de lobby. Prima dus!

Wij gaan zeker nog een keer terug naar dit hotel!

voor herhaling vatbaar

Anneke
19-4-2016

Elke avond live muziek,personeel super vriendelijk.

Heerlijk rustig,geschikt voor ouderen

Redelijk hotel

Rob Ter Wee
16-4-2016

Hotel ligt op een mooi locatie. Mooi aangelegde tuin. Kamers waren netjes. Badkamer verdiende wat aandacht. Vooral het plafond. Kamers zijn wel gehorig door stenen vloeren. Veel overlast van geschuif met bedden en stoelen. Boek kamer op bovenste verdiepong. Eten in buffet was goed alleen vaak te koud. Erg jammer. Bediening wat nors en vermoeid. Veel winkels op loopafstand. Hoofdzakelijk senioren gasten. Rob en Conny

Geweldig

fam. Dolfijn
19-3-2016

Heerlijk hotel. Populair bij ouder publiek, maar met energieke ouderen, die s avonds nog volop aan het dansen waren. De inrichting is niet modern, maar daardoor wel sfeervol. Het eten en drinken was fantastisch. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ligging perfect bij strand en winkeltjes. Leuke avond shows. Heerlijk verwarmd zwembad.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel VIK Hotel San Antonio in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel VIK Hotel San Antonio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.