Vakantiepark Velazquez

16 reviews over Vakantiepark Velazquez in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

• Activiteiten5
  • Onderkomen10

Het is geen bungalow"park" of resort. Er is geen animatie. Er is geen eet- en drinkgelegenheid. Het is alleen logies. Maar de bungalows hebben een geweldige en unieke ligging voor een acco in Pd.C. nl. tussen de boulevard en de zee. Zelfs lager gelegen dan de boulevard, naast t strand. Er zijn een receptie en 2 zwembaden met rondom terras met zonnebedden. De bungalows zijn heel mooi licht ingericht. De 2-bedroom-bung. heeft 2 badkmrs. Een aantal bungalows ligt zelfs direct aan zee, te bereiken met n witte stenen trap. De appartementen liggen rondom het zwembad en hebben vrijwel allemaal (zij)zeezicht. Het terrein is vanaf de boulevard afgesloten met een hek, dus niet vrij toegankelijk. Een heerlijk zeer kleinschalige rustige plek, maar eenmaal boven op de boulevard genoeg reuring, vertier, eettentjes, terrasjes, restaurants (Rest. Cocktailbar en Grill La Ola naastgelegen), winkeltjes, supermarkt. Taxi en bushalte aan de overkant.

De bungalows liggen tussen de boulevard en de zee. Vanaf je terras een fantastisch uitzicht op de Atlantische oceaan en een mooie cactus- en palmentuin. Veel privacy en ruimte, binnen en buiten. Bungalows zijn keurig ingericht, elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Het is een rustig complex, met 2 zwembaden, niet heel groot, maar prima om af te koelen. Er is wel hoogteverschil tussen de bungalows, wat opgelost wordt door trapjes, dus niet geschikt voor rolstoelen e.d. Als je het complex uitkomt, sta je meteen op de gezellige boulevard, met allerlei voorzieningen, o.a. restaurants, supermarkt, bank en autohuur vlakbij. Verder heb je geen geluidshinder van de boulevard. Kortom, een heerlijke plek om te vertoeven, als je geen behoefte hebt aan entertainment en drukte. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Absolute aanrader!

Menno Landman
25-11-2016

Velazquez is geweldig, we hadden bungalow direct aan de oceaan. Geweldig, 's morgens ontbijt aan zee! Aan de andere kant lag de boulevard van Puerto del Carmen. Geen last gehad van lawaai. Heel centraal gelegen. Meerdere goede restaurants in de buurt zoals Cañada, Capri (Italiaans) en Asia Delicious (heerlijke Peking Duck). Iets verderop bij de haven ligt ook nog Bozena's (Pools/Iers).

Geen Duitse toestanden aan zwembad! Inderdaad veel trappen.

We hebben een aantal aanbieders voor Velazquez voor je op een rij gezet:

Rust aan zee en aan het zwembad en toch alle faciliteiten op de boulevard , supermarkten , restaurants in overvloed en veel shops.

Bungalow( 2 slpk en 2 badkamers ) schoon en aardig personeel.

Je moet wel zelf je koffer sjouwen van bushalte op boulevard naar bungalows ( 50 m) met veel trappen. Je moet goed ter been zijn.

Fantastisch,zeker nog een keer

Lammy meilink
      25-6-2016

Prachtig verblijf, aan de voorkant de oceaan,aan de achterkant de boulevard. Heerlijk rustig,geen overlast. Het terrein heeft wel veel trapjes en stoepjes,niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Prima accommodatie super gelegen

van der Marel
        18-1-2016

De ligging van de bungalows zijn top. In het centrum, aan het strand maar toch heel rustig. "eigen strand" en leuk zwembadje. Bungalows zijn mooi en goed onderhouden. Dagelijkse schoonmaak is heel prettig.

Heerlijk complex

Sylvia
          8-12-2015

Kleinschalig rustig complex, met nette bungalows, direct aan zee en de boulevard met leuke winkeltjes en restaurants. Op het complex zelf is niets te doen, er zijn 2 kleine zwembaden, voor vertier moet je de boulevard op. Personeel erg vriendelijk en altijd aan het schoonmaken.

Kortom leuk complex en ik zou het zeker aanraden.

Mooi complex op superlocatie.

Holstege
            28-7-2015

Keurig appartementencomplex direct aan zee gelegen met kleine strandjes voor de deur. Vanuit het complex loop je zo naar de zee waar je heerlijk kunt snorkelen! De appartementen worden iedere schoongemaakt en tevens schone handdoeken. Ook zijn er gratis badlakens voor bij het zwembad die je bij de receptie kunt krijgen, deze mag je om de 3 dagen komen wisselen. Wel moet je hiervoor 10 euro borg per handdoek voor betalen, maar zou het zeker aanraden scheelt hoop bagage. Meeste huisjes hebben zeezicht of zitten aan het zwembad, maar er zijn ook 2 of 3 huisjes die minder mooi liggen.

Vanuit het park kom je gelijk op de bruisende boulevard terecht met winkeltjes en eettentjes. Hier in het park niet heel veel geluidsoverlast van gehad. Wel de airco maakt veel herrie aan de buitenkant. Bij ons zat hij tegen onze slaapkamer aan. Wellicht is dit bij andere huisjes anders, of je moet pech hebben dat je de airco van je buren 's nachts hoort.

Super complex

Jacqueline
              1-5-2014

Wij zijn hier 8 dagen geweest (2 volw. en 2 kind). Mooi, gerenoveerd complex. Ons appartement lag direct aan het bovenste, kleinste zwembad, ideaal met kinderen die hun zwemdiploma al hebben. Het complex ligt direct aan zee maar heeft geen eigen strand. Paar honderd meter verder aan de boulevard ligt een mooi, breed strand met sanitaire voorzieningen.

Wij vonden het een fijn, rustig complex. We vertrokken pas 's avonds om 19uur en we mochten op de dag van vertrek ook tot 19uur in ons appartement blijven, tegen bijbetaling van 20Euro.

prima locatie

rob de ridder
                20-9-2013

wij hadden 4 pers bungalow nr 20 met 2 badkamers en direct aan zee grote strand paar honderd meter verderop direct aan boulevard mooi uitzicht en rustig is aanrader Puerto wel veel engels georienteerd en veel winkels met chinezen en allemaal hetzelfde assortiment tip huur een auto bij cabrera die is goedkoop en goed

We hebben een aantal aanbieders voor Velazquez voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Velazquez in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Velazquez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Velazquez scoort een 8.98 uit 10 op basis van 17 reviews.