Vakantiepark Velazquez

Hotel aan zee, Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°20°
Vakantiepark Velazquez

• Onderkomen10,0
  • Activiteiten5,0

Bungalows Velazquez op Lanzarote heeft een unieke ligging tussen de boulevard en het strand. De bungalows worden elke dag schoongemaakt. Verwacht hier geen eetgelegenheden of animatie, maar wel 2 zwembaden met voldoende ligbedden. Bungalows Velazquez vlakbij Puerto del Carmen ligt in de buurt van verschillende restaurantjes, bars en winkels.

18 reviews over Vakantiepark Velazquez in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Maartje
9-5-2019
  • Onderkomen10

Prachtig gelegen park.personeel vriendelijk,zo ook receptie.overdag geen lawaai overlast ondanks ligging aan zeer drukke boulevard.in de avonduren alleen last van een tegenover liggende pub met harde muziek tot 23.00 .wij hadden huisje 13 wat vlakbij het heerlijke zwembad staat.huisjes zijn heel schoon,goed bed.uitzicht en trapje af naar de zee,heerlijk.kortom een prima verblijf gehad hier.ja en dat de zon helaas 5 dagen zoek was tijdens ons verblijf is dan jammer maar was voor ons niet erg.en wilt u lekker eten kijk dan eens aan de overkant bij restaurant Don Rafaello,daar staan ze in de avond in de rij voor een tafel,zegt genoeg lijkt mij....

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch, zeker voor herhaling vatbaar.

J. Geestman
15-3-2019

Het appartementencomplex van Velazquez was super. Direct aan het water. Superschoon, echt genoten!

Gereisd Met partner in januari 2019

Geweldige rustplek met alles in directe nabijheid

Didi
      16-5-2018
      • Activiteiten5
      • Activiteiten5

Het is geen bungalow"park" of resort. Er is geen animatie. Er is geen eet- en drinkgelegenheid. Het is alleen logies. Maar de bungalows hebben een geweldige en unieke ligging voor een acco in Pd.C. nl. tussen de boulevard en de zee. Zelfs lager gelegen dan de boulevard, naast t strand. Er zijn een receptie en 2 zwembaden met rondom terras met zonnebedden. De bungalows zijn heel mooi licht ingericht. De 2-bedroom-bung. heeft 2 badkmrs. Een aantal bungalows ligt zelfs direct aan zee, te bereiken met n witte stenen trap. De appartementen liggen rondom het zwembad en hebben vrijwel allemaal (zij)zeezicht. Het terrein is vanaf de boulevard afgesloten met een hek, dus niet vrij toegankelijk. Een heerlijk zeer kleinschalige rustige plek, maar eenmaal boven op de boulevard genoeg reuring, vertier, eettentjes, terrasjes, restaurants (Rest. Cocktailbar en Grill La Ola naastgelegen), winkeltjes, supermarkt. Taxi en bushalte aan de overkant.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Preisdaler

Fantastische ligging, Grandioos uitzicht, perfect!

jeanette
      25-5-2017

De bungalows liggen tussen de boulevard en de zee. Vanaf je terras een fantastisch uitzicht op de Atlantische oceaan en een mooie cactus- en palmentuin. Veel privacy en ruimte, binnen en buiten. Bungalows zijn keurig ingericht, elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Het is een rustig complex, met 2 zwembaden, niet heel groot, maar prima om af te koelen. Er is wel hoogteverschil tussen de bungalows, wat opgelost wordt door trapjes, dus niet geschikt voor rolstoelen e.d. Als je het complex uitkomt, sta je meteen op de gezellige boulevard, met allerlei voorzieningen, o.a. restaurants, supermarkt, bank en autohuur vlakbij. Verder heb je geen geluidshinder van de boulevard. Kortom, een heerlijke plek om te vertoeven, als je geen behoefte hebt aan entertainment en drukte. Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absolute aanrader!

Menno Landman
      25-11-2016

Velazquez is geweldig, we hadden bungalow direct aan de oceaan. Geweldig, 's morgens ontbijt aan zee! Aan de andere kant lag de boulevard van Puerto del Carmen. Geen last gehad van lawaai. Heel centraal gelegen. Meerdere goede restaurants in de buurt zoals Cañada, Capri (Italiaans) en Asia Delicious (heerlijke Peking Duck). Iets verderop bij de haven ligt ook nog Bozena's (Pools/Iers). Geen Duitse toestanden aan zwembad! Inderdaad veel trappen.

Gereisd Met partner in oktober 2016

Mooie bungalow , pal aan zee , aan de boulevard !

Manon
      26-6-2016

Rust aan zee en aan het zwembad en toch alle faciliteiten op de boulevard , supermarkten , restaurants in overvloed en veel shops. Bungalow( 2 slpk en 2 badkamers ) schoon en aardig personeel. Je moet wel zelf je koffer sjouwen van bushalte op boulevard naar bungalows ( 50 m) met veel trappen. Je moet goed ter been zijn.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch,zeker nog een keer

Lammy meilink
      25-6-2016

Prachtig verblijf, aan de voorkant de oceaan,aan de achterkant de boulevard. Heerlijk rustig,geen overlast. Het terrein heeft wel veel trapjes en stoepjes,niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn

Gereisd Met partner in januari 2016

Prima accommodatie super gelegen

van der Marel
      18-1-2016

De ligging van de bungalows zijn top. In het centrum, aan het strand maar toch heel rustig. "eigen strand" en leuk zwembadje. Bungalows zijn mooi en goed onderhouden. Dagelijkse schoonmaak is heel prettig.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijk complex

Sylvia
      8-12-2015

Kleinschalig rustig complex, met nette bungalows, direct aan zee en de boulevard met leuke winkeltjes en restaurants. Op het complex zelf is niets te doen, er zijn 2 kleine zwembaden, voor vertier moet je de boulevard op. Personeel erg vriendelijk en altijd aan het schoonmaken. Kortom leuk complex en ik zou het zeker aanraden.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi complex op superlocatie.

Holstege
      28-7-2015

Keurig appartementencomplex direct aan zee gelegen met kleine strandjes voor de deur. Vanuit het complex loop je zo naar de zee waar je heerlijk kunt snorkelen! De appartementen worden iedere schoongemaakt en tevens schone handdoeken. Ook zijn er gratis badlakens voor bij het zwembad die je bij de receptie kunt krijgen, deze mag je om de 3 dagen komen wisselen. Wel moet je hiervoor 10 euro borg per handdoek voor betalen, maar zou het zeker aanraden scheelt hoop bagage. Meeste huisjes hebben zeezicht of zitten aan het zwembad, maar er zijn ook 2 of 3 huisjes die minder mooi liggen. Vanuit het park kom je gelijk op de bruisende boulevard terecht met winkeltjes en eettentjes. Hier in het park niet heel veel geluidsoverlast van gehad. Wel de airco maakt veel herrie aan de buitenkant. Bij ons zat hij tegen onze slaapkamer aan. Wellicht is dit bij andere huisjes anders, of je moet pech hebben dat je de airco van je buren 's nachts hoort.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Velazquez in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Velazquez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.