Appartement THe Morromar

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

47 reviews over Appartement THe Morromar

• 8Jet en Wil02-01-2008

Verblijf 23 t/m 30-12-07. Wij, gezin met 2 kinderen van 4,5 en 7 jaar, op dit app.complex obv all incl.verbleven. Wij kunnen ons aansluiten bij de 2 voorafgaande beoordelingen. Hoewel wij goede hoop hadden op een beter culinaire waardering, was dit zeer en zeer slecht! Zelfs gedurende 1e kerstdag (2e kerst kent Spanje niet) was eten diep triest. Smakeloos met overwegend hetzelfde kruidensmaakje en AL het eten was koud! Overige beoordeling; appartement ruim, netjes en schoon. Allover qua terrein, onderhoud en tuinen, zeer netjes. Overige vermaak ook ok. Ligging idd verder af gelegen, doch wel in urbanisatie. Taxi goed betaalbaar en biedt mogelijkheden. Voorts vrnl. veel ouderen van vrnl. de engelse en scandinavische afkomst. Kortom, indien een rustige en relaxte vakantie gewenst zonder all incl/ HP is deze accomodatie aan te bevelen. Voor ons als gezin geen tweede maal Morromar. Overigens heeft deze SOL keten mooi(e)re hotels gezien de collages in de gezamenlijke ruimten

Familie

• 6Onbekend28-11-2007

Het is een mooi appartementen complex alleen ligt het vrij afgelegen van de grote plaatsen maar is het met een taxi goed te bereiken, deze zijn ook zeker niet duur ! Het eten was erg slecht, vaak hetzelfde. Het Buffet was lauw of soms zelfs koud, zelfs als je als je eerste aankwam bij het buffet! De toetjes waren ook vaak niet koud maar zuur en lauw. S'morgens was het ontbijt wel goed maar ook weinig variatie. Het personeel was niet heel vriendelijk. Je mocht ook absoluut geen eten van het ontbijt meenemen naar het appartement. De appartementen waren vrij schoon, alleen liepen er veel mieren. In de ontbijtzaal hebben wij zelfs een kakkerlak gezien, die vonden wij erg smerig. De auto die wij gehuurd hadden bij het Hotel was erg slecht, zwaar beschadigd en het maakte de verhuurders ook niet uit hoe je ermee om ging, dit was heel raar.

• 7Anoniem27-11-2007

De kamers zijn groot en redelijk schoon. Wel jammer dat je maar een paar keer in de week schone handdoeken krijgt. Wij zaten All Inclusive. Helaas was het eten steeds lauw en zat er weinig variatie in. Wij zijn dan ook 3 van de 7 avonden uit eten gegaan. Ook het personeel is niet erg vriendelijk. Het ligt 6 km uit het centrum maar een taxi is niet duur. Om een weekje lekker te relaxen en helemaal niks te doen is dit wel een geschikte accomodatie.

• 8A. Demmer04-11-2007

Wij zijn zeer tevreden en hebben het heerlijk gehad.

• 8Pairoux18-10-2007

Leuk appartement. Rustig gelegen, wel een steile weg naar het complex. Vriendelijk personeel, kapotte lamp werd binnen een uur vervangen. Het was ongeveer 10 minuten lopen naar het strand. Hele leuke vakantie gehad.

• 8D. van Kilsdonk25-09-2007

De ligging is ideaal als je niet in het hele drukke centrum van Puerto del Carmen wil zitten. Playa Matagorda heeft wel een boulevard met veel restaurants dus prima. Met de bus ben je voor 1 euro p.p. binnen 5 minuten in het centrum van Puerto del Carmen en de hoofdstad Arrecife ligt op 10 minuten afstand met de bus. In Playa Matagorda zelf is ook genoeg te doen.

Met vrienden

• 8I. Cathalina02-09-2007

goede accomodatie. Ligging met hellende weg. Schoonmaak kan beter.

• 9Fam Flameling09-03-2007

begin Maart 2007 hier geweest, leuk vrolijk appartement,in rustige omgeving,goed onderhouden en schoon. Het ontbijt was geweldig.Ligging t.o.v. Puerto del Carmen was iets minder maar goed te compenseren met een taxi of huurauto. Ook lopend te doen maar dat kost je een uur.Strand is ongeveer 10 min.Wij zijn echt tevreden geweest tijdens ons verblijf.

Anders

• 8Harro & Marita23-03-2006

Wij zijn in maart 2006 een weekje naar Sol Morromar geweest. Dit is een prima accomodatie: goede en ruim opgezette appartementen met regelmatige schoonmaak (het gehele park wordt trouwens prima onderhouden). Als je op rust bent gesteld is dit een aanrader want het park ligt buiten het centrum van Puerto del Carmen.

Vlak bij het complex ligt op zo'n 350 meter een klein winkelcentrum met wat restaurants en winkeltjes. Het centrum van Puerto Del Carmen ligt helaas 4 km verderop, maar neem gewoon een taxi: bij de achteruitgang van het complex is een taxi standplaats! Een ritje naar het centrum kost je ongeveer 4 Euro.

wij hebben hier een goede vakantie gehad. Mocht je meer willen weten, mail ons maar.

Anders

• 8Jeanette26-11-2005

Een verrassend mooi complex met 2 goede zwembaden.Ondanks de grote van het complex ervaarden we de weldadige rust die er van uit ging.Dit kwam mede doordat niet alles bezet was en het relatief in een wat rustiger wijk ligt. Enig minpuntje vond ik dat niet iedere dag de kamer werd schoongemaakt terwijl dat wel beloofd was.

Met vrienden

4 tips over Appartement THe Morromar

• Esther, 24-11-2013

Neem een kijkje langs het strand bij het vliegveld. Er is een mogelijkheid om je wasgoed te wassen

• Vincent, 30-10-2012

De tour over het eiland is een aanrader. Ook is het leuk om een keer een fiets te huren en er zelf op uit te trekken!

• Fam. Wils, 13-03-2014

Prima voorzieningen voor fietsrecreatie of hardlopen. Het eten en drinken in de restaurants en bars was erg goedkoop. Excursie naar de vulcaan is een aanrader.

1 vraag over Appartement THe Morromar

• roosvdgoes, 14-03-2016

bedden

zijn er appartementen met 2 persoonsbedden? en wat is de kwaliteit hiervan?

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Post service

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk